Joko olette käyneet kävelyllä syysluonnossa ja lähtikö se masennus hux flux?
Kommentit (10)
luonnon katselu ei auttanut, se vain muistuttaa, miten katoavaista kaikki.
Samall pyrähdyksellä paranivat vatsahaava, korvatulehdus, kaihi ja murtunut varvas. On se vaan tärkeää ottaa ohjat omiin käsiin ja parantaa itsensä ulkoilemalla! Ei siihen mitään lääkäreitä tarvita!
positiivista ajattelua enintään.
lasten aiheuttamaan väsymykseen, lapsen oppimisvaikeuksiin sun muihin, ei mitään tukiopetusta, jos et opi niin se johtuu asenteestasi.
positiivista ajattelua enintään.
Sama pätee lasten aiheuttamaan väsymykseen, lapsen oppimisvaikeuksiin sun muihin, ei mitään tukiopetusta, jos et opi niin se johtuu asenteestasi.
tietenkään syöpää, angiinaa, murtunutta jalkaa tai korvatulehdusta!
Mutta asiaan! TUlin juuri lenkiltä syysluonnosta. Kiitos lääkärien, masennuslääkkeiden, terapian ja sairasloman olen nyt siinä kunnossa, että jaksan lähteä lenkille ja saada siitä jotain irti, ja että olen ylipäätään elossa.
kyllä lähti kertaheitolla, mutta kun tuli takaisin kotiin, niin se perhana tuli takaisin kahta kauheampana. Pitäisi vissiin pakata teltta ja muut retkeilyvälineet mukaan ja lähteä muutaman vuoden reippailulle, niin alkaisi helpottaa.
Auttaa lähinnä oireiden hallinassa, mutta minulla onkin vain lievähkö masennus. Itse sairaus kuitenkin on ja pysyy, vaikka mitä olen yrittänyt. Lähinnä terapialla se tuntuu pysyvän hallinnassa, kun on joku muistuttamassa minulle, että olisin itselleni armollisempi ja hyväksyvämpi.
Keskivaikeasta eteenpäin ei taida mitkään happihyppelyt pahemmin auttaa edes oireisiin... Paitsi että joidenin tyyppien mielestä omalla asenteella parannetaan kaikki taudit syövästä alzheimeriin.
Hui kamala, jos tästä tulee taas uusi ketju, jossa poljetaan masennukseen sairastuneita entisestään. Toivottavasti ne aiempien ketjujen aloittajat ovat käyneet lukemassa vähän peruspsykologiaa ennen typeryyksiensä laukomista jälleen kerran.
Niillä paranee ms- tauti, syöpä ja jopa Downin syndrooma! Ihan totta, se ylimääräinen kromosomi saa kyytiä kun syö oikein!Tämän luin eräästä superman-blogista.
Tänään kokeilin, kun täältä av:lta sain niin hyvän vinkin... useamman vuoden atyyppinen masennukseni on tiessään! Lenkillä törmäsin vielä hienoon parisuhteeseenkin. Elämä mallillaan.
ps. toivottavasti kukaan ei ota tätä tosissaan
nyt paljon parempi mieli. Suosittelen! Siellä kun katselee ja ihailee kaunista luontoa niin unohtuu ne oman navan ympärillä olevien asioiden märehtiminen tehokkaasti.