Miehellä suhde pomonsa kanssa Nokialla
Mies on duunissa Nokialla ja oon saanut selville, että sillä on suhde pomonsa kanssa. Aion ottaa eron miehestä, mutta haluaisin kuitenkin ensin saada miehen ja sen pulleron pomon kiinni rysän päältä. Se on kuitenkin hieman hankalaa, kun koko suhde tapahtuu duunissa/duuniajalla. Ehkä kävelen sinne vaan joku päivä sisään ja pistän shown pystyyn. Aika noloa, mutta niin ois miehelle ja sen pomollekin. Oisko jotain muita ideoita?
Miten erotilanteessa muuten menee lasten huoltajuus? Haluaisin viikko/viikko systeemin, suostuvatko lastenvalvojat siihen? Ymmärrän, että se ei välttämättä ole lasten kannalta paras mahdollinen, mutta muukaan systeemi ei toimi oman duunini vuoksi.
Kommentit (29)
Mies on duunissa Nokialla ja oon saanut selville, että sillä on suhde pomonsa kanssa. Aion ottaa eron miehestä, mutta haluaisin kuitenkin ensin saada miehen ja sen pulleron pomon kiinni rysän päältä. Se on kuitenkin hieman hankalaa, kun koko suhde tapahtuu duunissa/duuniajalla. Ehkä kävelen sinne vaan joku päivä sisään ja pistän shown pystyyn. Aika noloa, mutta niin ois miehelle ja sen pomollekin. Oisko jotain muita ideoita? Miten erotilanteessa muuten menee lasten huoltajuus? Haluaisin viikko/viikko systeemin, suostuvatko lastenvalvojat siihen? Ymmärrän, että se ei välttämättä ole lasten kannalta paras mahdollinen, mutta muukaan systeemi ei toimi oman duunini vuoksi.
Miten sait tietää?
Nokian rakennuksiin ei tosiaa päästetä sisään noin vain. Pitää olla isäntä ja silloinkin saa liikkua vain vairailijoille varatulla alueella.
Sulla ei taida olla kaikki muumit kanootissa muutenkaan?
Nokian rakennuksiin ei tosiaa päästetä sisään noin vain. Pitää olla isäntä ja silloinkin saa liikkua vain vairailijoille varatulla alueella.
Sulla ei taida olla kaikki muumit kanootissa muutenkaan?
Muumit on laaksossa ja inkkarit kanootissa.
Nokian rakennuksiin ei tosiaa päästetä sisään noin vain. Pitää olla isäntä ja silloinkin saa liikkua vain vairailijoille varatulla alueella. Sulla ei taida olla kaikki muumit kanootissa muutenkaan?
Muumit on laaksossa ja inkkarit kanootissa.
tuotava esiin petturi(?)miehesi ja hänen mahd. naisensa työpaikka?
ilman kulkulupaa et pääse edes ovesta sisään
Senkun ottaa junan ja menee Nokialle. Siellä se on Tampereen vieressä.
Nokiassa on sitten eri pelisäännöt, se tosiaan on yritys jonne ei kävellä noin vain sisään.
Milläpä todistat asian (sen jälkeen kun olet ensin hommannut itsesi sisään). Saat vain omituisen maineen ja miehesi ymmärrystä hullusta akasta.
Jos olet päättänyt erota, eroa mutta hoida homma fiksusti.
onpas äkäisiä vastauksia. Oisko mieheni pomo hieman hermostunut tuosta pullero-maininnasta? Tai sitten Nokialla on pari muutakin naispomoa, jotka tykkäävät panna alaistensa kanssa :). Kätevää tietysti naispomon käyttää valtaansa noin. Mies tekee sen mitä naispomo haluaa, jotta voi säilyttää duuninsa. Joku ihmetteli, kuinka pääsisin sisään Nokian rakennukseen, siihen mulla on aika hyvä suunnitelma, kun mun yks tuttu on siellä duunissa. Ihan asiallisella asialla olisin, kunnes saisin kohtauksen. En tiedä toteutanko sitä, kun se ei tosiaan antaisi kovin asiallista kuvaa minusta. Joku jo halusi lapsilleni äidiksi, valitettavasti se ei onnistu, mutta äitipuolena saat toimia, jos siis tulevan ex-mieheni kanssa muutat asumaan, kiva, että olet hyväkäytoksinen :)
ei ole sallittuja joten voisit koittaa ilmiantaaa kaksikon tuon pomon pomolle. Se olisi varmaan paras kosto.
ÖÖ, olet ihan oikeasti sitä mieltä, että nykyajan kv.yrityksessä on ihan "pakko" panna pomonsa kanssa, jotta säilyttää duunipaikkansa?
Ei taida tosiaan olla kaikki muumiot kanyylissa.
onpas äkäisiä vastauksia. Oisko mieheni pomo hieman hermostunut tuosta pullero-maininnasta? Tai sitten Nokialla on pari muutakin naispomoa, jotka tykkäävät panna alaistensa kanssa :). Kätevää tietysti naispomon käyttää valtaansa noin. Mies tekee sen mitä naispomo haluaa, jotta voi säilyttää duuninsa. Joku ihmetteli, kuinka pääsisin sisään Nokian rakennukseen, siihen mulla on aika hyvä suunnitelma, kun mun yks tuttu on siellä duunissa. Ihan asiallisella asialla olisin, kunnes saisin kohtauksen. En tiedä toteutanko sitä, kun se ei tosiaan antaisi kovin asiallista kuvaa minusta. Joku jo halusi lapsilleni äidiksi, valitettavasti se ei onnistu, mutta äitipuolena saat toimia, jos siis tulevan ex-mieheni kanssa muutat asumaan, kiva, että olet hyväkäytoksinen :)
Kerran pääsin sisään mutta mut käräytettiin ja heitettiin ulos. Vähän ajan kuluttua pääsin sisään uudestaan ja kerkesin seikkailla sisällä jonku aikaa ennenkuin heitettiin taas ulos.
mukaan!
Telkkaristakaan ei tule iltapäivisin mitään järkevä, niin tylsistyneet viihdyttävät itseään näillä satusepityksillä.
Olen mä ainakin pannut alaisteni kanssa. Se on kätevää ja kumamllakin on hyvä mieli yleensä.
Enpä tiedä, lukeeko pullerosi tätä palstaa, mutta jos niin tekisi, niin saisi kyllä makeat naurut niin kuin me muutkin.
Vaikka sulla olisi tuttu siellä Nokialla, niin et sinä silti kävelisi siellä yhtään minnekään.
joka on valmis jopa harrastamaan seksiä pomonsa kanssa vastentahtoisesti turvatakseen perheensä elannon. Eikös tämä ole esimerkillistä uhrautuvaisuutta?
ÖÖ, olet ihan oikeasti sitä mieltä, että nykyajan kv.yrityksessä on ihan "pakko" panna pomonsa kanssa, jotta säilyttää duunipaikkansa?
Ei taida tosiaan olla kaikki muumiot kanyylissa.
ei tietenkään aluksi ole "pakko" panna, mutta myöhemmin, jos alainen haluaisi lopettaa, niin se ei olekaan ihan helppoa. Joku voi tosiaan panna sinuakin ihan vaan siitä syystä, että pelkää sitä, että sinä tulet ehdottamaan omalle pomollesi, ettei alaisesi sopimusta jatketa päättymispäivän jälkeen. Kosto on niin suloista, eikö vain?
Kerran pääsin sisään mutta mut käräytettiin ja heitettiin ulos. Vähän ajan kuluttua pääsin sisään uudestaan ja kerkesin seikkailla sisällä jonku aikaa ennenkuin heitettiin taas ulos.
Ja sullako ei sitten oo hullun papereita? Kerran pääsin sisään mutta mut käräytettiin ja heitettiin ulos. Vähän ajan kuluttua pääsin sisään uudestaan ja kerkesin seikkailla sisällä jonku aikaa ennenkuin heitettiin taas ulos.
Eli päästikö sisään vai pakottiko?
täydellisesti, voit olla aika varma, että isä saa helposti lapset itselleen :D Vko-vko on aika yleistä kyllä nykyään, minkäikäiset lapset saavat hyväkäytöksisen äidin?