Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sano jotakin positiivista 45-55-vuotiaasta naisesta.

Vierailija
01.10.2010 |

Tämä ikäluokka naisia tuntuu olevan av:lla likasanko, jota voi haukkua kaikesta mahdollisesta.

Itse olen törmännyt poikkeuksetta ystävällisiin, hymyileviin, huumorintajuisiin keski-ikän ylittäneisiin naisiin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita, mutta johan nuo kateelliset käkättäjät tännekin ehtivät!

Mähän sanoin.

Vierailija
22/22 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 45 ole mikään keski-iän ylittänyt Yli 50-v. vasta on. Parikymppisenä kuvittelee vielä olevansa aikuinen...sit myöhemmin huomaa, ettei oikein ole vielä ollutkaan. t.31-v.

Jaa-a. En tiedä, onko tuo nyt ihan noinkaan. Olen 45 ja puhun itsestäni keski-ikäisenä... Kyllä se näillä hujakoin alkaa, se keski-ikäisyys. Ja mitä positiivista: elämää nähneet eivät ole yleensä ihan hysteerisiä pikku asioista (mutta ei tae ettei olisi...) Yleisesti ottaen koen, että minä ja työkaverini, jotka ollaan tätä ikäryhmää, ollaan paljon hauskempia ja huumorintajuisempia kuin yleensä meidän ikäisistä kuvitellaan.

Luulo ei ole tiedon väärti

Kun heillä on kauhea homma pitää omaa kulissia yllä ja analysoida muiden jokainen sana tai liike. Kun hieman ikääntyy, oppii juuri sitä rentoutta ja itsekunnioitusta ja ettei tarvitse elää muiden kautta. Vaikka 55 ei todellakaan ole keski-iän jälkeen kuin ehkä alle kaksikymppisen näkökulmasta :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla