Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua ei huvita tehdö mitään, makoilen vauvan kanssa sängyssä

Vierailija
23.09.2010 |

Mua ei huvuta tehdä yhtäään mitään. Vauvan kanssa en jaksa leikkiä. Synnytyksen jälkeen olin tosi reipas mutta nyt ei jaksa tehdä mitään. Vauva on helppo ja ei huuda. Miten tästä piristyisi?

Onneksi vauva tykkää makoilla sängyssä kanssani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitsekaan pystyä joka päivä hirmuisen virikkeelliseen päivään.Jos vauva on tyytyväinen kanssasi vaikka sängyssä pökötellen niin pötkötelkää kaikessa rauhassa.Lataa paristoja ja aivan varmasti jonain toisena päivänä olet reippaampi.Pienelle vauvalle parhainta virikettä on katsella äidin kasvoja,tunnustella pehmeätä poskea.

Vierailija
2/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ku ollaa just muutettu,ni hommaahan ois vaikka muille jakaa!!! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos se vuava viihtyy niin ei sen kanssa nyt erikseen leikkiä tarvitse. Ota kaikki irti, kun vielä noin helpolla saat viihtymään, sitä ei kestä ikuisesti:-)

Vierailija
4/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotat itsesi aluksi, otat tietyn kellonajan jolloin menet. Pian siitä tulee rutiini ja piristyt ulkoilusta.

Vierailija
5/5 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kärsinyt siitä yhtään. Musta oli aivan ihanaa kun oli kokonainen vuosi aikaa ihan vain lomailla ja nauttia vauvan kanssa pötköttelystä. Ei sellaista tilaisuutta tule enää toiste!

Tai siis eläkkeellä saa sitten varmaan löhötä, mutta sitten ei ole sitä vauvaa josta nautiskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi