Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KISSANKULMAN IHANAT NAISET**

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein alotuksen kun ei kukaan ollut eilen avannut uutta pinoa!!!

Toi on nyt ton näkönen, jos joku haluaa siihen lisäyksiä, muutoksia niin kertokaa!! Kuten huomaatte, jätin siihen nyt sitten me "aktiiviset" ketkä kirjottelee! Mä en osannu kopioida tällä läppärillä entistä listaa, eli jouduin kirjottamaan kokonaan uuden, niin tein siihen siksi muutoksia... eli ei näy kenenkään edellisiä lapsia eikä taustailijoita...

Ilmassa on kyllä ihan lokakuun fiilikset:) On oikeesti tosi kylmät aamut jo! Hanskat piti kaivaa esiin itellekkin... aivan ihanaa!!

Maanantaina olisi sitten se hyvinkään reissu. Kivut on kyllä nyt- kop kop- hävinny taivaan tuuliin, huono olo kyllä vähintään kerran päivässä... ja edelleen sellanen tukala ja täysi olo... Ihan kiva päästä lääkärin juttusille.

Perjantaina oli tosiaan VIIMINEN hampilääkäri, ja nyt on niiiin ihana olo:))) on kyllä kamala paikka siellä käynti, toivottavasti en istuta lapsiin tätä kamalaa hml- pelkoa, turhaan! Nykyään on niin hyvät laitteetkin, poraaminenkin kestää max. 5minsaa, ja puudutusaineet on loistavia:)

Tänään olisi tarkotus lähteä hiukan shoppailee esikoisen kanssa:) viimiset vaatteet Eemelille ainakin, jotain pientä puuttuu, ja sitten meille naisille tietysti:)

Jospa tästä aamupalan tekoon ja vähän siivousta... se kun ei koskaan lopu!!!! Ihanaa viikonloppua, palaan maanantaina hyvinkään reissun jälkeen kertoilemaan miten meni.

mami ja Eemeli 28+1:)))))))

2/96 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ku kaikki mun tekstit alkaa aina samoin! En vaan ehdi enää tänne ees juttuja lukemaan...nytki imuri huutaa tuossa vieressä ku kesken työhuoneen imurointia istahin tähän..

Mamiof4: onnittelut hammaslekurin käynneistä..itellä neki on tekemättä...huoh

Ja kiitos uutukaisesta pinosta!

Oma olotila on ihan valivali...en taida ees viittiä alkaa tässä mitään kirjoittamaankaan...väsyttää ihan hervottomasti vaikka hb oli noussu, hiki virtaa pienestäki liikkumisesta..jne.jne. täytynee jatkaa listaa vaikka huomenna jos ehtii...ja samalla tulla kattomaan nuo teidän ed. pinon jutut..

Mukavaa viikonloppua kaikille!

nani ja Junnu rv 32+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/96 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli sitten muutto urakka. Hyvin selvittiin ja nyt kaikki valmista ja voi ihailla työn tulosta:) niin hyvä ja onnellinen olo! ihanaa kun ohi! Huomiseksi jäi ukoille kaatis keikka vielä. Nyt kyllä itellä joka paikka särkee ja kolottaa, vähän liikaakin tuli rehkittyä. Puhelimella tässä kirjotan ja hidasta on, ens viikolla saadaan koneet toimimaan sitten. To olis sokru testi, yäh. Toivotaan mami et ma selvenis mistä olot johtuu. Hyvä ettei kipuja oo ollu!:)

mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!:)

mami@6 & neiti 25+5

Vierailija
4/96 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minull aon joksenkin vauhdikas viikonloppu takana. Eilen tuli mieleen, että toisikon vanhempainiltakin sitten unohtui, olisi ollut viime torstaina. Viimeviikko oli kyllä ihan liian ohjelmatäytteinen!

Tämän viikon pitäisi olla helpompi. Tänään pitäisi tulla esikoisen opettajien käymään. Kiva, esikoine nei siis tänään ole mennyt kouluun. En tiedä mit äeilen tapahtui, vai tapahtuiko mitään, vai mitä aamulla tapahtui, mieli kuitenkin oli maanraossa, eikä hän saanut itseään koulutielle. Taitaa nukkua edelleen..

