Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut miehen ottaa alkoholia loppuraskauden aikana?

Vierailija
01.10.2010 |

Esim. mennä oikein juhlimaan tai ylipäätään saunakaljat? Meillä laskettuaika ajoittuu just pikkujoulukauteen ja mietinkin että pitääkö sitä vaan pitää tiukkaa komentoa että autolla ajo kunnossa pitää olla aina :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asettelee! - Jos tarkoittaa sitä, että "mitä mieltä on miehen alkoholin ottamisesta raskauden loppumetreillä", voi tehdä aloituksen juuri noin! Minä en ainakaan koskaan käytä ilmauksia "annatko miehesi"/"Annan mieheni", koska se kertoo ajatusmaailmasta, joka ei mahdu minun parisuhdeajatusmalliini.

Sama, jos kysyisi, että "harmittaisiko sinua, jos 13-vuotiaasi vetäisi perseet olalle keskustelisitko hänen kanssaan siitä?" Varmaan silloin aika moni tulisi ilmaisemaan vahvan mielipiteensä siitä, että lapsen EI ANNETA vetää kännejä ja lapselta KIELLETÄÄN tietyt asiat, eikä se ole lapsen oma valinta ja äidin "mielipiteen ilmaisun" paikka. Oman kumppanin valinnoista sen sijaan voi vain olla jotain mieltä ja niistä voi keskustella; kumppaniaan ei voi kieltää tai käskeä.

Vierailija
22/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulisi mieleenkään asetella sanojani niin että "annan" tai "en anna" mieheni tehdä jotain. Mun mies käytti alkoholia ihan samalla tavoin kuin ennenkin raskauteni aikana, toki muistutin hänelle että synnytys voi alkaa nopeastikin ja että hän varmaankin haluaa olla siellä sitten mukana. Ei ollut meille mikään ongelma missään suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että minä olen raskaana ei tarkoita sitä että miehenikin pitäisi luopua alkoholinkäytöstä kokonaan vuokseni. Saunakaljan tai kaksi ottaa yleensä viikonloppuisin, iltaruoalla lasin punkkua. Jos ei olisi ajokunnossa niin taksilla mentäisiin. Känniin ei itseään vedä, pieneen nousuhiprakkaan korkeintaan mikä haihtuu tunnissa, parissa.

Vierailija
24/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen. Ei tulis mielenkään vaatia mieheltä kuukausikaupalla absolutismia lähestyvän synnytyksen vuoksi. Tää on ehkä niiden äitien hömpötyksiä, jotka mainostavat et "me ollaan raskaana" ja me käydään myös aina yhdessä neuvolassa. Näissä perheissä jaetaan vanhempainloma tismalleen puoliksi ja molemmat maksavat laskuista tismalleen yhtä paljon. Toinen ei saa saada enempää kuin toinen, jos toisella ei ole hauskaa ei toisellakaan saa olla. Sehän on epäreilua.

Meille kävin kolmannessa synnytyksessä niin, että harvoin juhliva mies oli saunaillassa 2 vkoa ennen laskettua aikaa ja synnytys käynnistyi tietenkin silloin. Menin taksilla sairaalaan ja mies tuli tunnin kuluttua pienessä sievässä toisella taksilla perässä, kun varmistui, että synnytys todella oli käynnissä. Kätilö tiesi kyllä mistä mies oli tulossa, muttei ollut moksiskaan, kun ei mies missään koomahumalassa ollut.

Vierailija
25/25 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. juo, kun vaimo raskaana. Yhteistä lasta odottaessa kummallakin on terveelliset elintavat!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi