Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennekynnet äidillä. Kuinka monella on?

Vierailija
11.10.2010 |

Onko hankalat pienten lasten äidillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koin ne hankaliksi pienten lasten kanssa. Varsinkin, jos on vielä vaippaikäisiä, joiden peppua pitää pestä... Tokihan kynnet voi laittaa lyhyemmiksikin, mutta itse siis päätin että harkitsen rakennekynsiä sitten joskus, kun ei tarvitse kakkapyllyjä pestä :D

Vierailija
2/9 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat kynnetkin pitkät yleensä. Rakenne kynnetkin oli jonkun aikaa, ensin pitkän ja sitten vähän lyhyemmät. Ei ole mitenkään hankalat ja vaikka laittaa pitkät niin nopeasti niihin tottuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosin tippejä. Eivät ole hankalat. Ihan sama kuin olisi omat kynnet. Nämä vain kestää ja kestää mitä vain.

Vierailija
4/9 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnyttyä luovuin kynsistäni "viisaampien" kehoituksesta. Heti huomasin, että ihan turhaan.. Toisen kanssa en siis enää harkinnutkaan kynnettömyyttä.

Vierailija
5/9 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut pari vuotta, pieniä lapsia ollut koko sen ajan. Aluksi on hankalat, varsinkin jos ottaa pitkät ja ei ole pitkiin tottunut, mutta ei niitä sitten hetken päästä edes huomaa, oppii kikkailemaan niiden kanssa. :)

Vierailija
6/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat pienten lasten äidille. Ei siis tietenkään mitkät superpitkän, vaan sellaiset siistit ja huolitellut. Kestävät ne peppupesut ja muut arjen kolhut paljon luonnollisia kynsiä paremmin.

Vierailija
7/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat pienten lasten äidille. Ei siis tietenkään mitkät superpitkän, vaan sellaiset siistit ja huolitellut. Kestävät ne peppupesut ja muut arjen kolhut paljon luonnollisia kynsiä paremmin.

että millaiset teidän omat kynnet on, kun puhutte, etteivät luonnolliset kynnet kestä. Siis miksi ei kestä? En minä edes tiedä, mitä se liuskoittuminen on. Ja kynteni pituus on kärjestä mitattuna 7 milliä. Mulla on sellainen pitkä kynnenmalli. Vaikka kynteni olisivat lyhyet, ne näyttävät pitkiltä. Esim. keskisormen kynsi ihan lyhyenä ja leikattuna on 15 milliä. Ja siihen vielä yleensä 5-7 milliä päälle niin kynnet on ainakin 2 cm mittaiset.

Mikä järki niissä tekokynsissä on?

Rasvaan kädet normaalisi ja lakkaan, kun siltä tuntuu.

Vierailija
8/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että millaiset teidän omat kynnet on, kun puhutte, etteivät luonnolliset kynnet kestä. Siis miksi ei kestä? En minä edes tiedä, mitä se liuskoittuminen on. Ja kynteni pituus on kärjestä mitattuna 7 milliä. Mulla on sellainen pitkä kynnenmalli. Vaikka kynteni olisivat lyhyet, ne näyttävät pitkiltä. Esim. keskisormen kynsi ihan lyhyenä ja leikattuna on 15 milliä. Ja siihen vielä yleensä 5-7 milliä päälle niin kynnet on ainakin 2 cm mittaiset. Mikä järki niissä tekokynsissä on? Rasvaan kädet normaalisi ja lakkaan, kun siltä tuntuu.

Jos sinulla on onni omistaa täydellinen kynsilaatu, niin kaikilla ei välttämättä ole niin. Vähän niinkuin ohuet ja herkästi katkeavat hiukset vs. paksut hiukset. Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Ravinnolla, vitamiineilla tai hivenaineilla kynsiä ei välttämättä paraatikuntoon saa.

Itselläni on "omat" kynnet, joita pidän sopivan pitkinä. Oikean käden peukalon ja etusormen kynsiä en kovin pitkiksi voi päästääkään, kun ne tuntuvat silloin ikäviltä piilolinssejä poisotettaessa. Voisin kyllä sinänsä ottaa rakennekynnet, mutta olen omiini ihan tyytyväinen tällä hetkellä!

Vierailija
9/9 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oman kynnen päällä, jotka ovat siis pitkät, on ranskalaisella manikyyrillä tehty geelaus.

On ollut jo 9,5 vuotta, eikä siihen ole raskaudet ja pikkulapsiajat vaikuttaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän