Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lasten vaatemerkkiä suosittelisit laadukkuutensa vuoksi?

Vierailija
03.10.2010 |

Itse fanitan Lego Wearia! Kallista, joo, mutta paidatkin ovat paitsi kauniita niin myös todella kestäviä, säilyttävät värinsä ja kuosinsa pesusta pesuun. Ja sukkikset ovat ihania, ja vyötäröllä vatsaa painamaton joustoneulos.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kestää? kokemuksia esim. talvivaatteista?

Vierailija
22/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaate kestää venymättä, haalistumatta ja nuhjaantumatta kovaa käyttöä pesukerta toisensa jälkeen, niin GAP ja Gymboree eivät mielestäni kuulu listaan. Ovat kivoja ja piristäviä ja meillekin niitä aina tilaan, mutta materiaalin laatu häviää esimerkiksi popille (joka ei taas miellytä silmää yhtä usein kuin GAP).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siksi en pidä niitä laadukkaina. Olen niitä kyllä joskus ostanut siksi että ovat kauniita.

Vierailija
24/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät pesuissa tosi hyvin. Ostan niitä alesta puoleen hintaan. Tykkään myös Legon kuoseista ja väreistä, on kivan värikkäitä trikoopaitoja myös pojalle. Tosin Legon housut on usein vähän kapeita eli eivät kovin mukavia. Myös jotkus Kappahlin ja H&M:n vaatteet kestää pesuissa hyvin. Ja Lindexinkin Fixit. Espritin paitoja myös on kuopuksella käytössä, ne on myös ihan ok.

Muut tippuu vyötäröltä. Lapsia on siis erilaisia:)

Vierailija
25/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko vähän puuttua noihin talvihaalareihin. Mun lapset on pieninä puettu ihan Lassien talvihaalareihin ja kyllä ne ajoivat asiansa. Joten joskus mä mietin että miks ihmeessä ihmiset pistää hirveitä summia joihinkin haalareihin kun huokeemmallakin saa ihan hyvää.

Joo, ei olleet mitää tec:kejä, mutta silti.

Vierailija
26/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu olevan aika hyvä. Saan esim. kaverilta paljon käytettyjä Logg-vaatteita jotka on vielä tosi hyviä ja menee meidän pojalla ihan täysin. Osa Henkkamaukan vaatteista on kyllä tosi huonoja myös.

Vierailija
27/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko vähän puuttua noihin talvihaalareihin. Mun lapset on pieninä puettu ihan Lassien talvihaalareihin ja kyllä ne ajoivat asiansa. Joten joskus mä mietin että miks ihmeessä ihmiset pistää hirveitä summia joihinkin haalareihin kun huokeemmallakin saa ihan hyvää. Joo, ei olleet mitää tec:kejä, mutta silti.

Vaikka paljon huokeammalla olisi saanut marktetin vanuhaalareita?

Vierailija
28/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko vähän puuttua noihin talvihaalareihin. Mun lapset on pieninä puettu ihan Lassien talvihaalareihin ja kyllä ne ajoivat asiansa. Joten joskus mä mietin että miks ihmeessä ihmiset pistää hirveitä summia joihinkin haalareihin kun huokeemmallakin saa ihan hyvää. Joo, ei olleet mitää tec:kejä, mutta silti.

Vaikka paljon huokeammalla olisi saanut marktetin vanuhaalareita?

Vierailija
29/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatunsa ja kivan ulkonäkönsä puolesta PoP.

Legopaitoja on kaksi: toinen kulahti parin pesun jälkeen. Meillä on kestänyt myös Bogi-merkkiset vaatteet tosi kivasti. Name it sen sijaan on siirtynyt inhokkilistalle.

Vierailija
30/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mun suosikkilistaa.

Vierailija
31/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kokemusta paljonkin =)

Vierailija
32/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next, Early days (:D) ainakin pysyneet meillä tosi hyvinä. H&M:ltä jotkut, esim. ne luomupuuvillaiset pitäneet hyvin kuosinsa, eivätkä nukkaantuneet. Claire.dk suurin osa pysynyt hyvänä.

Vierailija
33/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MoloKidsia. Niiden maahantuojalla on muuten ysmy tänään ja huomenna *vinksvinks*

http://www.designkids.fi

Vierailija
34/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää pesua. Harmikseni kuosit ovat enemmän retroon taipuvia, eikä siksi oikein makuun. Mutta laadukkaita ovat. Jotkut Name It:n tuotteet ovat todella kestäviä, esim toppahaalari oli todellinen yllätys. Sisävaatteet taas eivät kauheasti kestäkään. Gab ja Gyboree, ja no BOGI myös, saa pisteet täältäkin. Esprit ja Benetton ovat olleet pettymyksiä.

Vierailija
35/35 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polarn och Pyret ja Me&i. Kummatkaan eivät ole tuottaneet pettymystä.