Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radiossa sanottiin että BB:n Ksenia

Vierailija
04.10.2010 |

oli sanonut että ei tykkää ydinvoimasta ja on tyytyväinen että voimaloita ei Suomessa ole.

Lisäksi hän oli aikaisemmin lohkaissut, että ei tiennyt että lehmiä syödään.... siis voiko aikuinen ihminen olla oikeasti noin tyhmä??? mitä tämä kertoo tämän ohjelman tasosta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä. Sen sijaan joku voi hyvinkin esittää noin tietämätöntä jos sillä keinoin saa julkisuutta silloin kun siitä maksetaan.

Vierailija
22/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksenia sanoi, että varmaan niitä ydinvoimaloita Suomessakin on, mutta hän ei itse tykkää niistä. Olen samaa mieltä Ksenian kanssa.

mutta aiemmin sanoi ettei suomessa ole ydinvoimaloita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ksenia on tosi hyvän näköinen ja sillä on hyvät tissit ja perse.

Vierailija
24/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä vuonnakin siellä oli kansainvälisysteema ja niistä asukkaista ei kukaan tunnistanut minkään muiden maiden lippuja, hyvä kun ruotsin lipun tunnisti..

Tulee kyllä aikamoinen myötähäpeä niiden asukkaiden puolesta, tonne lähtee vaan idiootit.

Vierailija
25/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jollain tavalla säälittäviä. Jatkuvalla syötöllä saa lukea jostain seiskasta että on rahavaikeuksia,ulosotossa isoja summia, räyhätään kapakassa tai varastellaan kaupasta.

Vierailija
26/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Lypsykarjatilan emäntä

Siis eihän maidontuotanto lehmiä oikeasti syödäkkään vaan nautoja eli sonneja syödään.

Vierailija
27/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän maidontuotanto lehmiä oikeasti syödäkkään vaan nautoja eli sonneja syödään.

"Maidontuotanto lehmät" kuolevat vanhuuteen ja niille järjestetään hautaus.

Vierailija
28/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkakoot ovat suuret, retkiä esim. tehtaisiin on vähennetty, erityistarpeisia (esim. oppimisvaikeudet) koululaisia on enemmän. sellaisessa ympäristössä eivät kaikki pysty oppimaan. Kannattaisi sijoittaa opetukseen ja kouluturvallisuuteen!!

Vierailija
29/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että se Ksenia ärsyttää mua tietyllä tavalla. Onhan se herttainen yms. mutta jotain siinä on joka mua ärsyttää. Voi olla sekin että mä nään siinä paljon samaa kun meidän 16-vuotiaassa tyttäressä, niin ulkonäössä kuin jutissakin. Ne on ärsyttäviä välillä, just sellaista että, "hei, mieti vähän"! :)

Ksenian viinan kanssa pelleily on ihan hirveetä katsottavaa sekä kännissä itsensä paljastelu. Iholle se ei voi oikein mitään, mutta oon huomannut että on makean perään aikamoinen, kannattaisi jättää oikeesti suklaa ja sokerit vähän vähemmälle.

Vierailija
30/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maidontuotanto lehmät" kuolevat vanhuuteen ja niille järjestetään hautaus.

Niin, niin ja haudalle lasketaan lilja-seppeleet ja nyyhkitään siinä sitten isännän kanssa yhdessä toistamme tukien...

Vierailija
31/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valehtelee. Tuo juttu ei ole totta, joten älkää kommentoiko.

Meillä on 24/7 ja kyllä, näin hän sanoi.

Eilen talkshowssahan se sanoi että "kait niitä sitten Suomessa on, en oo asiaan perehtynyt kun en niistä pidä"...

Vierailija
32/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ydinvoimalaoita vai eikö, tullut tänne ihan muiden asioiden takia, tai siis perheensä.

Vierailija
33/33 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tämä kertoo tämän ohjelman tasosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi