Mihin rakenneultraan Jyväskylässä?
Eli kun tämä ihanainen kaupunki on niin köyhä ja kykenemätön kohdistamaan varojaan muuhunkin kuin päättäjien hyödyksi, niin on tämä rakenneultra siis poistettu. Haluttais kuitenkin miehen kanssa käydä tarkistamassa, että kaikki on kunnossa. Eli onko kellään tietoa Jkl:n yksityisten hinnoista? Mitä maksaa rakenneultra missäkin ja miten hyvin saa aikoja? Tällä hetkellä rv 16+4, joten ei nyt vielä ihan hirmuisen akuutti asia. Ajattelin täältä kysäistä tietoa ennen kuin alan soitteleen klinikoita läpi... Kiitos jo etukäteen!
Net-ta
Kommentit (7)
Käys in-tiimin sivuilla, muistaaksein www.in-tiimi.fi löydät hinnaston.
henkilökunta mukavaa, ammattitaitoista ja laitteet viimeisen päälle. itse olen ollut erittäin tyytyväinen heidän palveluihin.
ritva österback on myös mukava lääkäri.
Gynepraxiksesta jäi P..N maku suuhun, kun kyselin aikanaan ultran hintaa, niin hoitsu puhelimessa ilmoitti 30e halvemman hinnan, kun " unohti" tutkimusmaksun lisäksi menevän lääkärissäkäyntimaksun.
että olikin sitten helkkarin kallis verrattuna muihin, oikeasti, kun eihän se auttanut kuin maksaa vaan, kun oli jo lääkärissä ja alkuraskauden ultrassa käyty.
muutenkin aika nuhjuinen mesta. en mene enää ikinä sinne.
-e- rv22+0
Yritin varata aikaa Mehiläiseen, mutta koska vapaita aikoja ei ollut, passittivat minut Ultramediin, joka toimii siis samassa talossa. Laitteet olivat hyvät ja lääkäri tosi hauska. Ultrasi tarkasti ja sukupuolikin selvisi. Paikka on kuulemma Jyväskylän halvin ja ultraus maksoi vähän alle 70 euroa.
Itse kyllä suosittelen GynePraxista. Olen saanut siellä hyvää palvelua ja mielestäni paikkakin on viihtyisä. Gynekogi Anne-Mari Parviainen on erittäin pätevä lääkäri.
Hinta kelan korvauksen jälkeen on alle 100e.
Harmi kun joillekin on jäänyt paha maku ko. paikasta!
Itse kävin alkuraskauden ultrassa (rv6+2) GynePraxisella, enkä oikein ihastunut kyseiseen paikkaan. Tilat olivat jotenkin nuhjuiset ja lääkäri hieman outo/hassu. Oli siis ihan ok paikka, mutta en välttis menisi enää toista kertaa sinne.
Nyt olen menossa ensi viikolla rakenneultraan In-Tiimiin, koska olen kuullut siitä pelkkää hyvää sanottavan ja se muutenkin vaikuttaa mukavalta sekä osaavalta paikalta. Toivotaan, että en joudu pettymään:)
~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 18+4 ~ ♥ ~
Eli kävin Mehiläisessä rakenneultrassa ja oli mielestäni hyvä tutkimus, ainakin lääkäri osasi asiansa ja katsoi tosi tarkkaan kaikki yksityiskohdat. Maksettavaa jäi kela-vähennyksen jälkeen noin 120 euroa, eli olihan sillä hintaa.
Kannattaa ehdottomasti varata aika jo nyt, sillä moniin paikkoihin on helposti tuollainen 4 viikoa jonoa!
...mutta in-tiimiä on kehunut moni, samoin mehiläisessä on saanut hyvää palvelua (sinne olemme itse suuntamassa np-ultraan). Mehiläinen hiukan halvempi, in-tiimin hinnat taisi olla niiden nettisivuilla. Googlettamalla löytyy, siellä varmasti ainakin huippuosaava henkilökunta :)