EIhän raskauteen (varsinkaan ihan alussa) liity vuotoa?
Nyt on ollut yhdet kuukautiset sen jälkeen kun neitsyys meni. Menkat oli oudot, en ollut yhtä kipeä kuin normaalisti ja kesti vaan pari päivää? Muuttaako neitsyyden menettäminen vartaloa oikeesti sillei, että menkkakivut helpottaa?
Kommentit (5)
neitsyyden menettäminen ei liity kuukautisten runsauteen. Mutta synnytyksen jälkeen vuoto voi muuttua tai jos käyttää hormonaalista ehkäisyä.
Olithan aviopuolisosi kanssa? Oliko teillä ehkäisy?
Meillä oli kortsuja, mut sit ne loppu, mut me ei osattu lopettaa... Ostan testin tänään.
minä vuosin raskauden aikan aina viikolle 12 kuukautisten aikaan juuri muutaman päivän niukkaa vuotoa, pelkäsin keskenmenoa, sillä olin sen juuri kokenut. Nyt pieni pellavapää tyttöni on jo 2 vuotta.
tee testi, niin tiedät.
Olivat tavallista niukemmat, mutta koska minulla oli normaalistikin varsin niukat, en epäillyt mitään. Toisten kohdalla aloin jo voida pahoin ja yksi kaveri heitti, että "sähän olet raskaana". Ei minulle ollut kukaan kertonut, että raskaana ollessa voi olla kuukautiset. Eli tee testi. Sillä se selviää.
Hyvä puoli tässä oli, että raskaus selvisi vasta sitten, kun epävarmimmat viikot olivat takana. Minun kohdalla raskaus oli siis toivottu.
Tee vaikka testi niin saat varmempia vastauksia!