Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kääntymisestä masussa

Vierailija
25.09.2010 |

Minkälaista kokemusta on siitä, jos vauva asettuu alussa istumaan. Kääntyvätkö tällaisetkin vauvat vielä raivotarjontaan vai ovatko tottuneet omaan oloonsa. Viikon 21 tienoilla siis vielä on perätilassa. Mietin vain, kun muut lapseni eivät ole näin olleet koskaan,vaan enemmän vinossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sehän ehtii kääntyä 234 kertaa vielä noilla viikoilla. Jos rv 34 ei ole asettunut yritetään kääntää rv 36.

Vierailija
2/3 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla enää tuossa vaiheessa asentoa? Mulla ne ainakin pyösi kuin väkkärät vielä 10 viikkoa myöhemminkin, ja kuopus oli vielä neljä päivää ennen syntymäänsä poikittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu viikolta 23 asti perätilassa ja siinä se napottaa edelleen nyt vk 37. Lääkäri sanoi, että kun on tuossa koko ajan ollu, niin aika epätod.näköistä että lähtee ite siitä kääntymään enää kun on jo iso ja näin myöhäisillä viikoilla.

Kääntämiseen en suostunut, eli automaattisesti eivät lähde kääntämistä kokeilemaan vaan kysyvät kyllä äidiltä haluaako.

Mulla on todella rauhallinen pikkuinen, liikkeitä hädin tuskin on tuntenut, että kai se vauvan vilkkauskin siellä mahassa vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän