Lahden äitejä jotka odottaa
Onko täällä lahden äitejä jotka odottavat lastaan syntyvän nyt syksy puolella? Minulla la 25.12.
Kommentit (26)
Täällä myös Lahtelainen mamma, laskettu "vasta" helmikuussa. :) Esikoinen tännekin tulossa.
Meillä on tulossa no4 ja LA ois suurin piirtei 22.11.2010
nani ja Junnu rv32+4
Esikoinen täyttää kuun lopussa 4v ja seuraavan LA on 26.11 :)hetkeäkään en tuohon kyllä luota, vahvasti veikkaan että aikaisemmin syntyy, mutta saa nähä :)
Heippa Melissa:) jännittääkö sua jo synnytys?:)
Heippa hiekka:) Oletko kuin vanha? Mulla on 6.v tyttö jo eli toinen lapsi olisi tulossa..osaa ottaa paljon rennommin nyt:)
Eli neljäs lapsi tulossa?:) saat ennen mua jo lapsen maailmaan:) oletko osannut ottaa rennommin nyt?
Onko sulla tyttö vai poika esikoinen? Niin eihän sitä tiedä milloin se vaavi putkahtaa maailmaan..ne lasketutajat ovat vain arvoja:)
tämä keskustelu on vähän kuivahtanut alkumetreillä, mutta ajattelin nyt tulla ilmoittautumaan kun huomasin Melissa83:nkin täällä :)
eli huhtikuun alussa täälläkin laskettu aika ja esikoinen tuloillaan. hauska on ollu lahden kaduilla bongailla kaikkia isomahaisia ja kyllähän meitä riittää:)
Meillä myös keväällä tulossa ensimmäinen, la ultran mukaan 29.3. Nyt siis puoliväli vihdoin saavuteltu ja rakenneultratkin takana.
Olen 23-vuotias, lapsen syntyessä kerinnyt täyttää vuoden lisää. Mies vuoden vanhempi. :)
Heippa!
Meillekin on tulossa ensimmäinen lapsukainen, laskettu aika 21.3. Itse olen 27 -vuotias (lapsen synnyttyä 28) ja mies on 32. Häät tulossa elokuussa, vauvelin ikä silloin olisi jo hienot puol vuotta. =) Olisi kiva nähdä treffailla äitejä ja lapsia..
Onko teillä muilla paljon jotakuinkin samassa tilanteessa olevia tuttuja lähimailla?
Mie oon tässä tuskaillut kun lähipiirissä on paljon vauvoja, mutta ei tällä hetkellä yhtä ainoata odottajaa itseni lisäksi.. Olisi kiva jonkun kanssa jutella kaikista näistä odotuksen ihmeistä ja "vouhottaa" rauhassa. Jotenkin tuntuu ettei ketään jo-vauvautuneita tai sitten lapsettomia jaksa kovin pitkään kiinnostaa puhua aiheesta vaikka muuten tukensa antavatkin.
Heippa:) Niin on katukuvassa paljon raskaana olevia äitejä:)
Synnytät siis päksissä? missäpäin asustelet?:)
Kuin vanha olet? Onko sinulla ensimmäinen tulossa? Asusteletko missäpäin?:)
Ensimmäinen on juu tuloillaan.. -87 syntynyt olen ja Lahdesta :)
Hei!
Anteeksi, kun kesti vastata. Juu, päksissä hyvinkin. Asustelen Tonttilassa. Entäs itse?
Vastasimpas muuten pöllösti tohon edelliseen, asutaan siis Metsäkankaalla täällä ihan PHKS kupeessa. :)
Synnytys ei vielä jännitä. En ole vielä kovin paljoa osannut asiaa tässä vaiheessa ajatella (22+2), enemmänkin olen sillä mielellä että katsotaan mitä sieltä sitten tulee vastaan ja toimitaan sen mukaan.. Taidan muutenkin suhtautua paikoin jopa turhankin luottavaisesti suomalaiseen terveydenhuoltoon, sama pätee myös tässä asiassa. Ammattilaisiahan ne siellä on ja tietää mitä tekee, ainakin paremmin kun minä ihan ummikkona :>
Jotain ajatuksia asiasta toki on, mutta turha sitä on mielestäni etukäteen kamalasti suunnitella saati murehtia :)
Enemmän ehkä näin ensimmäisen pienokaisen tulossa jännittää se suuri elämänmuutos, jonka hän tuo mukanaan.:)
Lahdesta olen minäkin, mutta laskettu aika on vasta maalis-huhtikuun vaihteessa. Eli muutaman kuukautta olen jäljessä... Toki kuulumisia voin vaihtaa, vaikkakin samassa aikataulussa olevan kanssa ehkä on mukavampi vaihtaa kokemuksia...
Minulla on esikoinen tulossa, pikkaisen siis on vielä asiat hakusessa ja opettelulla... =)