Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Isyysloma

Vierailija
30.09.2010 |

Tästä on varmasti joskus ollutkin jo galluppi, mutta kertokaa silti, kauanko teillä tuore isä piti isyyslomaa? Meillä mies pitää viikon, hiukka harmittaa ettei oo kauempaa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perhe pärjää vähemmälläkin. Tärkeämpää se kasvatus on kuin raha.

Naiset eivät ole vielä sisäistäneet tasa-arvoa. He elävät vieläkin maailmassa jossa mies määrää ja, jossa he luopuvat omasta urastaan miehen uran takia. Naiset jopa muuttavat miestensä perässä tällä vuosituhannella!

Asiat voisivat olla toisin, mutta ei. Kaikki tehdään ortodoksisesti vanhan kristityn kaavan mukaan, nainen valitsee itselleen mieluummin työssä käyvän miehen, kuin työttömän tai kerjäläisen. Miehellä ei niinkään ole väliä (persoonalla), kunhan raha virtaa.

Näin biologinen nainen on. Eikä monissa miehissäkään ole kehumista. Pitävät sovinistista valtaansa yllä, kuten ennenvanhaan.

T: feministi

Vierailija
22/22 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, koska miehet eivät tee tilaa naisille työmaailmassa. Jos mies ottaisi 6 vuoden isyysloman, niin asiat olisivat paremmin naisten kannalta.

Tällä vuosituhannella miehellä juurikaan tee mitään. Siittäminen on ainoa tehtävä ja vanhoillisten naisten elättäminen.

Itse en keksi mitään syytä hankkia miestä. Seksielämässä vaadin vaihtelua (sama tylsä kumppani ei käy)

Olen varsin tyytyväinen hyvin toimeentuleva yksinhuoltaja. Toki jos tahtoisin kotikasvatuksen lapselleni niin mies olisi saanut jäädä kotiin.

Harva mies siihen kuitenkaan alistuu ja minä en alistu. Työ on tärkeä henkireikä minulle.

Silti, en luota siittäjään kasvattajana vaan maksan mieluummin koulutetulle kasvattajalle hyvää korvausta hoidosta.

Minusta silti miestenkin tulisi osallistua lasten kasvatukseen vuosiksi. Vähintään sen toisen lapsen kohdalla, yhtä pitkäksi aikaa kuin ensimmäisen kohdalla vaimo jäi.

Ongelma on myös naisten ajattelussa. Moni nainen ei suostuisi "elättämään" miestään. Vaikka mies on elättänyt hänet ensimmäisen lapsen hoidon aikana.

Tälläinen vanhoillinen naisryhmä kuvottaa minunkaltaista modernia naista. Miehiä kuitenkin pannaan halvalla tasa-arvon puheilla. Heiltä vaaditaan paljon, mutta me naiset emme kuitenkaan kaikessa tule vastaan, kuten vaikkapa varusmiespalveluksessa. Itse olen käynyt armeijani.

T: YH

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla