Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko aina "saaneet" kaikki haluamanne miehet?

Vierailija
05.10.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kaikkia haluamiani. Joskus on alettu, mutta suhde ei ole kestänyt. Mä oon jättänyt, mut on jätetty. Kaikki on koettu.

En ole erityisen viehättävä enkä osaa flirttailla. Nyt on pitkästä aikaa suhde päällä ihanaan mieheen, ja toivon, että se sujuisi hyvin.

Vierailija
22/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

torjutuksi kuin olen itse torjunut.

19&22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos tosissani haluaisin saisin aika monenkin.Olen äärettömän laiska miesten suhteen ja sellainen virran mukana soljuva.Jos jäisin kohtalonoikusta yksin,tietäisin heti kenelle soittaisin,numero on jo!!

Vierailija
24/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokunen aika sitten juuri miettisin asiaa, että miksi tunnen itseni "huonosti menestyneeksi" miesten suhteen vaikka se ei oikeasti pidä paikkansa. Laskin että olen vuosien varrella saanut "iskettyä" 8 ihastustani (siis niinpäin että olen ensin ihastunut ja sitten meidän välillä on tapahtunut jotain eikä toisinpäin). Toki on niin niitä ihastuksia jäänyt iskemättäkin! Teini-ikäisenä ja vielä 2-kympisenäkin mulla oli todella huono itsetunto, nyt 3-kymppisenä se alkaa olla jo vähän paremmalla mallilla. Eipä ole tarvinnut vuosikymmeneen koittaa ketään iskeä, mutta onnistuisi sekin varmaan vielä. ;o)

Vierailija
25/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekös ärsyttää..

Vierailija
26/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tärkeimmän sain onneksi jo 20 vuotta sitten :)

Vierailija
27/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos tosissani haluaisin saisin aika monenkin.Olen äärettömän laiska miesten suhteen ja sellainen virran mukana soljuva.Jos jäisin kohtalonoikusta yksin,tietäisin heti kenelle soittaisin,numero on jo!!

Toi on niin vakio. Sitä yhtä en saanut, kun en oikeesti haluunut. Kaikki oon saanut joita oikeasti halusin. Juu, valitsin sitten tän tavallisen pullukan, kun en oikeesti halunnut niitä varakkaita ja komeita.

Itse olen kai sitten huono-onnisempi. Olen saanut pakit parikin kertaa. En ole ikinä pyytänyt ketään treffeille, mutta sekin on "pakit" että jos joku kiinnostaa, niin en osaa jutella tai tehdä sellaista vaikutusta että tämä kiinnostuksen kohde pyytäisi ulos.

Vierailija
28/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo haluaminen on aina kyllä ollut sitten molemminpuoleista. Aika helppohan se on huomata haluaako se toinen sukupuoli sinua, ja jos ei siltä näytä niin lopetan haluamisen.

Aikamoinen tyyppi saa kyllä olla että kaikki haluaa hänet...

Vierailija
29/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina. Nuorena olis vielä pitäny kokeilla pari, jotka olis nyt kiinnostuneita, niin ei tarvis miettiä...

Mieheni on silti mulle se kaikkein paras!

Vierailija
30/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kaikkia miehiä joita olen halunnut. 2 antoi pakit mulle. Eräs mies antoi pakit jo ennen ensimmäisiäkään treffejä, kun yritin hienovaraisesti vihjailla ihastuksestani. Toinen antoi pakit muutamien treffien jälkeen. Minä olin erittäin kiinnostunut, hän ei ollenkaan.

Mutta no, "balsamia" itsetunnolle oli kun annoin itsekin pakit yhdelle miehelle joka oli minuun ihastunut. Mies oli vaan helvetillinen stalkkeri, hiimaili työpaikkani ulkopuolella ja soitteli jatkuvasti kännykkääni 3kk ajan. Piti vaihtaa puhelinnumeroa ja laittaa se salaiseksi.