Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoiset UGG:it talveksi,

Vierailija
05.10.2010 |

jos jalan koko on yleensä 39-40?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se karva vie tilaa, en sitten tiedä meneekö se karva ajan kanssa lyttyyn. Itse en omista UGGeja, mutta olen sovittanut. Käy kuitenkin sovittamassa itsellesi, ja arvioi kuinka paljon isomman koon itse tarvitsisit ja arvioi sen mukaan.

Mitkähän kaupat noita myisi (muut kuin stockka)? Ja onko jo kaupoissa?

Vierailija
22/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko kallis joululahja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko tämä meille? En ymmärrä tälläistä.. jos on varaa ja halua niin mikäs siinä.

Vierailija
25/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidot siis?

Vierailija
26/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu missä päin Suomea asut.

Vierailija
27/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lahjoja muille kuin omille lapsille ja siskolleni. Lapsille on jo lahjat hankittu, joten jos reilu 100 euroa menee jouluostoksiin loppuvuonna, ei se ole paljoa.

Ja tiedän, että olisivat niiiin mieluiset kengät, että antaja saisi tässä tapauksessa enemmän kuin saaja.

Asun n. 70 km Helsingistä, eli pk-seudun kaupat voisi koluta tai jos joku tietää edullista nettipuotia niin vinkkejä kiitos!!!

Uskaltaakohan noista ulkomaiden nettikaupoista tilata... ovatko siis luotettavia? Katsoi, että hinnat tulleineen jäisi ehkä edullisemmiksi kuin meillä kaupassa.

Vierailija
28/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostapa sitten 39-40. Pitikö sun vähä tulla leijuu suunnitelmillasi?

Vierailija
29/31 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGGeissa ei tarvitse huolehtia vuoresta ja jalan mahtumisesta, sillä ne ovat mitoitukseltaan isoja suhteessa moniin muihin kenkiin. Mulla on kaikki kengät 39-40, ja UGGini ovat 39, eivätkä todellakaan pienet.

Vierailija
30/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sellaisenkin jutun että ovat esitelleet kuvassa niitä "aitoja", mutta sitten lähetetty on jotain ihan muuta. Ne feikitikin on monasti ihan hyvän näköisiä ja ehkä jotkut hyviäkin. Itse vain sain sutta, kun tilasin 2 talvea sitten. Maksoi kaikkinensa 100 euroa, ja kestivät 2 kk ihan ok mutta sitten menivät linttaan, vaikka koko oli hyvä, enkä todellakaan ole sisäsyrjä astuja, eli ei mitkään kengät ikinä mene mulla linttaan. no sieltä sitten sisäsyrjästä alkoi aueta liimaukset tai mitä olikin, niin että lunta tuli "tupaan"! HArmittaa, että satasen kengät oli ja ihan p:t. MAksan mielummin reilu 200 kunnollisista, jotka kestää vuosia. Sellainen joku counterfeit tms löytyy josta voi tarkistaa onko kauppa "aitojen" UGGien myyjä. Ja tän jälkeen sitten joku kuitenkin ihmettelee että mikä on aito jne. Mutta siis valtaosa puhuu aitoina niistä Australian UGG merkkisistä, jotka on siis amerikkalaisten omistaman yirtyksen Kiinassa tehty merkki. Ne on tosi hyvät, kalliit, mutta parhaat. Niissä on sitä "twinface"-nahkaa, kelsiä, joka tarkoittaa että on siis yhdestä nahasta tehty; karva sisäpuolella ja lampaan nahan sisäpuoli ulos. Monissa feikeissä erottaa erikseen ommellun villavuoren. Saahan ostaa feikit, ei tarvi kenenkään hermoilla, kunhan osallistun tähän keskusteluun. Mulla on siitä hyvä tilanne, että omaan jalan kokoa 37, joka tarkoittaa, että lasten UGGit, kokoa 35 (luit oikein; koko 35!!) menee mulle, siis Classic malli. Ja sitten siskollani on koko 38 normisti kengissä, ja hälle menee lasten Classic-mallista surutta koko 36! Eli tulee siten vähän halvemmaksi kun voi ostaa lasten mallit. Ihan samat siis muuten. Olemme tilanneet Suomalaisesta verkkokaupasta;

http://www.pikkujalat.fi/product_catalog.php?c=71

Vierailija
31/31 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä UGG australian virallinen kokotaulukko, senttimittoineen:

http://www.uggaustralia.com/on/demandware.store/Sites-UGG-US-Site/defau…

Mittaa oma jalkasi ja katso sitten taulukosta mikä koko sinulle sopisi ja vertaa sitten siskosi kokoon, eli minkä verran isompi tai pienempi jalka hänellä on kuin sinulla ja valitse sen mukaan.

Mielestäni UGGit ovat aika reiluja, itselläni lasten koko 33, vaikka käytän normaalisti kokoa 34-35 riippuen valmistajasta ja mallista.

Tuolta voi myös tilata Suomeen, vaikka tulee alv maksettavaksi tullissa ja postikulu omani olivat silti edullisemmat kuin Suomesta saatavat, ja on isompi valikoimakin :) Nordstrom toimittaa myös Suomeen.