MIkä on tökeröintä mitä sulle on sanottu päin naamaa?
Mulle on sanottu että olen läski. Täytyy kylllä sanoa, että menin ihan sanattomaksi
Kommentit (49)
tuli kerran juttelemaan, kun istuin puistonpenkillä ja kysyi "Ootsä ollut jossain leffassa kun sä oot noin ruma?". Häkellyin, enkä tajunnut sanoa mitään ilkeää. Olin vasta teini tuolloin enkä itsevarmuudella pilattu...
Millainen itsetunto sinulla on nykyään? Pidätkö itseäsi rumana tjt? Minä sain myös kuulla naamastani, mutta tietääkseni tuo ei enää itsetuntooni vaikuta.
En pidä itseäni kauniin, eikä meillä ole minusta kuin korkeintaan 5 valokuvaa. Siedän kyllä itseäni, mutta en todellakaan pidä ulkonäöstäni ja kehut saavat minut vaivaantumaan.
Kiloja oli siihen mennessä tullut tasan kolme ja poika tuli.
Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä työkuvioissa (juuri alkoholipitoisissa) ja tuo kommentti sopisi hänen suuhunsa hyvin, vaikken itse moisten "kohteliaisuuksien" kohteeksi olekaan joutunut.
tuli mullekkin mielee.lehdestä joskus lukenu että oli arvostellu jotakin naista melko rumasti.
Ei voi kyllä parhaalla tahdollakaan sanoa että hänellä ois varaa arvostella KENENKÄÄN ulkonäköä.
= anoppi, kun kuuli että poikansa petti mua kun odotin lastamme. No en voinut "antaa" kun oli riskiraskaus ja meni vuodelevossa melkein koko loppuraskaus. Erosimme myöhemmin ja sen jälkeen oonkin jo turtunut anopin haukkumisiin. Niin kauheeta tekstiä ettei kenenkään mielikuvitus riittäis kuvittelemaan...
Viime jouluna känninen isäni sanoi minulle, lähes kolmekymppiselle esikoiselleen, että olisi toivonut poikia! Kiitos isä, sain ikimuistettavan joulun.
sanoi minulle ja veljelleni jo, kun olimme lapsia, että heidän (hänen ja äidin) tarkoituksena oli tehdä kolme poikaa, mutta eihän siitä mitään tullut, kun ensimmäinen oli tyttö. Hän ilmeisesti tarkoitti sen vitsiksi, mutta siinä iässä en vielä ymmärtänyt sellaista huumoria ja luulin ihan tosissani vuosikausia, etten kelvannut isälleni sukupuoleni takia. Toki hän nyt muutenkin piti huolen siitä, että tiesin, että teen aina kaiken väärin ja ettei minusta ikinä ole mihinkään, mutta tuo sukupuoliasia oli ilmeisesti oikeasti vain huuli.
Mutta eipä tuo ollut läheskään pahinta, mitä kyseinen henkilö on minulle todennut...
että tyttö on tulossa, koska perseeni oli kuulemma niin kovin levinnyt :)
huvittavaa tästä teki se että olen aina ollut hyvin kapealanteinen, muutenkin siro, (164cm/47kg) niin eiköhän se ole ihan luontevaa että raskausaikana kasvaa suuntaan jos toiseenkin?? raskauskiloja kuitenkaan ei tullut viittätoista enempää.
En olisi ottanut asiaa itseeni, ellei laukoja olisi ollut henkilö, josta en muutenkaan pidä koska on turhan tungetteleva. Muuten, itse hän on ainakin 3kertaa leveämpi kuin minä, vaikka ei ole edes raskaana :D
itketettyään minut ensin hysteeriseksi, kun olin vielä aika pieni: "sun naamas on kuin petolinnun perse, kun sä itket".
Niin, tottahan tuo, mutta...
- sama 53
Millainen itsetunto sinulla on nykyään? Pidätkö itseäsi rumana tjt? Minä sain myös kuulla naamastani, mutta tietääkseni tuo ei enää itsetuntooni vaikuta.