Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko sulle tunne, että olet raskaana?

Vierailija
01.10.2010 |

Siis jo ennenkuin testistä tiesit? Mitä muita oireita ennen testausta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun jälkeen kaikki tuntemukset ovat hävinneet... :-/ Ei oikeestaan tunnu missään mitään. Rinnat ovat normaalin kivuttomat taas ja se painontunnekin vatsasta katosi. Ja sen myötä tuli olo, että taisin olla väärässä tuntemukseni kanssa...

Haluan silti tehdä testin sunnuntaina, jolloin on kp29, jos ei menkat ole sillon alkaneet.

t: ap

kp24/24-31 (kiertokeskiarvo v.2010: 27)

PS. Kiva, että tähän ketjuun on paljon vastattu, kiitos! :-)

Vierailija
2/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksien alusta loppuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme kerta raskaana ja joka kerta tiennyt etukäteen. Tulee vaan sellanen täyteläinen raskausolo, joka tuntuu mukavalta ja jatkuu siihen saakka, että pahoinvointi alkaa.

Vierailija
4/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista olen vain tiennyt. Kolmannesta tiesin jo seuraavana päivänä, aivan 100% varma olin 4 päivää myöhemmin kun rintoja alkoi aristaa (totta!) ;)

Vierailija
5/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut oikein vaikka molemmilla ensimmäisillä raskauden testauksilla on tullut negatiivinen tulos. Viikko-pari negatiivisen testin jälkeen tulokset positiivisia :)

Tiesin ensimmäisellä kerralla siitä, että vointi oli huono, eikä ollut normaalia. Liikunnan aikana yhtäkkiä heti alussa ei enää jaksanutkaan (kuitenkin omaan hyvän kunnon) ja hiki pukkasi heti päälle :)

Toisella kerralla (nyt raskaana ollessa) aivan samat oireet ja lisäksi aivan järjetön mega *itutus ja siis todellakin ilman syytä :) Noita oireita ei ole ollut elämäni aikana muissa tilanteissa, joten toisessakin raskaudessa tiesin olevani raskaana vaikka testi antoikin negatiivisen tuloksen.

Vierailija
6/30 |
05.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja edelliseen lisäten olen ollut positiivisten raskaustestien aikana jo siis 6-7vk raskaana.

Vierailija
7/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin parin viikon ajan epäillyt olevani raskaana ja ainoa "oire" oli että rintoja aristi välillä hitusen. Ei mitään muuta. Kuukautiset muutenkin niin epäsäännölliset, että siitä ei voinu laskea mitään.. Mutta olin jotenkin tosi varma, että raskaana olen ja vaistomaisesti suojelin masua ja varoin kaikkea ja jätin kiellettyjä juttuja pois :) Ja kun lopulta tein testin, olin viikolla 7 :)

Vierailija
8/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikemminkin ihan varma, etten ole raskaana. Olin menossa gynelle ja tein raskaustestin, kun oli sellaista asiaa sinne, että olis kuitenkin kysynyt olenko tehnyt. Oli aika iso (mutta tietysti ihana) yllätys. =)

Toisella kerralla osasin epäillä asiaa ja plussa silläkin kerralla tuli.

Vierailija
9/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä joinain kuukausina aiemminkin toivonut niin kovaa että jotain varmuutta muka oli. Mutta molemmista lapsista kyllä jotenkin vain tiesin jo testiä tehdessä mikä tulos siitä tulee.

Keskenmenon aikaan myös jotenkin aavistin ettei kaikki ole hyvin.

Ei nuo silti ihan semmoisia absoluuttisia tunteita oikein voi olla, niihin liittyy niin hirveästi latausta.

Vierailija
10/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin edellisissä yrityskierroissa oli kaikki maailman oireet rintojen kipeytymisineen jne. - siis oikeasti kaikenmaailman voimakkaita oireita. Nyt ei oikein mitään oiretta, paitsi toinen rinta vähän suureni ja alavatsa ja jalat tuntuivat painavan miljoona kiloa.

