Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enteileekö hetkittäinen polttava selkäsärky synnytystä?

Vierailija
04.10.2010 |

Mulla nyt rv 41+4 ja tänään ollut aikaisesta aamusta lähtien alavatsasärkyä ja alaselkäsärkyä. Päivällä helpottivat hetkeksi kun lähdettiin kävelylle - sinä aikana tuli noin 4krt tunnissa sellainen kuumottava särkyhetki, mutta meni ohi noin puolessa minuutissa. Nyt illansuussa tullut melkein 10min välein ja enemmän alaselkään.

Supistuksia en oikein tunne, on sanottu neuvolassa että niitä näköjään on, mutta tuntuu että vatsa on muutenkin niin pinkeä etten ainakaan ole huomioinut jos suppailee. Nuo selkäsäryt tuntuu tavallista voimakkaammilta kuukautiskivuilta ja välillä mahassa myös siltä kun vatsaa vääntäisi oikein kunnolla, eli "tekisi mieli mennä ripulille". Kaksi kertaa olen käynyt jo kakkimassakin tänään päivällä, suoli pitäisi olla jo tyhjä. Tulee oikein sellainen kuumotus päälle kun tuo särkyaalto tulee. Lisäksi tänään on tullut valkovuodon sijasta sellaista rusehtavaa vuotoa.

Voikohan nämä olla merkki lähestyvästä synnytyksestä? Kai mulla pian aletaan käynnistelemään muutenkin kun LA mennyt jo, mutta ajattelin josko tenava nyt itse aloittikin koko prosessin..? Jännittää ensi yö. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta olihan nuo ennusmerkkeja tulevasta :) Yolla tuli lahto sairaalaan ja suloinen pieni tytto syntyi 5.10.

Vierailija
22/22 |
17.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikionnellinen aippa nykyisin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme