Kylläpä haisi paska lastenhoitohuoneessa
edellisen mamman jäljiltä joka tuli ovissa vastaan. Taisi olla mammalta itseltään haju peräisin kun pöntön kansi oli suljettu.
Kommentit (11)
Mitä se todistaa, että pöntön kansi on suljettuna? Kyllä minä mieluummin autan lasta potalle siinä pytyllä istuen ja todellakin laitan silloin kannen kiinni.
Ja eikös vessa ole paskomista varten? Olisiko sen paskan ja hajun pitänyt olla mieluummin siinä oven ulkopuolella?
törkeetä väkeä kun käy vessassa paskalla :O
Mitä se todistaa, että pöntön kansi on suljettuna? Kyllä minä mieluummin autan lasta potalle siinä pytyllä istuen ja todellakin laitan silloin kannen kiinni. Ja eikös vessa ole paskomista varten? Olisiko sen paskan ja hajun pitänyt olla mieluummin siinä oven ulkopuolella?
jarrujäljet pöntössä.
törkeetä väkeä kun käy vessassa paskalla :O
Sanotaan että hajuun tottuu seitsemässä sekunnissa, mutta joskus on sellainen löyhkä edellisen jäljiltä joka jää vain olemaan huoneeseen vaikka kuinka tuulettaisi.
sulkevat kannen kakkosen jälkeen jotta hajua tulisi pöntön raoista mahdollisimman pitkään.
Minä ainakin paskon aina kauppakeskuksen lastenhoitohuoneessa koska sinne saa vaunut mukaan ja saa rauhassa äkistää kun siinä pieni hetki menee.
Eikö sen paskan kuulukin haista juuri siellä Hotelli Helpotuksessa? Ikäväähän se olisi, jos se haisisi vaikka vihannesosastolla.
En tajua ihmisiä jotka varta vasten menevät paskalle kirjastossa, kaupoissa, kyläpaikassa.
tuskin sunkaan paskas ruusulta tuoksuu (paitsi ehkä omasta mielestäsi)
heti pökäleen jälkeen ja toisen kerran pyyhittyäni jotta hajua tulisi mahdollisimman vähän.
ei normi paska