Olenko mielestäsi hoikka, jos farkuissa tuumakokoni on 29?
Kommentit (45)
farkkuja, mutta en pidä itseäni silti hoikkana, koska mulla armoton pömppövatsa, mutta ei persettä ja lantiota ollenkaan, joten siks varmaan menee noinkin pienituumaiset housut jalkaa. Pituus 173cm ja painoa 74kg, olis pakko saada edes 5kg pois niin olisin tyytyväinen.
pituudella ihan tavallinen, ei mitenkään erityisen hoikka. Tuo on minun normaalikokoni ja olen 5cm lyhyempi, mutta tuossa koossa pysyn ilman syömisen tarkkailua, hoikemmaksi en muutu.
jotkut farkut on tuumakokoa 29, olen 161 pitkä ja painan 55 kiloa, lantio 92, vyötärö 67 ja rinta noin 90. En tiedä olenko hoikka mutta en itseäni läskinäkään pidä. Tuon kokoiset farkut ei ainakaan kiristä, osa noista on kyllä löysiäkin.
ja käytän merkistä riippuen 27-29 tuuman farkkuja. En kuitenkaan pidä itseäni hoikkana, vaan normaalina. Hoikka olin teininä, jolloin painoin viisi kiloa vähemmän. Nyt ikää siis 34 v.
Itse käytin 27-30-tuumaisia farkkuja, painoin 51kg ja olen 171cm pitkä. Mitoista en tiedä, mutta joskus 28 " pyörivät pahasti ( Replay, misssixty, fornarina, LEE, freesoul), sain jatkuvasti kuulla laihuudestani silloin. En tunkenut itseäni väkisin mihinkään strechiin, vaan pidin hieman löysähköstä mallista. Vaatekoko oli 32/34 paidoissa, rintsikat 70b ja housut kyllä 38 kokoa -joskus 36. Lonkat törröttivät rumasti ja hankautuivat liian kireissä housuissa helposti, siksi ostin isompia, jotka taas roikkuivat perseestä ja vyötäröltä. Nykyään olen paksumpi, about kokoa 38/40 ja painoa 65kg.
Jos olisit oikeasti kokoa 36, niin nuo pöksyt 29/34" koossa pyöris sun päällä! Itse vaatekokoa 36 ja farkuissa koko 27/34, 28-kokoisia voi kerran käyttää pesun jälkeen ja sitten ne ´löystyvät´ liian isoiksi. Pituutta 167 ja painoa 55-57.