Miten Jutta Urpilainen voi olla noin tyhmä?
Ei vaan jaksa käsittää että tuollaisella älykkyysosamäärällä voi toimia ison puolueen johdossa. Ei ihme että porukkaa lappaa muihin puolueisiin.
Kommentit (20)
oman, 700 miljardin euron laskuvirheen jälkeen. Niin, eihän se Venäjä mikään suurvalta ole ja talouskin on Hollannin kokoluokkaa :D
Ai niin, se on mies. Nainenhan on vain toiselle NAISELLE susi, eikö niin sovinistinaiset?
lainasit minun viestiäni tuohon, kun ihan juuri sitä Kataista siinä parjasin...
mokasta. Siis esimerkiksi näille Urpilaisen teilaajille. Kiitos sinulle siitä, ei tarvinnut itse kirjoittaa.
oman, 700 miljardin euron laskuvirheen jälkeen. Niin, eihän se Venäjä mikään suurvalta ole ja talouskin on Hollannin kokoluokkaa :D
Ai niin, se on mies. Nainenhan on vain toiselle NAISELLE susi, eikö niin sovinistinaiset?
lainasit minun viestiäni tuohon, kun ihan juuri sitä Kataista siinä parjasin...
kertoo puhtaasti vain siitä, kuinka irtaantuneita poliitikot ovat tavallisen ihmisen arjesta. Heille 200 euron KUUKAUSikorotus lämmityskuluihin olisi periaatteessa ihan hanskattava juttu, joten se tuntuukin helposti ihan mahdolliselta skenaariolta. Kuka tahansa normaali palkansaaja tajuaa heti, ettei tollasia korotuksia ihmiset asumiseen yksinkertaisesti ole demokraattisessa valtiossa mahdollista tehdä. Kapinahan siitä tulisi!
kaiken pahan alkuun ja juureen eli dollareihin eli rahaan eli tehokkuuteen, eli inhimillisyyden polkemiseen eli....jne...
kaiken pahan alkuun ja juureen eli dollareihin eli rahaan eli tehokkuuteen, eli inhimillisyyden polkemiseen eli....jne...
Kukaan ei osaa eikä uskalla sanoa, etteivät tiedä yhtään mitään mistään. Narsistiset persoonat ovat ainoita, jotka uskaltavat enää avata suunsa mielipiteineen politiikassa tai yrityksissä.
Kaikki muut poljetaan maan rakoon!
Tätä se teettää, kun ei ole enää mitään ohjaamassa elämää, vaan jokainen saa päättää, mitä itse haluaa. Ja se johtaa siihen, ettei kukaan halua enää mitään muuta kuin seurata maikkarin yms. kanavien tarjontaa, koska eivät tiedä muusta!
Mistä ihmeestä suomalainen saa käsityksen siitä, mikä on oikein, jos vanhemmatkin ovat ulalla?
Kysyn vaan!
Jutta vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä, mutta ei tosiaan kovin älykkäältä. Joko se ei ole sitä, tai sitten se ei osaa esiintyä ihmisten ja kameroiden edessä ja antaa itsestään jännityksen vuoksi tyhmän vaikutelman.
olen touhuja seurannut aika läheltä ja kyllä välillä ihmetyttää. Toisaalta kansanedustaja edustaa kansaa ja meiltäkin monelta menee puurot ja vellit sekaisin. Soisin kyllä, että poliittiset päättäjät olisivat keskimääräistä fiksumpia. Ihan koko kansan parhaaksi olisi.
luultiin että nuori nainen puolueen johdossa houkuttelee mukaan muita nuoria naisia
tätiä minuuttiakaan ...kanava vaihtuu jos se on ruudussa :)
erehtyä /kk ja /vuosi vertailuissa. Se oli jotain vuokramenoihin liittyvää ja julkisesti tällä av-palstalla mokasin ja sain paljon ...ööö... mielenkiintoista palautetta teiltä. Jotenkin mä nyt sympatiseeraan Juttaa tuosta. :)
Ja mä olen opiskellut yliopistossa matematiikkaa 35 ov:tä aikoinaan.
Tuo ilmi kokoomuksen touhut ajaa Suomi tasaveroon, mikä johtaisi veriseen sisällissotaan ja poliitikkojen salamurhiin.
M36
Erehtyväisyys on inhimillistä. Toista se on kivisydämellä kulkevilla, jotka ei tajua toisen erehtyneen, eikä anna toisen korjata virhettään vaan pesoaa ihan omiaan lytistäen toisen kun kerta tilaisuus tuli!
Puolueessa ollut surkuhupaisia hahmoja viime vuosina kuten Lipponen, Heinäluoma ja Urpilainen. Jotenkin tulee myötähäpeä, kun he aukaisevat suunsa.
oman, 700 miljardin euron laskuvirheen jälkeen.
Niin, eihän se Venäjä mikään suurvalta ole ja talouskin on Hollannin kokoluokkaa :D
oman, 700 miljardin euron laskuvirheen jälkeen.
Niin, eihän se Venäjä mikään suurvalta ole ja talouskin on Hollannin kokoluokkaa :D
Jutta vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta ihmiseltä, mutta ei tosiaan kovin älykkäältä. Joko se ei ole sitä, tai sitten se ei osaa esiintyä ihmisten ja kameroiden edessä ja antaa itsestään jännityksen vuoksi tyhmän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
luultiin että nuori nainen puolueen johdossa houkuttelee mukaan muita nuoria naisia
Eihän se enää mikään nuori nainen ole.
Ainakaan verrattuna nykyiseen pääministeriin, jonka erinomaisuutta tällä palstalla hehkutetaan.
Katsokaa Vanhasen mokia, tajus sentään itse erota!