(Alle) 30-vuotias äiti, millainen elämäntilanne sinulla on?
Mielenkiinnosta kyselen, itse olen 27-vuotias 2v lapsen äiti.
Ap
Kommentit (48)
minulla on juuri 1 vuotta täyttänyt lapsi ja avomies ja kaksi kissaa. Asumme vuokralla, olen tällä hetkellä hoitovapaalla, mutta minulla on vakituinen työpaikka. Avomieheni on myös vakityössä.
2 lasta, 3 ja 1 vuotiaat. Vakipaikka, rakastava aviomies, oma talo ja mökki.
Elämä siis mallillaan.
kaveri piirissäni aika moni yhden tai kahden lapsen vanhempia. osa aviossa, osa ei. löytyy myös sinkkuja joiden uskon vakiintuvan reilusti yli 30 vuotiaana.
kauanko aiotte olla kotona?
Mitä työtä miehenne tekevät?
Lapset ovat 11, 7, 5 ja 3v. Olen työelämässä.
2 lasta, oma homeokt jossa oireillaan, ei rahaa muuttaa, avioliitto kärsinyt tämän homeasian takia, jos jaksatte niin voisitteko vaikka rukoilla puolestamme. että saisimme ongelman ratkaistua. Olen sairastunut astman ja jatkuvien ongelmien ohella myös masennukseen.
naimissa ja meillä on 2-vuotias lapsi sekä toinen suunnitteilla. Miehelläni on vakituinen työpaikka, itse opiskelen ammattikorkeassa. Asumme omakotitalossa. Ikää minulla 22 v.
3,5v esikoinen ja 10kk ikäiset kaksostytöt. Naimisissa reilu 4v. Maatilalla asutaan, miehellä lisäksi tilan ulkopuolinen työpaikka. Minulla yliopistotutkinto ja vakituinen aineenopettajan virka, johon palaan jossain vaiheessa hoitovapaan jälkeen.
asutaan omakotitalossa, miehelläni vakityöpaikka. Itselläni ei ole.
Yksi lapsi, ikää 5kk. Toista ollaan mietitty. Omakotitalo maalla, miehellä ja mulla kummallakin vakityö. Aion olla hoitovapaalla ainakin lapsemme 1-vuotispäivään asti. Naimisiin minä ja mieheni menemme ensi kesänä. Onnellinen tilanne kaiken kaikkiaan. :)
8 kk vauvan yh, vuokrakaksio. Opiskelen ja vuoden alusta vauva menee hoitoon, että saan jatkaa päätoimisesti. Elämä ei hymyile.
ikää minulla 26v, ok- talo, miehellä vakipaikka, hyvä sellainen. Itsekkin työelämässä mutta ei vakipaikkaa. Jään taas keväällä kotia siis. Hyvä tilanne.
Iso asuntolaina myös. Tällä hetkellä olen juuri palannut töihin ja lapsi aloitti päiväkodissa, mutta pian jään seuraavalle äitiysvapaalle.
kahden pienen tytön äiti (1v 10kk ja 2kk). Naimisissa, vuokralla asutaan rivarikolmiossa. Kotona aion olla vielä muutaman vuoden lasteni kanssa.
Ikää 24, avoliitossa, yksi reilu puolitoistavuotias lapsi. Vuokrarivarinpätkä, farmariauto, kultainennoutaja kuitenkin puuttuu. Nyt hoitovapaalla, töihin menen jokusen kuukauden kuluttua, tulevaisuudessa toivottavasti jatko-opintoja ja lisää lapsia.
opiskelen amiskassa, lapsi 1v 9kk on perhepäivähoidossa itse valmistun vuoden päästä, mies on lähihoitajana. asutaan vuokralla
Olen kotona lasten kanssa, ei ole valitettavasti paikaa minne palata tämän lapsen jälkeen, mutta uskon (tai oikeastaan olenkin jo) löytävani työpaikan, kun sitä haluan. Lapsia minulla kolme, 7-vuotis hääpäivä kolkuttelee pian oveen, olen onnellinen :)
Eipä tässä muuta. Ja ikäni siis 25v.
5 vuotta olin yh, nyt kesällä menin naimisiin. (No virallisesti siis vieläkin yh, mutta siis meidän perheessä on nyt kaksi aikuista.)
Gradua väkerrän ja vuoden sisällä pitäisi olla paperit taskussa.
Ja mulla on kamala vauvakuume, mutta ei tässä elämäntilanteessa oikeen kannata raskautua. Huoh, ehkä parin vuoden päästä, jospa mieskin saisi vakituisen työpaikan.
(6v, 5v ja 1v) äiti. Lapset kotihoidossa olleet koko ajan, pari vuotta tein vähän osa-aikaista työtä ennen nuorimmaisen syntymää ja vakipaikka on edelleen. miehellä on ollut jo monta vuotta vakipaikka. naimisissa ollaan, oma osake ja suunnitelmissa omakotitalo! odottelen että lapset hieman vielä kasvavat jotta pääsen "normaali" työhön!
Kolme lasta (10v, 7v ja 5v). Yliopistotasoinen koulutus, koulutusta vastaava vakityöpaikka (ollut jo 4 vuotta), omakotitalo (pankin ;)), ihana mies, mukavia ystäviä ja harrastuksia. Tyytyväinen olen siis elämääni tällä hetkellä.
omakotitalo, miehellä vakituinen työpaikka. Lapset olleet kotihoidossa koko ajan. Hyvä tilanne :)