Jos syö lounaaksi kalaa ja kasviksia
ja sen jälkeen jää nälkä, niin pitä kannattaisi syödä lisäksi jotta olisi kuitenkin syöty terveellisesti?
Haluan muuttaa ruokailutottumuksiani joten mulle tulee ekaksi mieleen et suklaalevy jälkkäriksi mutta se ei kai ole ok.
Kommentit (17)
Kasviksia voi syödä vapaasti vaikka kuinka paljon. Ota yksi leipä ruoan kanssa. Juo lasi maitoa.
haluan syödä niin että nälkä myös pysyy poissa pitkään. Ei mitään psyykkaamisia tai vettä. Voihan sitä mahansa kasviksilla täyttää mut ei mee pitkään kun nälkä on taas. En siis yritä syödä kevyesti enkä varsinaisesti laihduttaa.
ap
lisäisit annokseen niin saisit "tuhtia" tavaraa ja ihan terveellistä sellaista mukaan. Tai sitten keitettyä täysjyväriisiä, perunaa, quinoaa, ohraa tms. lisuketta.
Raasta tulee pian nälkä, kypsistä ei.
Enemmän kasviksia ja rasvaista kalaa.
Kasvisten joukkoon vaikka öljyä
Rasvaa pitää syödä, jotta nälkä pysyisi poissa, samoin kuituja, joita ruisleivässä on runsaasti.
saa proteiinia ja pitää nälkää pidempään loitolla. Tungen sitä kyllä puuroonkin samasta syystä, samaten kalakeittoon. Nyt lounaaksi oli chilitonnikalaa, salattia ja puoli purkkia raejuustoa.
kalaa, kasviksia, perunaa, ruisleipää ja lasi maitoa, niin kyllä sillä pitäisi muutama tunti nälän pysyä loitolla. Ja iltapäivällä on ihan ok ottaa pieni välipala, esim. hedelmä. Ja sitten kunnon ruoka taas päivällisaikaan.
Oletko syönyt aamulla kunnolla?
voi tulla täyteen. Mä olen kasvissyöjä, joten tiedän tästä asiasta jotakin. Syö tarpeeksi ja sellaisia kasviksia, joissa on enemmän proteiinia.
Nyt on kananmunat kiehumassa ja raejuustoa löytyy jääkaapista.
perunaa en nyt tähän syö ja ruokajuomana mulla on vettä. Tuo öljy kasviksiin (jotka on mulla tällä krt lämpiminä) vois olla kanssa hyvä, mä kun olen tottunut syömään aina salaattini ja kasvikseni ilman kastikkeita niin ei tullut mieleen.
ap
On kohta nälkä, leipä pitää kauemin nälän poissa.
Kyllä rasvaa nyt vaan pitää syödä. Opettele.
25 % päivän energiansaannista pitäisi tulla rasvasta.
syön usein kanaa/pihviä ja kasviksia, ja ruisleivän eikä jää nälkä. Jos kaipaat makeaa, syö omppu tai appelsiini lisäksi.
ensiapuun juo vettä! Syö hitaasti, pureskele kunnolla ja psyykkaa itsesi tyytyväiseksi.