Silti ajattelin, että on mulla pahempiakin oireita ollut enkä ole ollut raskaana. Kyllä se positiivinen tulos oli aika yllätys. Mutta iloinen puolen vuoden yrittämisen jälkeen :)

Vierailija
11/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli nimittäin äsken tosi vahva tunne, että olen raskaana :-) Ainoa oire on kipeät nännit (mullei yleensä koskaan ole mitään kipua rinnoissa) sekä "täysi" olo masussa :-))

Vielä pitää viikko malttaa testiin..

Hyvää viikonloppua odottajille ja odotusta odottaville :-)

toivoo ap

Vierailija
12/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli olo että nyt olen raskaana. Rinnat kipeytyi pari päivää ovulaation jälkeen. Ja testi pari päivää ennen kuukautistenalkupäivää näytti plussaa :)

Vierailija
13/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunne on tullut lukemattomia kertoja. Sellainen sisäinen varmuus että tässä se nyt oli, nyt sitä ollaan siunatussa tilassa ja sillä hyvä.

Tosiasiassa olen ollut raskaana kerran. :)

Vierailija
14/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mulla oli hyvin aikaisesta vaiheesta tunne, että kaikki ei ole OK. Kesken meni vasta rv12.

Toisesta raskaudesta ei ollut muuta kuin vimmattu toive, koska yrityskiertoja oli ollut jo useampi. Samoin negatiivisia raskaustestejä... Helppo raskaus ja ihana vauva :)

Kolmannesta raskaudesta tajusin tehdä testin vasta, kun tolkuton pahoinvointi ja turvotus iski kuvioihin. Kierto oli ollut mitä sattuu. Raskaus oli hankalampi, mutta vauva toki ihana :)

Vierailija
15/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin yhtenä yönä tunteeseen, jonka jotenkin tiesin vaistomaisesti tarkoittavan sitä että olen raskaana. Se oli kuin pieni sähköisku alavatsassa, enkä muista sellaista aiemmista raskauksista. Oli piinaavaa odottaa kaksi viikkoa raskaustestin tekoa, varsinkin kun järjellä ajateltuna oviksen ois pitänyt mennä jo (oli siis myöhässä) ja toisekseen, ei kai nainen nyt voi oikeasti sitä tuntea, kun munasolu hedelmöittyy...mut mä tunsin.

Vierailija
16/30 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti seuraavana pvänä Sen jälkeen olin varma, että olen raskaana. Mieheni pelasi kaupassa käynnin jälkeen hedelmäpeliä. Naureskelimme, että mikäli voittaa olen raskaana. Voittoja alkoi tulla.

Sen jälkeen keksimme, että poikkeamme Ärrälle ja ostamme arvan. Mikäli voitamme olen varmasti raskaana. No, voitimme 100 e ja raskaana olinkin!

Vierailija
17/30 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti seuraavana pvänä Sen jälkeen olin varma, että olen raskaana. Mieheni pelasi kaupassa käynnin jälkeen hedelmäpeliä. Naureskelimme, että mikäli voittaa olen raskaana. Voittoja alkoi tulla. Sen jälkeen keksimme, että poikkeamme Ärrälle ja ostamme arvan. Mikäli voitamme olen varmasti raskaana. No, voitimme 100 e ja raskaana olinkin!

Vierailija
18/30 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tiennyt joka kerta testiä tehdessäni että olen raskaana! Kolmannella kerralla "tiesin" kaikkein aikaisimmin ja tein testin "liian aikaisin". Nega kun tuli niin ajatus ei ollut "voi ei, enkö olekaan raskaana" vaan "tämä testi näyttää väärin".

Mitään sen kummempia oireita ei ole ollut. Ekalla kerralla ei muistaakseini mitään, toisella kerralla paleli ja kolmannella kerralla äkkinäiset käännökset sängyllä vihlaisi alavatsasta.

Vierailija
19/30 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varma sellainen vielä. Sitten en jaksanut odottaa kuukautisten alkua, koska ovulaatio oli tullut myöhemmin kuin yleensä ja siinä olisi voinut kestää kolmekin päivää oletetusta alkamispäivästä, joten tein testin ja se näytti haaleaa plussaa.

Ennen testausta valkovuoto runsastui ja rintoja särki.

Vierailija
20/30 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat kipeät, iltaisin nousi lämpö jopa 37,03 toistuvasti ja kaamea turvotus...vatsa kuin jalkapallo ;)

Plussa oli sit selvä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi