Oletteko aina "saaneet" kaikki haluamanne miehet?
Kommentit (30)
Aina en vain niin pitkäksi aikaa kuin olisin halunnut.
mutta kyllähän noita yhdenillan pokia tuntuu saavan ihan kiitettävästi, melkeinpä se menee niin, että otta jonkun kohteeksi ja kyllä se koukkuun jää.
Miehet on helppoja, varsinkin naimisissa olevat.
Vieläkin soittelee perään ja laitoin ulkoruokintaan 5 vuotta sitten (alunperin erottiin 10v sitten että kyllähän tohon on/offiakin mahtuu mutta kuitenkin...)
Enkä mä ihan ketä tahansa huoli, ne olen saanut ketä olen halunnutkin.
Yksi olisi nyt kiikarissa, mut mut...
Jopa pari, joita en edes halunnut. Olen ihan tavallinen tallustaja, mutta ainakin kaksi miestä on saanut minusta jonkun oudon pakkomielteen ja useamman vuoden "itkeneet perääni".
nyt vaan on ollut sama pian 15vuotta.
juu ovat jääneet päiväunitasolle...heh :D no omaa miestä rakastan vaikka en ihan voikaan sanoa korvia myöten ihastuneeni häneen silloin aikoinaan. On kyllä kivan näköinen ja maailman paras aviomies. Rakastan häntä!
Niin minäkin. Aika helppoja tapauksia tuntuu olevan nuo miehet. Mä olen vielä kaiken lisäksi aina pannut suhteet poikki.
Yksi poikkeus tosin joukkoon mahtuu - siis tyyppi, joka on torjunut minut, mutta se oli kyllä sen jälkeen, kun mä olin kerran jättänyt sen kylmästi.
Ap
Kukaan ei ole tullut jätetyksi ja on aina saanut kaikki miehet ;)
Mä en oo valitettavasti, olosuhteiden pakosta en ole voinut edes yrittää haluamiani miehiä, mutta yksi ihana on tällä hetkellä ollut jo 6v että ei valittamista.
tiettyä poikaa, jonka halusin.
Ai niin, olihan toinenkin poika, mutta sille en koskaan edes näyttänyt kiinnostustani. :/
Mutta nyt vähän vanhempana kyllä. Mutta eipä mulla enää ole tarvetta iskeä ketään. oma mieheni on se.
Mun ei passais haluta ketään muita kuin tuota omaa aviomiestä, mutta välillä mukava koittaa muitakin.
Ja aika helpolla ne lähtee ;)
Kukaan ei ole tullut jätetyksi ja on aina saanut kaikki miehet ;)
Mä en oo valitettavasti, olosuhteiden pakosta en ole voinut edes yrittää haluamiani miehiä, mutta yksi ihana on tällä hetkellä ollut jo 6v että ei valittamista.
Kyllä mua on myös petetty ja aika röyhkeästi, eli ei noi suhteet aina niin ruusuuisia ole olleet, mut kuitenkin, onhan noi miehet vaan niin mölöjä, et eipä siihen hurmaamiseen niin paljon tarvitse panostaa.
Ap
ainakaan ole saanut kaikkia haluamiani miehiä haluamaan seurustelua kanssani, sänkyyn nyt saa miehen kuin miehen vaikka olisi millainen jokinorsu.
ainakaan ole saanut kaikkia haluamiani miehiä haluamaan seurustelua kanssani, sänkyyn nyt saa miehen kuin miehen vaikka olisi millainen jokinorsu.
Mä olen aina saanut miehet nimenomaan seurustelemaan. Kerran yksi mulle ihan yhdentekevä tyyppi alkoi itkeä ja sanoi "sä et rakasta mua", vaikka mä olin ajatellut sen olevan yhden (tai kahdn) yön suhde. Tunsin oloni aika kenkuksi, ja häippäsin kuvioista. Olin aika nuori vielä silloin...
Ap
Minä sen sijaan muista antaneeni pakit hyvin monelle naiselle. Ehkä he eivät vain kirjota AV-palstalle, jossa majailevat Suomen haluttavimmat naiset?
Viimeisimmät pakit olen antanut nyt tänä kesänä. Kävin yhteensä viidet nettitreffit, ja jokainen nainen olisi tahtonut tavata uudestaan. Vain kahta tapasin uudestaan, ja heistä toista tapailen vieläkin.
tv: yh-isi
Yhtä lukuunottamatta, mutta sitten samalla kun minut torjuttiin, päätinkin haluta tästä vain ystävän ja ystävän sainkin. :)
Suomen haluttavin mies ;)
Ollaan me vaan keskivertoa parempia!
Mutta tosiaan, samalla viikolla kun päätin alkaa tapailla tätä ihanaa tyttöä, kieltäydyin kolmesta treffikutsusta, yhdestä kolmeen kertaan.
Olen täysin tavallinen tallustelija.
t. edelleen yh-isi
Yhden illan vonkaamisjuttuja en ole harrastanutkaan, mutta vakavampaa juttua varten minut on torjuttu kahdesti.
tulikin mieleen, että päitäiskö jälleen haluta joku mies? Voisi olla ihan kivaa näin pitkän ajan jälkeen jo...