Huomenna normi partiotouhut, keskiviikkona minun pitäisi viedä mies aamulla sairaalaan, hän menee leukaleikkaukseen. Aika mielenkiintoista kun nyt lähes 40- vuotiaana lähdetään oikomaan virheitä mitä olisi pitänyt korjata lapsena. Ei mikään helppo juttu enää. Mutta toisaalta, migreenikohtaukset ovat vähentyneet ja lähes loppuneet tämän prosessin aikana, siitä sietää olla tyytyväinen! Nyt on enää jäljellä siis isoimmat osuudet, leuan korjaus ja implanttien istutus. Vähintään 4 viikkoa, todennäköisesti enemmän hänelle tulee sairastelua tuosta leikkauksesta.

Loppuviikko onkin sitten logistinen painajainen. Teinien toivottomat aamut yhdistettynä kaikkien lasten (paitsi tyttö) kuskauksiin.. en mä tiedä miten mä ratkean. Bensaa ainakin kuluu :(

(.) olen koittanut tämän aamun kuulustella tuota mahaani, jossain vaiheessa tuntui että potkut olisivat tuntuneet ylempänä. Pieni toive virisi josko tämä tyyppi olisikin heittänyt nyt ekaa kertaa kuperkeikkaa?! Pään pukkailuja en ole tälle aamulle vielä bongannut, mutta katsellaan :) Lapsen vakuutuspapereitakin täyttelin, juu ei mikään viimetipan juttu ;) Tällä viikolla pitää saada nimittäin nuo vakuutusyhtiöön kun se maaginen 27 viikkoa täyttyy. Meillä ei noilla isommilla ole ollut vakuutuksia; esikoiselle hankittiin syntymän jälkeen ,ja irtisanottiin n. vuotta myöhemmin kun siitä ei ollut hyötyä. Toisen ja kolmannen kohdalla olin köyhä opiskelija, ei siis mitään ylimääräisiä vakuutuksia. Ja nelonen syntyikin ruotisissa, ei siellä tarvinnut omaa sairasvakuutusta lapselle kun systeemi oli hiukan erilainen. Hän sitä vakuutusta olisi kipeiten meidän lapsista tarvinnut noiden iho- ongelmien ja allergioiden vuoksi sitten suomessa. Joten siitä viisastuneena ajattelin tuolle tulokkaalle ottaa, saahan sen sitten irtisanottua jos tuntuu ettei sitä tarvita. Ja kun kotivakuutukseen yhdistettynä tuo ei ollutkaan niin hirveän kallis :)

Pakkausta odottelen tälle viikolle, kun se on saapunut olen antanut itselleni luvan alkaa pesemään vauvan kamppeita kuntoon pikkuhiljaa. Loppuja hankintojakin pitäisi oikeasti alkaa jo miettimään.

Andrea 26+3

Vierailija
5/96 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkäällä tuli piipahdettua, kaikki ihan hyvin:) Lapsivettä on paljon, mutta rajojen sisäpuolella ja lääkärin mielestä mun maha ei ole liian pinkeän tuntunen, ja virtaukset erinomaiset, niin ei tarvitse tehdä toimenpiteitä. Vauva on edelleen poika:)), ja raivotarjonnassa. Kasvu vaikuttas hiukan tasaantuneen, mutta yläkäyrillä menee, nyt painoarvio oli 1670g, joka LA:na olisi 4kiloa tai pikkasen päälle. Kaikki muutenkin oikein hyvin masun sisällä. Noista huimaus ja heikotus kohtauksista se halusi laittaa mut sis.ja kir. osastolle ekg-käyrään, kun meinas että mulla tulee hiukan rytmihäiriöitä... sinne tulee kutsu jossain vaiheessa.

Andrean miehelle tsemppiä:) Hienoa, että aikuisena kuitenkin hoidetaan vielä:) Pääsikö ihan kunnalliseen hoitoon? kyllä mä uskon, että vauva sullakin "tajuaa" oikeaan asentoon vielä itsensä laittaa. Meillä on vakuutukset tyttärelle ja otettu jo pojallekkin, mies kun alalla niin pitää olla ne asiat kunnossa:D

nyt lähen hakee kaverilta lisää poijjaan vaatetta:))

voikaa hyvin!

mami ja eemuli 28+3

Vierailija
6/96 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkuun anteeksi, kun en ole heinäkuun jälkeen saanut aikaiseksi edes piipahtaa täällä palstalla edes lukemassa, koiranpentu osottautui melkoiseksi aikasyöpöksi ja oikeasti olen käyttänyt aikani siihen, että saisin neidin hieman tavoille ennen kuin toinen tämän vuoden vauvoista saapuu. Mutta nyt pakko lepäillä on taas ajamassa ilmeisesti ruudun ääreen, eli jos huolitte takaisin niin tulisin jälleen odottelemaan tätä vitosta kanssanne. Pahoittelen myös, että tästä tulee varmaan aika omanapainen juttu.

Laskettu aikahan olisi joulukuussa (15.12/uä19.12), kuten monella muullakin, mutta parin viimepäivän tuntemukset saavat kyllä pelkäämään, että lokakuinen tulee. Supisteluja, vihlomisia alapäässä, painetta, en pysty istumaan tai kävelemään...... Onneksi tänään on lääkäriaika iltamassa, että saan sitten rauhan mielelleni - tai pääsen tästä Tampereelle lepäilemään oikeasti (missä tapauksessa tietysti taas häviän samantien linjoilta). Täällä kun tuo nuorimmainen (1v8kk) ja meidän kesällä saapunut pikkupiski eivät oikein tahdo ymmärtää miksi makailisin pitkin päivää. Ja tuo esikoinen, joka aloitti yläkoulun elokuussa on tuonut niin ikään hieman stressiä elämään, kun tässä ei muuten jännättävää olekaan. Onneksi nyt taitaa olla tilanne koululla rauhoittumassa...

Leannalle onnittelut näin jälkikäteen pienokaisen johdosta!

Ihanaa, että muilla näyttää menevän odotukset suhtkoht hyvin.

Katjalah+Anselmi rv29+6/29+2

ps. en tiedä onko tulossa poika vai tyttö, kun en ole kysynyt, mutta tuo Anselmi on vakiintunut nimitykseksi.

Vierailija
7/96 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik,huomenna vihdoin rakenne ultra. ja viikkoja täynnä 20. Asunto on pommin jäijiltä. Tavaroiden laittaminen paikoilleen ON niin vietävän hidasta sillä meidän täytyy pestä ja puhdistaa kaikki ennen käyttöä. Perhanan home mitä saa aikaan. Taitaa vauva syntyä enne kuin koti on asuttavassa kunnossa. No onneksi nyt on sentään asunto missä Ei ole hometta :)

8/96 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vielä muuta nettiyhteyttä, kuin iphonen kautta koneelle yhdistettynä, toimii hyvin kyllä, mutta ukko tarvii sitä jatkuvasti, ni ei oo ite päässy ku kurkkimaan;) Tällä viikolla pitäis oikee yhteys tulla ni jospa sitä sitte taas enempi kerkiää..

Hienoa mami, että kaikki hyvin:)! Toivottavasti ei mitään vakavaa rytmihäiriötä löydy. Mulla tullu nyt 2 kertaa kaiken touhuamisen tuloksena tiheälyönti "kohtaus". Sydän alkaa yks kaks vedellä ihan omaa rataa ja tosi lujaa, ei pysty laskemaan pulssia, jää "värisemään" tyhjän päälle, ns. takykardia, mutta vaaraton on. Oon aikanani ravannu lääkärissä niiden takia ja ovat aika yleisiäkin juuri nuorilla ja muuten terveillä. Stressi, kiire ja väsymys ym. laukasee ja aina muuttojen yhteydessä ja vähän jälkeen mulla niitä ollu. Yleensä raskaus aikoina niitä ei ikinä oo ollu, mutta ei olla ennen muutettukaan raskaana;) Teen aina liikaa hommia muuttojen yhteydessä, ihan piippuun asti, pöljä kun on;) Mutta ompahan hommat taas tehty ja kiva koti:)

Pirre, kurjaa kun kauhee urakka kaiken putsaamisessa! Tosi inhottavaa! Jaksamista siihen nyt ja toivottavasti saatte kaiken tehtyä ennen vauvaa!

Katjalah, tottakai mukaan vaan!:) Kiva kun tulit takaisin ja toivottavasti ei nyt lokakuista kuitenkaan tulisi! Koita nyt levätä kunnolla! Vaikeetahan se kotona tietty on.

Meillä lapset aloitti tänään siellä uudessa koulussa ja tykkäsivät kovasti:) Tyttö jo leikkiny koko päivän uuden kaverin kanssa:) Me ollaan nyt niin ilosia ja ihastuneita täällä asumiseen! Eilen tehtiin ihana pitkä iltalenkki pesueen kera, käytiin uudella koululla ja isossa kivassa koirapuistossa jossa oli hirmusesti koiria. Luxusta meille, jotka ei oo 4 vuoteen pystyny iltasin kävelee mihkään kun ei ollu katuvaloja, eikä mihkään päässy kävellen kun kaukana kaikki. Nyt kävelee mihin vaan, silti alue tosi rauhallinen,metsää ja peltoa enimmäkseen eikä naapureita ihan vierivieressä kuitenkaan. Ihana leikkipuistokin ihan parinsadanmetrin päässä:) Kivaa on!:)

Elämä ja arki helpottu aivan totaalisesti!! Prisma keikkakin oli ihan yks hujaus, kun on 2km päässä, ennen meni matkoihin pelkästään yht. 40min. Huippua:) Tulipas hehkutettua, mutta oikeesti korvessa kun ollaan muutama vuos vietetty.

Masu kasvaa kauheesti kokoajan, huomaa mun takista, joka päivä päivältä kiristää enempi, ens viikolla ei taida mennä enää vetska kii;)

Nyt mentävä jälleen, voikaa hyvin!:)

mami@6 26+1

Vierailija
9/96 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, lääkärissä käyty ja tilanne ei ole ihan sellainen kuin näillä viikoilla kuuluisi. Eli lähete taysin äitipolille, jonne saan mennä huomenna päivystyspotilaana. Katsovat tarvitaanko kortisonit ja osastolepoa. Eli kohdunkaula pehmeä ja sekä sisä- että ulkosuu sentin auki, välillä kuitenkin ultralla liki 3cm suljettua kanavaa.

JOS joudun huomenna jäämään Tampereelle niin en varmaan toviin pääse seuraanne, eli toivottelen hyviä jatkoja kaikille!

Toivottavasti saan myöhemmin palailla linjoille ja kertoa olevani yhtenä kappaleena.

Vierailija
10/96 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Katjalah takaisin, ja toivotaan oikein todella että pieni ei ihan vielä haluaisi tulla maailmaan... oikein iso hali, kyllä kaikki varmasti järjestyy ihan hyvin:)) Olet mielessä. Tule heti kertomaan kun pystyt! Lisään tietosi tuonne listoille!

Pirre: Jännää:))) huomenna sulla suuri päivä, tulethan heti ilmottamaan mitä näkyi:) Ja voimia noihin homepesuihin, kauhea homma!!!

Mamikaimaani: Voi miten iloseksi tulin, kun luin viestisi:) Ihana kuulla että kaikki on mennyt hienosti, kyllähän ne lapset vaan hienosti sopeutuu:) Ja totta on se, että elämä ON helpompaa kun voi pistäytyä kaupassa, ja on katuvalot... teidän helpotus ja onni oikein säteili viestistäsi:) Olen oikein onnellinen teidän puolesta!!

nyt jatkan kadonneen jäljillä...

mami

Vierailija
11/96 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta on hiljanen kun huopatossutehdas...

Minäkin tulin Katjalahia kurkkimaan, mutta onko jäänyt tampereelle kun ei ole käyny kirjottelemassa...? voimia sinne päin:)

Pirrekään ei ole tullut kertomaan mitä ultrassa näkyi...

Täällä vietettiin äiti-tytär päivää, ja kivaa oli:) pph siis saikulla niin tytsy kotona. Oltiin seurakunnan perhekerhossa, leivottiin ja ulkoiltiin kunnolla:) Mulla on loistava olo!!!! Nyt on KOP KOP kaikki vaivat poissa, ja olo ihana:))) olen niin onnellinen!

mami

12/96 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa mami että noin hyvä olo:)! Mahtava kuulla:)

Mä istuskelen justiinsa sokrurasituksessa, plää. Tunti vielä. Tääl oli vielä sitä cokiksen makusta litkua, hyvät oli lähtöarvot ja hyvä olo ollu. Väsyttäs vaan.

