Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa ihan noi Hullujen päivien lentotarkoukset :)

Vierailija
01.10.2010 |

Luuleko Finnair, että ihmiset ovat ihan typeriä ja ostavat ihan mitä vaan, millä hinnalla vaan, vain koska kyseessä on hullut päivät?!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheen liput. Vertailtu hintoja.

Ei kai sitten ole noin kaikkien kohteiden kohdalla?

Vierailija
2/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty jos vertaa halpalentoyhtiöiden hintoihin, ei välttämättä edullisempaa. Mutta joka kohteeseen ei pääsee kätevästi halpiksilla, niin Finski ainoa järkevä vaihtoehto. Ja kyllä palvelussakin ja siinä mitä hintaan kuuluu, on vielä eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Finnair ei lennä sinne enää. Kalliimmasksi tulee, kun täytyy maksaa joka laukusta isot maksut.

Vierailija
4/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset, että finskin lennoiksi HP tarj yleensä suht edulliset ja itse ainakin oon saanut "hyvät" lennot (=valinnan varaa lentoajoissa ja lennot lyhyillä vaihdoilla & parhaaseen lentoaikaan). Halvemmalla toki saa, mutta sitten on joutunut tinkimään lentoajoissa, vaihdoissa ja päivissä... riippuu toki kohteesta, eihän nuo HP:n lennot yleensä mitään MAHTAVIA tarjouksia ole...

Vierailija
5/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleko Finnair, että ihmiset ovat ihan typeriä ja ostavat ihan mitä vaan, millä hinnalla vaan, vain koska kyseessä on hullut päivät?!!

Vierailija
6/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin kolmen sepän patsaalle asti.

Vierailija
7/7 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä löytyy edullisiakin.

En ainakaan itse osta mitään vain siksi että mainostetaan vaan teen ihan hintavertailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi