Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä on tökeröintä mitä sulle on sanottu päin naamaa?

Vierailija
03.10.2010 |

Mulle on sanottu että olen läski. Täytyy kylllä sanoa, että menin ihan sanattomaksi

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä sä oikein olet tehnyt itsellesi kun sulla on tuo endometrioosi?"

:(

Vierailija
2/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhu oli niin uskomatonta että menin sanattomaksi, vaikka yleensä olen aikamoinen verbaaliakrobaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosien varrella niin paljon sammakoita, että huhhuh. On ikävää, että alalle hakeutuu empatiakyvyttömiä ihmisiä.

Vierailija
4/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ystäväni kysyi, arvelinko sen johtuvan pahoista teoistani.

Vierailija
5/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkaa "tiedätkö, mistä näkee, että olet lopettanut saamasta? Neidillä on viikset!"

Sitten siitä kurjasta kutaleesta ei meinannut millään päästä eroon. Olisi kai halunnut antaa minulle viiksistäni huolimatta...

Vierailija
6/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhu oli niin uskomatonta että menin sanattomaksi, vaikka yleensä olen aikamoinen verbaaliakrobaatti.

Sama juttu, mutta kun ei voi vain uskoa, että noin idiottitökeröitä ihmisiä on, tulee ihan puun takaa tuollaiset jutut. JÄlkikäteen harmittaa kun ei tullut sanottua sitä ja sitä

Vierailija
7/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repliikki kuului: "Sä oot sen näköinen, että sä tykkäät kun sua laitetaan perseeseen."

Eipä käyny kundilla flaksi.

Vierailija
8/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitan seinästä reväisty, että mun pitäisi olla hiljaa. Tämän sanoi mulle humalapäisään eräs tunnettu kirjailija, varsinainen humoristi omasta mielestään... tämä eräillä kutsuilla, joita olin luottamustoimeni puolesta järjestämässä. Ei unohdu...

Vierailija
9/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitan seinästä reväisty, että mun pitäisi olla hiljaa. Tämän sanoi mulle humalapäisään eräs tunnettu kirjailija, varsinainen humoristi omasta mielestään... tämä eräillä kutsuilla, joita olin luottamustoimeni puolesta järjestämässä. Ei unohdu...

=((. ei ihme ettei unohdu

Vierailija
10/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaao tuosta välitää?

Vierailija
11/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytti endometrioosia aseena. Kurjalta kuulosti! Toivottavasti helpottaa. Minulla auttoi kaavinta ja kevyiden lapsettomuushoitojen tuloksena syntyneet kaksi ihanaa lasta.

Minulla itselläni on normia isompi pää ja siitä ovat tuntemattomat ihmiset vielä näin aikuisenakin tulleet huomauttelemaan. Juu, ja mitään vikaa ei tutkimuksissa löydetty..

Vierailija
12/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi, että "ei sinusta kyllä ole perheenäidiksi!"

Vielä oikein toruvaan sävyyn. Käyn töissä, on aviomies, kolme alle 10v lasta. Minulla ei saisi olla hänen mielestään mitään omaa aikaa iltaisin ja viikonloppuisin. Ennen töihinlähtöä (töissä oltava klo 8) pitäisi petata sängyt, tiskata aamuastiat, jättää koti tip top -siistiksi jne. Tämä hänen kommenttinsa johtui siitä, että tultuamme kotiin, hän tuli siis mukana, meillä oli aamuiset aamupala-astiat laittamatta pesukoneeseen ja sängyt petaamatta. Siinä se. Kaikki muu oli tip top. Mutta hänelle se ei tietenkään riitä. En osaa hoitaa kotia ja olen laiska paska, kun en tajua herätä aamulla neljältä siivoamaan ja täyttelemään astiakonetta... Hän on itse tosi kriittinen työssäkäyviä naisia kohtaan, itse ollut ikänsä kotona, eikä ole päivääkään töitä tehnyt, muuta kuin kotitöitä. Eläkkeellä nyt jo.

Vierailija
13/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinussa on jotakin mistä en pidä ollenkaan".

Ei sitten osannut selittää tarkemmin mikä se "jotakin" on. Vielä tapaillaan satunnaisesti, en vain oikein enää pysty olemaan hänen seurassaan ihan varauksettomana. Eikä unohdu tuo juttu vaikka aikaa kulunut on yli 10 vuotta.

Vierailija
14/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itkuinen kolmantena päivänä synnytyksestä, kätilö tuli nappaamaan vauvan minulta rinnalta kesken imetystä, kiire punnitukseen kuulemma. Hämmennyin ja hermostuin moisesta. Kätilön loppukommentti oli, että "Tuo ei ole normaalia käytöstä äidiltä!" Ja sehän vasta oloani kohensi.

Vierailija
15/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuttu rumaksi, läskiksi, tyhmäksi ja paljon pahemmaksi viiden vuoden ajan lähes päivittäin. Eipä yksittäiset jutut sen rinnalla paljon paina.

Vierailija
16/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen edennyt urallani nopeasti ulkonäköni ansiosta. Ja olen naisvaltaisella alalla, joten tuskinpa ulkonäöllä on mitään tekemistä sen kanssa, enemmänkin työlle omistautumisellani. Vitutti suoraan sanottuna tuo ämmä ja vieläkin pidän häntä vähä-älyisenä.

Vierailija
17/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuulemma ymmärrän mennä psykiatrin juttusille. Sanoi anoppi kun pidin hänen poikansa puolta.

Vierailija
18/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kovaan ääneen "Siirrä se läski perseesi siitä tieltä, että pääsen ulos", siis ihan varoittamatta lähti ryysimään ulos. Jotenkin häkellyin ja kotona tuli itku.

Olin tuolloin nuori, epävarma ja hyvin hoikassa kunnossa, mutta silti sattui, nykyisin ei edes tuntuisi missään.

Vierailija
19/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sun kanssa seksi ei oo ikinä tuntunu hyvältä eikä luonnolliselta samalla tavalla kuin entisen vaimoni kanssa". Vertaili meitä muutenkin kaikin kivoin tavoin...

Vierailija
20/49 |
03.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joulupäivä, olin kuolemansairas ja elinikää mitattiin viikoissa/parissa kuukaudessa. En jaksanut tai edes kyennyt juhlistaamaan joulua kovin kummoisesti.

Siskoni ilmoitti kantansa ja vetäisi oven perässään kiinni. Jäin yksin pimeään makuuhuoneeseen ilman puhelinta. Ensin hän haukkui mut kun en kyennyt pysymään tajuissani että ekaluokkalainen olisi saanut joululahjansa käyttökuntoon.

Kyse oli siis kooman kaltaisesta tilasta, jossa ammoniakki aiheuttaa myrkytysoireita. Ei esim. fyysisestä väsymyksestä. Ja siskoni tiesi tämän.

Makasin voimattomana pimeässä huoneessa joulupäivänä. Sisko kosti lapselleni lähtemällä ovet paukkuen kotiinsa keskellä joulupäivää.

Kiva joulu joo, mutta tarvinneeko mainita, että hengissä olen edelleen. Ihme tapahtui :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi