Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahden äitejä jotka odottaa

30.09.2010 |

Onko täällä lahden äitejä jotka odottavat lastaan syntyvän nyt syksy puolella? Minulla la 25.12.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö paljon kaupungilla nyt joulun aikaa? lahjoja ostamassa?:) mä jo hankkinut suurimman osan lahjoista..ei jaksa sitten ihan joulun alla enää lyllertää:) kahvittelu kamuja kaipaisi jotka ovat samassa tilanteessa?

Vierailija
22/26 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren osan joululahjaostoksista olen minäkin jo tehnyt. Olemme lähdössä tämän viikon perjantaina pariksi viikoksi ulkomaille (kyllä, meinasin vielä uskaltaa!) ja tulemme juuri Joulun alla kotiin, niin että paljoa ei enää jää silloin aikaa lahjaostoksille. Itsekin kyllä useasti kaipaisin seuraa suht. samassa tilanteessa olevista, kuitenkin näin joulun alla en valitettavasti ole maisemissa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis sulla mennyt odotus?onko jo kuin mones viikko?

Vierailija
24/26 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, ku kesti taas vastata. =) Odotus sujunut hyvin. Saikulla olen ollut kohta kuukauden päivät selän takia, mutta muuten kaikki mennyt hyvin.

Nyt on viikko 26 +4 menossa, mut näillä näkymin viikkoja olis enemmänkin. Tänään olin lääkärineuvolassa ja sielä vauvelin koko olis viikkoa 28+ täsmäävä. Vielä ei laskettua aikaa muutettu, mut sitä katsotaan sitten vuoden alussa paremmin..

Jokos sielä jo vauva kolkuttelee ovella? Miten itse olet jaksellut?

Vierailija
25/26 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä enää ketään aktiivista mammaa?

Miten on teillä odotus sujunut?

Minäkin olen alkanut saada osakseni selkävaivoja, varsinkin iltaisin jomottaa ristiselkään niin, etten tiedä miten päin olisin. Onneksi eivät ole kuitenkaan olleen vielä aivan jokapäiväisiä.

Määräaikainen työsuhteeni päättyi nyt vuodenvaihteessa, joten olen hieman ihmeissäni tämän kaiken ajan kanssa mitä minulla on. Olenkin nyt touhunnut paljon erilaisia käsitöitä (tulevalle pienokaiselle).

Vierailija
26/26 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sulla la? mulla kesäkuussa. Karmeat liitoskivut meneillään ja hirvittää, kun tuntuu supisteluja ajoittain jo..onneks neuvola 3pv päästä.

ja pahoinvointia vieläkin. 8vk oksensin tauotta ja edelleen jatkuvaa kuvotusta. että ei ihan täydellisesti ole mennyt raskaus. hu alkaa 19rv..