Miehellä suhde pomonsa kanssa Nokialla
Mies on duunissa Nokialla ja oon saanut selville, että sillä on suhde pomonsa kanssa. Aion ottaa eron miehestä, mutta haluaisin kuitenkin ensin saada miehen ja sen pulleron pomon kiinni rysän päältä. Se on kuitenkin hieman hankalaa, kun koko suhde tapahtuu duunissa/duuniajalla. Ehkä kävelen sinne vaan joku päivä sisään ja pistän shown pystyyn. Aika noloa, mutta niin ois miehelle ja sen pomollekin. Oisko jotain muita ideoita?
Miten erotilanteessa muuten menee lasten huoltajuus? Haluaisin viikko/viikko systeemin, suostuvatko lastenvalvojat siihen? Ymmärrän, että se ei välttämättä ole lasten kannalta paras mahdollinen, mutta muukaan systeemi ei toimi oman duunini vuoksi.
Kommentit (29)
minä olen hoikka ja muodikas ja pidän ulkonäöstäni huolen. katso peiliin ap
toimarilta suihin ja sai ylennyksen puolen vuoden sisään todella mellevälle paikalle.
Kyllä sullekin ne rahat kelpais.
lukituista ovista ilman avainta?? Itse jos unohdan nappini pöydälle en pääse ensimmäistä käytävää pidemmälle, vain ala-aulaan ja siitä kadulle:D
Aika fakiiri:D
Ota yhteyttä miehesi esimieheen ja laita tiedoksi myös häntä ylemmälle taholle ja mahdollisesti muillekin managementille.
Kerää ensin todisteita mikäli mahdollista.
Sitten laitat asiallisen ja neutraalin sähköpostin heille, missä kerrot asiasta. Muista mainita, että miehesi joutuu olemaan suhteessa säilyttääkseen työpaikkansa, ja että akteja harrastetaan työpaikan tiloissa työaikana.
Näin exäni teki mulle, kun epäili minua.
On niin kiva saada ymp.leikattua kalua joskus. Vaihtelu virkistää.