Toivottavasti katjalah et joutuis loppuun asti makoilla osastolla, jos oot sisään joutunu! Tai pääasia tietty, et pikkusella kaikki hyvin ja ettei vielä pitkään aikaan syntyis! Jaksamista!

Mites pirrellä, näkyikö kumpainen on?:)

Huomenna ihanaa tiedossa, kampaaja ja sit kaverin 30v. Juhlistaa heltsinkiin syöminkien merkeissä, Mumu vahtii mukeloita:) mahtavaa päästä vähän hengähtämään:)

aurinkoista päivää ystäväiset!:)

mami@6 kera pötsin 26+3

Vierailija
13/96 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, väsyärsytys oikeastaan kaikkea muuta kuin tätä odotusta kohtaan :/

Kuopukselta löytyi - jipii - kihomato lauantaina ja su otettiin koko poppoo häätölääkkeet ja ma eikun siivoomaan. Olen imuroinut, luutunnut, pessyt x koneelista pyykkiä, tuulettanut kaikki peitot ja patjat, pessyt vessat, ovenkahvat ja valonkatkasijat ynnä muuta. Mutta nuo lelut! Miten ihmeessä ne kaikki putsataan!? _mie_en_jaksa_ Selkäkin vihottelee ja poden huonoa omaa tuntoa jaksamattomuudesta.

Kaiken lisäksi nuo pienimmät tappelee koko ajan. Hetken sujuu leikki ja sit jo läpsitään, näytetään kieltä, viskotaan leluja ja kiljutaan kilpaa. Ja sit 2v itkee ja roikkuu nonstop sylissä. Plus isompien kiistelyt koulun jälkeen. 4v oli ma neuvola ja tiistain hän makasi yli 39 asteen kuumeessa, "lievä" reaktio siis.

Meen taas tänään valittamaan alapäätä nla-lääkäriin. Mitään tulehdusta, klamydiakaan, ei oo. Netistä luin viikonloppuna, et kihomatotartunta voi naisella aiheuttaa epämääräsiä oireita aina pissatulehdukseen saakka, oiskohan mulla tämä virtsaputki-limakalvot ärtymys sit sitä. En nyt oikein osaa sanoa, onko oireet helpottaneet lääkityksen jälkeen. Ja kaikilla laskeumillakin oon jo itteeni pelotellut.

Ja nää nuorimmat alkaneet herätä järestään klo 6! Ja oon syönyt luvattoman paljon suklaata muutamaan päivään, lähinnä v***tukseen sitä on nyt uponnut ja kai siivoukseen jotain energiaakin tarvii, heh.

Puuh, kiitos, helpotti jo hieman!

Kiva oli kuulla Katjalahista, mutta onpa ikäviä uutisia pienen puolesta. Kovasti toivon, että saat pidettyä pikkuisen vielä paremmassa tallessa!

Hienoa, et mamilla masussa kaikki ok ja olo on jo noin pirtee! Ja jospa siellä ekg:ssä ei ois mitään erikoista.

No nyt lyö pää tyhjää purkautumisen jälkeen. Tänään vietävä 4v päiväkerhoon ja siivottava, kai, taas.

Ananasmehu ja rv 29+3

14/96 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi kovasti jaksamista ananasmehulle!!! kauhee urakka sulla..

Kovasti tsemppiä myös Katjalahille!!!

Hienoa et mamiof voi hyvin ja et mami@n muutto on nyt ohi :)

Itse voin hyvin, eilen oli neuvola hb oli yllättäen 106 vain, ihme ku ei oo enempää väsyttäny. Painokin lähti nyt sit noususuuntaan ja verenpaineet mukavan alhaiset, syke kuulemma tyttösyke, mut mähän en noihin usko, sen verta tullu käyrillä maattua et siinä näkee hyvin miten se sykekin vaihtelee :)

Mitähän muuta, no isommalla koiralla taas ihotulehdus ja päätin et nappulat lentää helkkariin ruokavaliosta kokonaan, pennulle nappulaa annan nyt ainaki kasvukauden seassa muun ruokinnan kanssa.

Alkuraskaus teki mut niin vetämättömäksi et tuli toi isompiki koira ruokittua nappulalla vaan siks oon aika varma et iho oireilee just siitä.

Raksalla edistyy huimaa vauhtia, vielä ensviikonki sit kai timpurit menee taas muihin hommiin mut meiän talo alkaa heidän osalta olla aikalailla valmis ellei jopa kokonaan valmis!

Mies on myös ahkeroinu sielä alakerran seinien pohjatöiden kimpussa, eilen tuli ekat autotallihässäkän tavarat ja senki tekoon täytyis alkaa.

Onneks aika rientää, pian on joulu ;)

wattu 17+3

P.S mamiof mun la on 14.3 vaihda jos viitsit

15/96 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on hitaanlaista tää meikäläisen pinoutuminen tänne...noloa ihan! Mutta jostain syystä tää mun kirjautuminen kangertelee..

Kiva oli tosiaan lukea pitkästä aikaa Katjalahin kuulumisia, vois se pikkunen nyt vielä muutaman viikon yksiössään oleilla ettei äitykän tarttis sinne osastolle lähteä makaamaan..Jaksuja kovasti!

Ananasmehulle kans jaksuhalit! Yöks nuo madot...meilläki yhellä poitsulla niitä joskus oli ja ne oli tiukassa, kellekkään muulle niitä ei koskaan tullu. Mää käytin kaikki petivaatteet patjoja myöten sekä lelut yms kuumassa saunassa (siis mitkä sen lämmön kestää) kuulemma ei ne munaskut kestä kovaa lämpöä..

Ihana lukea että mami0f4 on hyvä olo...kiitos sellasta tännekki!! Ja mukavaa tyttöjen päivää..

Toisella mamilla sokrutestit takana tässä vaiheessa, hienoa jos arvot pysyvät rajojen sisällä!

Wattuwarpaalla näyttää rakennuspuuhat edistyvän oikeinki mallikkaasti, se on sellasta mukavaa kateltavaa ku hommat menee eteenpäin :)

Pirren kuulumisia täälläki jännätään...toivottavasti kaikki oli kuitenki hyvin!

Andrea: mää en ees hakenu tälle tulokkaalle vielä vakuutusta, en vaan viittiny ku edelliseltä kerralta tuli kielteinen päätös mun toksemiataustan takia..Sitte haettiin heti ku sairaalasta kotiuduttiin ja se meni sitte heti läpi. Hyväksi ollaan ite todettu että vakuutukset lapsillaki on. Lahessa on niin surkeat kunnalliset palvelut joka sektorilla että parempi vaan aina painella suoraan yksityiselle.

Ens viikon torstaille tilasin ajan omalle lekurille vauvan kokoarviota varten (ku ei täällä sellaseen pääse vaikka sf-mitta menee käyrien yläpuolella) sekä samalla saa kattoa mitä tuonne alakertaan kuuluu ku noita suppreita tulee ja ihan kunnon kivun kans ja sitte tietty saa taas pikkusen nähdä!

Pitäs tässä tuonne fyssalle soitella, ku terkka sinne lähetteen laitto...mutta auttaakohan sekään mennä siellä käymään?? Mutta jospa sieltä sais jotain apuja näihin järkkyihin liitos- ja laskimoiden painumisongemiiin...Mulla siis liitoskipujen lisäksi raajat puutuu ku olet hetken paikallaan esim. tietokoneella ku teet töitä on sun liikuttava väh. 10min välein ettei mee jaloista ja käsistä tunto kokonaan.

Vauvalle kaikki on jo sängynpetausta vaille valmista! Turvaistuinki oottaa pestynä vauvan kotiintulovaatteineen lipaston päällä lähinnä isukkia varten (hänelle en tohi tuollaista hommaa jättää). Oma sairaalakassi on vielä vaiheessa, lähinnä siksi ettei mulla oikein oo mitään kassia mihin tavarat pakata

( . ) väsyttää ihan kiitettävästi! Onneksi pystyn jonki verran aamusella tuota kirimään. Yöllä ku unen laatu on huonoa ku tää kroppa ei suostu mihinkään asentoon niin ettenkö ois ihan järkyn kipeä. Tyynyjen varassa olen tähän mennessä jotenki nukkunu mutta nyt on viikon verran ollu tuo maha ihan kosketusarka ettei sitä voi ees tukea tyynyyn. Kylelteen ei siis voi olla tuon masun takia muttei myöskään lonkan takia eikä käsien. Kylelteen ku nukkuu niin toinen käsi on tyynyn alla ja se puutuu hetkessä ihan tunnottomaksi. Selällään ei voi ees kuvitella nukkuvani, heti alkaa ahistamaan ja vaikka tyynyllä tukis selän kaarella ja jalat koukkuun niin jostain syystä saan järkyt supparit noin aikaan...

Nyt myös tuo magnesium on ruvennu tehottomaksi joten suonta vetää kivasti ja jalat on lievästi sanottuna levottomat. Viime yönä oli jo pakko hakea pakastimesta jyväpussi jalkopäähän jalkapohjia vasten.

Näiden huonosti nukkuttujen öiden palkinnoksi olen saanut takain ah niin ihanan migreenin!

Tässä oli nyt vaan nää mun nukkumisongemat...Puutumisjutut ja liitoskivuthan jo tuli selväksi..

Mulla paineet ja protskut ovat onneksi pysyneet nyt aisoissa mutta tuo turvotus ei hellitä vaan päinvastoin! Ei taida nuo mun munuaiset ihan täysillä käydä..

Johan tuossa tuli taas vaivaa ja valivalia kerrassaan joten muita vaivoja en taida ruveta tässä runoilemaan ku taitaa meillä kaikilla olla omat vaivansa..ja jostain syystä niitä on sitte kerryytetty oikein urakalla tässä raskaudessa.

Eli jaksuja meille kaikille!!

Siskolla la lähestyy, muistaakseni se oli 22.10 ja siellä kovasti jo ootellaan jotain tapahtuvaksi...ittekki ois jo valmis noihin viikkoin, pitkä matka vielä sinne on...eli täällä ei oo sellanen tunne tän ootuksen kans että aika menis äkkiä...mutta kaippa se meikäläisenki aika lähenee..

nani ja Junnu rv 33+3

Vierailija
16/96 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä kun vanhat mummot kun aina säästä puhutaan, ainakin minä, mutta pakko taas mainita miten ihanat ilmat on ollu:)) Oltiin tytön kanssa pari h ulkona nyt aamusta ja ihanaa kun on niin pirteä ja raikas ilma:) Tekee niiiin hyvää!!! Nyt tuo prinsessa kiskoo unta tuossa viekussa, ja mulla mutakakkua ja kahvia, nam:) laitoin oikein "tunnelmapäikkärit", ollaan kynttilän valossa! Kiitos kaima, on kyllä NIIN ihanaa kun olo taas parempi!! Toki noita normaali raskauden "iloja" kun, kuten närästys, pissatus, suonenveto, uupumus jne.... mutta se tolkuton pahoinvointi ja kivut on GONE!!! JEE!!!!

Ananasmehu: Kihomadot on veemäisiä, se ON tuskasta pestä kaikki ja sitten se että saa ne pois... eikä jää kierteeksi. Yhtä inhoja on täit:(( Toivotaan että pääsette mokomista alivuokralaisista pian eroon... Muutenkin jaksuja sulle... kyllä se siitä:)

wattu: vaihdoin LA:n:))

pirre: Kukkuu??

Nani: Sulla kanssa vaivoja oikein kunnolla... koita jaksella! Lähetän sulle parempia oloja;)

Se olisi taas perjantai ja viiminen viikko kakkosella alkavaa!! jännittää...

Ihanaa viikonloppua kaikille!

mami ja eemeli rv 29 JO!!!!!!

Vierailija
17/96 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kiitos myötätuntoilusta, hieman tässä jo olo laantunut. Eilen saunotin löytyneet pehmolelut, tänään kun jaksais tuon sohvan tyynyt ja istuimet viedä saunomaan.

Masun kolmekymppiset ois maanantaina ja vähän on epätodellinen olo! Eihän miun pitänyt enää raskaana ollakaan, ja nyt vitonen jo näin pitkällä. Olen kyllä päättänyt olla nyt vain raskaana ja murehtia synnytystä vasta joulukuun puolella. Olo on iso, mutta hyvä :)

Vauvalta oikeastaan puuttuu vain pinnasänky. Kestovaippoja oon huutiksesta pari pakettia hankkinut. Itselleni voisin jossain välissä ostaa parit imetysliivit. Masutuubia en oo tässä odotuksessa kaivannut, mutta tosi kätsy se on ollut mahan peittämisessä imetyksen aikaan, joten kaipa semmosia on pari jostain hankittava.

Äh, kuopus itkee, palataan!

Ananasmehu 29+4

18/96 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljasta on kyllä monessa pinossa...taitaa tuo fb viedä kaikki turisijat sinne...ite en oo vielä ollenkaan lähteny fb-linjalle, meidän perheessä meitä siellä edustaa tuo esikko..

mamiof4: oikein mukava kuulla että olo on parempi ja noin hyvä! Syksyn raikkaudesta nautin minäkin mutta tänään tuo ilma ainaki meillä on jo menny aavistuksen verran kylmäksi...ja märäksi..yöks. Samaten sellanen pikkupakkanen ja valkoinen luonto on ihanaa..mutta mikään -30 asteen ihminen en oo..hrr..

Viikotki sulla poksuu kohta ja sitte alkaa ne viimenen kymppi..

Ananasmehu: Toivottavasti kutsumaton vieras pysyy nyt poissa lopullisesti!! On siinä vaan niin kauheasti ylimääräistä hommaa että vihaksi se pistää..tietty tulee kyllä siivottua sitte kunnolla :)

Sullakin viimenen kymppi alkaa...toivottavasti olotila pysyy mahdollisimman pitkään hyvänä ja saat nauttia masusta!

Missähän muut luuraa...toivottavasti Pirrellä rakenneuä meni hyvin vaikket oo tänne asti ehtiny kuulumisia kertoilla, varmaan teillä on tarpeeksi hommaa siellä muuttopuuhissa.

Ompullaki viikot vähenee ja Yllis kohta sylissä :)

Watun sesselle toivotaan ihon paranemista, ei oo kiva ku kutisee...

Muillekin heipat!

Oma napa on samassa jamassa, pitänee lähteä laakereillaan lepäileen ku tuo jysäri iski taas. Pojat ovat isänsä (pika)uimassa tunnin verran joten hiljaisuutta on vielä hetken aikaa..hassua ylellisyyttä!

nani ja Junnu rv33+6

Vierailija
19/96 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja reippailun täyteinen viikonloppu takana:) eilen kävin spinningissä, ja hyvältä tuntuu! Huomenna töihin, hyvillä mielillä:)) Raskaita tunteja en enää vedä, mutta tuo spinde ja lihaskuntotunnit on itsellekkin paikallaan, palautuu sitten taas paremmin... ja jaksaa synnyttää kun on kuosissa:D

Me ollaan oltu ulkona oikeastaan koko lauantai ja tää päivä. Käytiin sellasella ihanalla nuotio paikalla, paistettiin makkaraa ja juotiin kahvit+eväät siellä. Oli oikein ihanaa!

Nani: juu, moni on muakin fb:n houkutellu, mutta en ole lämmenny kyllä yhtään... meillä kanssa nuo isot tytöt kyllä siellä kovasti viihtyy;) ei ole mun juttu yhtään... toisesta pinosta lunttasin että sun siskolla lähestyy h-hetki, jännää:) Onko esikoinen vai mones....?

Pirre??????

Eipä tähän hätään muuta, lähen eemelin kanssa katselee telkkaria makkariin:)

mami

20/96 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas oon ollu minäkin, tosin en silleen liikunnanmerkeissä kuten mamiof :) Pe siivosin ensi tän meiän asuinkopperon ja sit raksalla meni ilta siivotessa, lauantai aamuna sinne taas, tasotteleen seiniä ja hiomaan. Mies oli töissä, mun sedänkaa sielä ahkeroitiin, oli kiva ylläri ku tuli töistä ja hommat oli edenny "itestään".

Eilen se sit kaikki kostautu, ei riittäny puhti yhtään mihinkään, en väkisin alkanu tekeen, oppinu siis jotain kun kolmosta ootellessa huhkin vesurinkaa ulkona ja seuraava aamu kun koitti tuliki kiire lähtö sairaalaan verenvuodontakia.

Vauvan liikkeitä on alkanu tuntumaan ny enempi ja selvemmin, vieläkään ei ole yhtään oloa et kumpi vois olla, niinku aikasemmista on ollu.

Eipä tänne kai sit muuta :)

wattu 18