Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä on tökeröintä mitä sulle on sanottu päin naamaa?

Vierailija
03.10.2010 |

Mulle on sanottu että olen läski. Täytyy kylllä sanoa, että menin ihan sanattomaksi

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat huudelleet perääni "tollanen hame tollasessa perseessä, kattokaa ton persettä jne"

:( tiedän kyllä, että on läski takamus vaikken mikään jättiläinen muuten olekaan (175/73)

Vierailija
22/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epätasainen akne-iho moninaista lääkkeitä ja hoidoista ja huolenpidosta huolimatta. Ei punaisia finnejä eikä märkäpäitä, mutta sellainen vähän rokonarpisen oloinen - ei ole arpia vaan pieniä paukamia, joissa ei ole tiehyttä ulos. Kun kosmetologi tyhjentää molemmat posket ja leuan, ovat kuukauden sisällä saman näköiset taas..

Olin vanhainkodissa / dementiayksikössä ja kollegat, sairaanhoitajat + perushoitajat sekä silloinen aviomies sitten kotona myös omalta osaltaan pitivät minuna naamaani ja iho-ongelmaani hyvänä vitsinä. Kommenntteja tuli jos jonkinlaista, se oli hyvä kahvipöytäpuheenaihe ja vitsi, ja miehelle kotona hauskuutuksen aihe.

Pitäisi hankkia semmonen iso imukuppi jolla vedetään kaikki mäsmä pois, hahaa.

Pitäisi skalpeerata = kuoria koko nahka kasvoista pois, hahaa

Kokeile homeopatiaa, tarkista ruokavaliosi. "eli pitäisi jättää ne pekonit ja paistetut kananmunat pois vai" Juu, niin pitäisi. Mutta minä kun en tuohon aikaan syönyt ns. punaista lihaa, pekonista ja munakkaista puhumattakaan !

Kun erosin tuosta miestä, olin toisessa työpaikassa. Esimies, terveydenhoitaja, lohdutti, että löydän vielä miehen, joka ihastuu minuun itseeni eikä välitä ulkonäöstä. Toinen terv.hoitaja lohdutti, että löydän uuden, kun olen niin hoikkakin.

Eräässä kahvipöytäkeskustelussa pohdin, miksi miehet saa lihoa ja naisten pitäisi aina pysyä hoikkana ja kauniina.

Ylihoitajana oli mies, hintti. Muuten ihan kiva ja oikeudenmukainen hyvä esimies, mutta tuolloin hän jatkoi keskustelua aiheesta ja kun aihe siirtyi rumaan ja rupsahtaneeseen ulkonäköön, totesi lopuksi että silloinhan sitä voi mennä takimmaiseen huoneeseen konekirjoittajaksi - minä olin konekirjoittajana tuolla terv.asemalla, ja olin se ainoa konekirjoittaja ja huoneeni oli ihan koko yksikön viimeinen , ei tosin minun valinnasta tai ulkonäöstä johtuen, oli laitettu jo edeltäjälle sinne takavasemmalle.

Olin tuohon aikaan 32-36 v.

Nämä on jääneet mieleen.

Tuota ennen on haukuttu rumaksi, tyhmäksi, läskiksi jne jne. Olen aina ollut kuitenkin BMI.n mukaan normaalipainoinen ja terv.tarkastuksissa ym. on väitetty hoikaksi. Tuohon aikaan mulla vielä BMI oli joitain 20 (nyt se on 22, ja olin hoikempi tuolloin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sun ei olis pitänyt koskaan syntyä"

" V**** teidät olis pitänyt tappaa heti synnyttyänne"

" Sä oot pilannu mun elämän, mä vihaan sua"

" Oot ihan kuin isäs, ja mä vihaan sun sukua"

" Ei mulla ole enää tytärtä"

Vierailija
24/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettiin paria, ja uusi pari kommentoi heti alkajaisiksi: "Jaa, et säkään näköjään osaa tanssia". Minkäköhän takia me siellä tanssikurssilla oltiin :) Äklö mies oli kyllä muutenkin.

Vierailija
25/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä työkuvioissa (juuri alkoholipitoisissa) ja tuo kommentti sopisi hänen suuhunsa hyvin, vaikken itse moisten "kohteliaisuuksien" kohteeksi olekaan joutunut.

Vierailija
26/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä työkuvioissa (juuri alkoholipitoisissa) ja tuo kommentti sopisi hänen suuhunsa hyvin, vaikken itse moisten "kohteliaisuuksien" kohteeksi olekaan joutunut.

tuli mullekkin mielee.lehdestä joskus lukenu että oli arvostellu jotakin naista melko rumasti.

Vierailija
27/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän se onkin ihan täydellinen... NOOOOT :D

Vierailija
28/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri aloittanut ammattikoulussa poikavoittoisella linjalla,itseni lisäksi vain yksi toinen tyttö. No yksi näistä luokkatovereista laukoo mulle parin päivän päästä aloituksesta että "sä et oo täällä enää kahden viikon päästä"..tais ottaa luonnolle. No enpä jättänyt kesken. ja pari vuotta myöhemmin näin sen tyypin työkkärin infotilaisuudessa,mutta ei tainnut tunnistaa

Vierailija
29/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itkuinen kolmantena päivänä synnytyksestä, kätilö tuli nappaamaan vauvan minulta rinnalta kesken imetystä, kiire punnitukseen kuulemma. Hämmennyin ja hermostuin moisesta. Kätilön loppukommentti oli, että "Tuo ei ole normaalia käytöstä äidiltä!" Ja sehän vasta oloani kohensi.

Vierailija
30/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa helpolla selvinnyt elämästäsi, ei millään pahalla.

Olin itkuinen kolmantena päivänä synnytyksestä, kätilö tuli nappaamaan vauvan minulta rinnalta kesken imetystä, kiire punnitukseen kuulemma. Hämmennyin ja hermostuin moisesta. Kätilön loppukommentti oli, että "Tuo ei ole normaalia käytöstä äidiltä!" Ja sehän vasta oloani kohensi.

Voi kiitos :) Sinähän tiedät elämästäni nyt kaiken! :D Se kommentti sattui sillä hetkellä todella paljon. En tiedä onko kätilöiden tehtävänä saada tuore äiti varmemmaksi kyvyistään äitinä juuri noilla sanoilla ;) Taitaa olla jossain oppikirjassa?

Vierailija
31/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on vahinko ja ettei mulla vaan rohkeus riittänyt aborttiin.

Ei ollut vahinko eikä aborttia koskaan edes mietitty.

Vierailija
32/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen pistettä ja tapautukset!

Vierailija
33/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siihen että tottakai saa sanoa, luulin että olen loukannut häntä tms. Hän kuitenkin kertoi että olen lihonut niin paljon että hän oli oikein pelästynyt kun tapasimme viikkoa aiemmin hänen lapsensa synttäreillä.

Tarjosi vielä mahdollisuutta katsoa heidän synttärivideoltaan kuinka lihava olinkaan.

Joo, ei kiitos...

Harvoin menen sanattomaksi, silloin en tiennyt mitä sanoa. Jälkeenpäin on kyllä naurattanut.

Vierailija
34/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen pistettä ja tapautukset!

jpo,ettei yhtä törkeetä tyyppii voi olla ku tervo!mulla meni jo sillon maku siitä tyypistä,ku luin lehestä.kas ku et haastanu oikeutee moista törkypalloo herjauksesta!mikä vara sillä on ees arvostella toisten ulkonäköö,ku itekkä oo mikää komea!

Vierailija
35/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikenlaista äpärää sitä perse paskantaa". Olin silloin 18 v. Silloin pahoitin mieleni, nykyisin joskus jo naurattaa. Olihan tuo tosin vaihtelua siihen ainaiseen huoritteluun.

Vierailija
36/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalan päivä yksi poika huusi käytävillä, että "Hyi vittu kun oot ruma!! Hyvi saatana" tai "Kattokaa! Tuolta se petolinnun persae taas tulee. Hyvi vittu!!" No, joo.. Jossain vaiheessa lakkasin käymästä koulua. En todellakaan mannyt kuuntelemaan tuota suun soittoa.

Näin tässä taannoin kyseistä tyyppiä kaupassa. Oli parin lapsensa kanssa kassalla. Yritti oikein hymyillä mulle, nostella lapsiaan ja kerätä jotain pisteitä. tuijotin vain takaisin hetken ja käänsin pääni pois. Lapsukaisiaan en edes vilkaissut. Toivottavasti ei tule samanlaisia kusipäitä kuin isänsä.

Vierailija
37/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna känninen isäni sanoi minulle, lähes kolmekymppiselle esikoiselleen, että olisi toivonut poikia! Kiitos isä, sain ikimuistettavan joulun.

Vierailija
38/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen Kuopion torilla "Voisit vähän laihduttaa!" äänessään inhoa ja vihaa. Olin kesälomamatkalla kuopiossa ja ylipäätään itä-suomessa ekaa kertaa sitten lapsuusaikojen. Lapsuudesta oli jäänyt rakas muisto kuopion torilla syödyistä lörtsyistä ja olin menossa toteuttaan uudestaan tätä muistoa. olin myös laihduttanut juuri useita kiloja, olin nuori enkä ollenkaan sinut kroppani kanssa. Silloin jos koska tuntui PAHALLE. Lörtsyt jäivät syömättä ja koko loppuloma oli pilalla.

Vierailija
39/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiti ees miettiä mitä kaikkea paskaa sitä onkaa saanu kuulla.mutta täytyy kyllä ihmetellä miten julmia ihmiset on toisia kohtaa!!

Vierailija
40/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaisi mulle "että mitä vittua säkin siinä kyselet, oletpa saatanan utelias" kun juttelin TOISEN työkaverini kanssa.. Menin ihan sanattomaksi ja homma jäi kaivelemaan pitkäksi aikaa. Kaveri oli ihan tosissaan, eri asia jos ois huumorilla heittänyt tuon :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan