Radiossa sanottiin että BB:n Ksenia
oli sanonut että ei tykkää ydinvoimasta ja on tyytyväinen että voimaloita ei Suomessa ole.
Lisäksi hän oli aikaisemmin lohkaissut, että ei tiennyt että lehmiä syödään.... siis voiko aikuinen ihminen olla oikeasti noin tyhmä??? mitä tämä kertoo tämän ohjelman tasosta?
Kommentit (33)
Ksenia sanoi, että varmaan niitä ydinvoimaloita Suomessakin on, mutta hän ei itse tykkää niistä. Olen samaa mieltä Ksenian kanssa.
mutta aiemmin sanoi ettei suomessa ole ydinvoimaloita.
Ksenia on tosi hyvän näköinen ja sillä on hyvät tissit ja perse.
Yhtenä vuonnakin siellä oli kansainvälisysteema ja niistä asukkaista ei kukaan tunnistanut minkään muiden maiden lippuja, hyvä kun ruotsin lipun tunnisti..
Tulee kyllä aikamoinen myötähäpeä niiden asukkaiden puolesta, tonne lähtee vaan idiootit.
on jollain tavalla säälittäviä. Jatkuvalla syötöllä saa lukea jostain seiskasta että on rahavaikeuksia,ulosotossa isoja summia, räyhätään kapakassa tai varastellaan kaupasta.
t.Lypsykarjatilan emäntä
Siis eihän maidontuotanto lehmiä oikeasti syödäkkään vaan nautoja eli sonneja syödään.
Siis eihän maidontuotanto lehmiä oikeasti syödäkkään vaan nautoja eli sonneja syödään.
"Maidontuotanto lehmät" kuolevat vanhuuteen ja niille järjestetään hautaus.
luokkakoot ovat suuret, retkiä esim. tehtaisiin on vähennetty, erityistarpeisia (esim. oppimisvaikeudet) koululaisia on enemmän. sellaisessa ympäristössä eivät kaikki pysty oppimaan. Kannattaisi sijoittaa opetukseen ja kouluturvallisuuteen!!
Oon huomannut että se Ksenia ärsyttää mua tietyllä tavalla. Onhan se herttainen yms. mutta jotain siinä on joka mua ärsyttää. Voi olla sekin että mä nään siinä paljon samaa kun meidän 16-vuotiaassa tyttäressä, niin ulkonäössä kuin jutissakin. Ne on ärsyttäviä välillä, just sellaista että, "hei, mieti vähän"! :)
Ksenian viinan kanssa pelleily on ihan hirveetä katsottavaa sekä kännissä itsensä paljastelu. Iholle se ei voi oikein mitään, mutta oon huomannut että on makean perään aikamoinen, kannattaisi jättää oikeesti suklaa ja sokerit vähän vähemmälle.
"Maidontuotanto lehmät" kuolevat vanhuuteen ja niille järjestetään hautaus.
Niin, niin ja haudalle lasketaan lilja-seppeleet ja nyyhkitään siinä sitten isännän kanssa yhdessä toistamme tukien...
Ap valehtelee. Tuo juttu ei ole totta, joten älkää kommentoiko.
Meillä on 24/7 ja kyllä, näin hän sanoi.
Eilen talkshowssahan se sanoi että "kait niitä sitten Suomessa on, en oo asiaan perehtynyt kun en niistä pidä"...
Suomessa ydinvoimalaoita vai eikö, tullut tänne ihan muiden asioiden takia, tai siis perheensä.
mitä tämä kertoo tämän ohjelman tasosta?
joo, ei kukaan oikeasti ole noin tyhmä. Sen sijaan joku voi hyvinkin esittää noin tietämätöntä jos sillä keinoin saa julkisuutta silloin kun siitä maksetaan.