Onko muita "vatsallaan jännittäjiä"?
Tarkoittaa, että jos jotain uutta tiedossa, niin vatsaa vääntää ja vatsa kuralla. Vessassa saa rampata jatkuvasti.
Itsellä tulossa töissä semmoinen pienimuotoinen luento (pienelle porukalle onneksi), mutta nyt jo jännitän sitä ja pelkään, että joudun lähtemään vessaan kesken kaiken :(
Pissallakin joutuu käymään silloin enemmän kuin tavallisesti, kun jännittää.. Siltä ainakin tuntuu, vaikkei oikeesti pissattaisikaan.
Kertokaa oikeasti vinkkejä, miten rauhoittaisi tilanteen?
Kommentit (10)
mulla on isältä peritty stressivatsa.
Isä kuoli muuten vatsasyövän komplikaatioihin :(
Sitten saan myös kunnon vatsakramppeja, ja mulla on ollut vatsahaava. Jos on minkäänlaista stressiä, vatsa vaivaa. Nytkin syön happolääkkeitä, vatsa on ollut kipeä. Lapseni joutuu tutkimuksiin lastenklinikalle, ja se jännittää, vaikka kuinka yritän vakuutella itselleni, etti kysse voi olla kovin vaarallisesta tilasta.
Ei oo kiva vaiva. Yritän ite lääkitä syömättömyydellä tai maitohappobakteereilla.
Täällä on ihan samanlainen ongelma. Vinkkejä tahtoisin kuulla minäkin.
imodium auttaa ko. tilanteeseen, varsinkin se suussa liukeneva jos otata 30min etukäteen
Pokkana tilaisuus läpi ja sitten vessaan.
onneksi itse tilanteessa tai hetkeä ennen jännitys sitten laukeaa, eikä ole enää tarvetta juosta vessassa.
Nyt en ole niitä ostanut aikoihin. Semmosen tabletin, kun nielaisi, niin seuraavaan kahteen tai kolmeen päivään maha ei sitten toiminut ollenkaan.
t: kolmonen
Sitä ei kyllä piättele kukaan.