Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako joitakin miehiä sekin jos naisella on aikuinen lapsi/lapsia?

Vierailija
26.09.2024 |

Mä olen 45v ja mulla on yksi 21v lapsi joka asuu omillaan. Tätä palstaa kun lukee, niin joidenkin kirjoitukset on todella rumia sinkkuäideistä. Alinta kastia, etsivät elättäjää jne. 

Oma lapsi on ollut aina yhteishuoltajuudessa, mutta toki mun luona enemmän. Mulla oli useamman vuoden parisuhde kesään -23 asti ja kyllä mä maksoin oman lapseni kulut. En mä ole koskaan mitään elättäjää etsinyt vaan miestä parisuhteeseen mun kanssa. Jakamaan arjen ilot ja surut. En ole myöskään etsinyt isää lapselleni koska hänellä on jo isä.

Olenko nyt kuitenkin ihan kamala nainen kun mulla on lapsi vaikka hän onkin aikuinen ja asuu jo omillaan? Mä asun kissan kanssa omakotitalossa. Varmaan tuo kissakin on joidenkin mielestä aivan kamala asia. Kissa kyllä muuten otettiin exän aikana, että ei kaikki miehetkään kissoja vastaan ole.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haittaa joitakin. Aivan kuten yleensäkin on aina ihmisiä joita haittaa mikä milloinkin. Ei ole asiaa, joka ei jotakuta haittaisi, mutta ei se ole sukupuolikysymys. Itseäni ei haittaisi yhtään.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi lapsi tai lapset, mutta kissa on ehdoton show stopper

Vierailija
4/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hiukan outoa, jos muualla asuva lapsi haittaa. Onhan ihmisillä muutenkin läheisiä ihmisiä, veljiä, siskoja, vanhemmat jne. 

Vierailija
5/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen lapsi? Silloinhan nainen on jo käyttökelvoton kopukka.

Vierailija
6/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, koska sellainen on jo vanha ja vanhalla ei tee mitään.

Vierailija
7/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata AP ottaa tämän palstan juttuja tosissaan. Äärilaidat ja miehinä esiintyvät naiset / naisina esiintyvät miehet täällä pääosin haukkuvat toisiaan,

Vierailija
8/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikuiset lapset tarkoittavat mahdollisesti lapsenlapsia hoitoon, yökylään, mökille viikoksi pariksi ja muuta hoitoapua jne. Ehkä ajattelevat näin? Ehkä jotkut. 

Vierailija
9/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan omistaminen on ok ja on erittäin suotava luonteenpiirre. Lapsesta en osaa sanoa, lapsia kun minulla ei ole. M57

Vierailija
10/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa 40 vuotiaana. Silloin haittaa jos on 20-30 vuotta kun kilpailu on kovempaa markkinoilla. Silloin kilometrit ja reikien löysentymiset alentavat markkina-arvoa kun kireää koskematonta on markkinoilla.

Vierailija
11/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa, synnyttäneen naisen römpsa on pilalla.

Vierailija
12/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen lapsi? Silloinhan nainen on jo käyttökelvoton kopukka.

🤣

Vierailija
13/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa jos on jälkikasvua, ihan sama minkä ikäisiä, tulee ex puolisoa, ex sukua ja lapsen lapset riesaksi. Juu, ei kiitos. 

Vierailija
14/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kynnyskysymys olisi, mutta naisen ikä on. Haluaisin omiakin lapsia.

Vierailija
15/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa 40 vuotiaana. Silloin haittaa jos on 20-30 vuotta kun kilpailu on kovempaa markkinoilla. Silloin kilometrit ja reikien löysentymiset alentavat markkina-arvoa kun kireää koskematonta on markkinoilla.

20 vuotiaalla aikuinen lapsi? Maailman nuorin äiti on ollut 5v 7kk vanha, joten tuollainen 2 vuotias ois aika mahdoton.  

Vierailija
16/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa jos on jälkikasvua, ihan sama minkä ikäisiä, tulee ex puolisoa, ex sukua ja lapsen lapset riesaksi. Juu, ei kiitos. 

Naisena olen samoilla linjoilla. Ainoastaan sellainen kumppanuus onnistuisi, että molemmilla on omat asunnot. 

Vierailija
17/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aikuiset lapset tarkoittavat mahdollisesti lapsenlapsia hoitoon, yökylään, mökille viikoksi pariksi ja muuta hoitoapua jne. Ehkä ajattelevat näin? Ehkä jotkut. 

Lapsi ei halua omia lapsia, joten lapsenlapsia ei ole tulossa. Ja vaikka lapsi haluaisikin omia lapsia, niin hän on vasta 21v.

Ap

Vierailija
18/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ylipäätään

Vierailija
19/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun ex-puoliso tai hänen sukunsa tähän liittyy? Meillä on yhteinen aikuinen lapsi eikä ole mitään ongelmia. Lapsenlapsia ei ole tulossa.

Ap

Vierailija
20/81 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata AP ottaa tämän palstan juttuja tosissaan. Äärilaidat ja miehinä esiintyvät naiset / naisina esiintyvät miehet täällä pääosin haukkuvat toisiaan,

No joo täällä on kyllä välillä sellaistakin sontaa, että huh huh.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän