Miksi lasten kengät on törkeen kalliita?
Kiva, kun pakkaset alkaa lähestyä ja neljä pikku jalkaparia tarvitsee talvikengät. Oon tutkinut ja vertaillut; 60 eurolla irtoaa halvimmat vettäpitävät pakkaskengät. Toki isoimmilta jää vanhoja aina pienimmille ns. kakkoskengiksi. Ja kun noi kengät menee tasan yhden talven aina ja taas uusia kehiin - kallista on.
Kommentit (22)
...jos sattuis löytymään viime vuoden malleista sopivia. Siis silloin voi saada laatukenkiäkin halvalla. Muutenhan hyvää ja halpaa ei todellakaan yleensä löydy.
Kyllä hyvä nahkakenkä menee talvella ilman vedenpitävyyskäsittelyjäkin, ja ihan loskaan/ vesikeliin talvella sitten ne lämminvuorikumpparit.
Lasten kenkien kierrätystä ei suositella mutta onhan sanomattakin selvää että tuollaisessa ap:n tilanteessa niitä vaan kierrätetään. Silloin hyvänlaatuisista kengistä jää enemmän iloa...
Meille kotiutui nettikaupan viime vuoden talvikenkämallien joukosta tällaiset pojalle. tsoi laadukkaat ja hyvää nahkaa kyllä on, ja pohja on sellainen että voin kuvitella kierrättäväni nämä aikanaan toiselle pojalle, vaikkei saisikaan....
http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=272
äiti on kenkäkauppias ja mulla on AINA ollut oikeankokoiset kunnon kengät. Eli nahkaiset kävelykengät ja muutenkin kaikki oikeanlaisiin tarpeisiin ja aina oikeankokoiset ja mulla on tosi pahat vaivaisenluuongelmat. Välillä en pysty edes kävelemään. Eli ei ole kengistä kiinni.