4D Tuhotut kasvoni, katsoiko joku?
Oli aika järkyttävä dokkari. Niin kaunis nuori nainen ja kasvot täysin pilalla. Siinä tuli aika äkkipudotus pinnallisesta bailumaailmasta. Nyt taitaa toivota, että kunhan vaan jonkun kumppanin löytäisi.
Kommentit (22)
Mutta miksi sen päälle heitettiin sitä happoa?
pitäisi kostaa tuolla tavalla. JOkainen meistä on jossain suhteesa pinnalline, vaikka kuinka yritätte sädekehäänne kiillottaa ja vakuuttaa muuta. Joku puunaa naamansa, joku autoaan ja joku kämppäänsä tai muksujaan.
Kyllä jokaisella on oikeus olla pinnallinenkin ilman, että sitä mitenkään pitäisi kostaa! Hyvänen aika! Aika järkyttäväähän se on jos kasvojen iho on kamala. Tiedän miltä se tuntuu. Mulla on iho mennyt niin huonoksi, etten ole edes ulos kehdannut mennä.
Mistähän palstamammojen mielessä olen huonon ihon palkaksi saanut? Ei se ainakaan elämänlaatuani ja arvojani ole kohentanut.
Niinkuin joku sanoi tuolla aikaisemmin oli tosiaan alkuvaiheessa kovissa kivuissa sairaalassa maatessaan, puhekyvyttömänä ja ilmeisesti myös kykenemättömänä syömään itse toivonut että äitinsä tappaisi hänet. Ei mielestäni mitenkään yllättävää tuollaisessa tilanteessa. Pitkälle oli siitä kuitenkin päässyt ja jaksoi kaikesta huolimatta olla mielestäni yllättävän positiivinen. Ei tosiaankaan milestäni enää toinonut kuolevansa.
Edellenkään ei ilmeisesti dokumentin kuvaamisen aikana pystynyt syömään muuta kun nestemäisiä juttuja suun kautta. Ja totta että hän pelkäsi mennä ulos yms. mutta onko se nyt mikään ihme tuollaisessa tilanteessa kun ihan tuntematon ihaminen on hyökännyt hänen kimppuunsa hapon kanssa ja poikaystävä pahoinpidellyt hänet ja raiskannut. Loppua kohden ulkoilukin alkoi häneltä onnistua, kävi shoppailemassa sikonsa kanssa ja läheisessä ruokakaupsaa yksin.
Ei varmasti kumpikaan mitään helppoa. Ihmiset tuijottavat yms. ja moni varamsti tietää myös kuka hän on.
Toivon hänelle kaikkea hyvää ja että tosiaan löytäisi jonkun kumppanin. Sellaisen joka rakastaa häntä ja näkee pintaa syvemmäle, ulkonäkö ei kuitenkaan ole kaikki kaikessa.
mutta oliko tää sen ex-miehen kosto?
Mutta miksi sen päälle heitettiin sitä happoa?
Sillä oli pari viikkoa ollut poikaystävä jonka kanssa meni hotelliin yöksi. Oli väsynyt ja halusi vain nukkua. Mies loukkaantui, haukkui yms. Lopulta sitten raiskasi tytön ja piti hotellihuoneessa jonkin aikaa. Tyttö sai miehen vakuuttuneeksi että voisivat jatkaa suhdetta kaikesta huolimatta.
Palasi sitten kotiisa Lontoossa ja pysytteli neljän seinän sisällä pari päivää ilmeisesti. Lopulta mies sai kuitenkin suostuteltua tytön lähtemään läheiseen internetkahvilaan lukemaan miehen lähettämät viestit. Kun tyttö tuli ulos odotti siellä joku ihan tuntematon mies joka hetti hänen kasvoilleen happoa. Poikaystävä siis oli palkannut ilmeisesti tämän happoa heittäneen miehen.
JOtenkin noin se meni... saa kojrata jos muistan väärin.
ja raiskauksen jälkeen palkkasi ystävän heittämään hapot naisen kasvoille. Kukaan muu ei kuulemma saanut naisen kauneutta nähdä, kuin mies.
tässä tyttö viime toukokuussa. Kivasti näyttäisi paraneminen edenneen:
toipumaan päin. Tosin tuossa on meikkivoiteet naamassa. Aika saman näköinen oli dokumentissa juhlissaankin.
pitäisi kostaa tuolla tavalla. JOkainen meistä on jossain suhteesa pinnalline, vaikka kuinka yritätte sädekehäänne kiillottaa ja vakuuttaa muuta. Joku puunaa naamansa, joku autoaan ja joku kämppäänsä tai muksujaan.
Mä en edes ole yhtä kaunis kuin se tyttö oli ja ikääkin mulla on jo nelisenkymmentä. Silti mulle olis kauhee shokki jos mun kasvot joku tuhois tolla tavalla. Ihan hirveetä!
Ja tosiaan pahalta tuntui. Ikinä ei voi tietää mitä elämä tuo tullessaan, mutta tuollaista en haluaisi kenenkään kokevan.
ihailtavan vahva tyyppi.
Ja mahtava perhe hänellä kanssa.
katsoin pätkän
Vierailija - 30.09.10 12:19 (ID 11238313)
ihailtavan vahva tyyppi. Ja mahtava perhe hänellä kanssa.
ainakin yrittävät toista kannustaa. Hän olisi jo esim. halunnut että äiti tappaisi hänet, ulkona ei liikuta muuten,kuin leikkauksissa, ovia lukitaan ja jos ovikello soi toinen on aivan hermoraunio ym.
melkoiset traumat tuollaisesta jäisi varmasti jokaiselle. Pelko että joku satuttaa saati edes sitä kamalaa tunnetta mitä palaneet kasvot aiheuttavat.
Mielestäni tyttö oli kyllä kaunis jopa turmeltuneiden kasvojen kanssa.
Ensimmäisenä kun näkee kasvonsa ajattelee, että miten kamalaa kun ihmiset ovat nähneet hänet 2 kk sen näköisenä. Oih iik.
mennä ulos. Sehän oli niiden turmeltuneiden kasvojenkin kanssa paljon kauniimpi kuin moni muu nainen. Esimerkiksi minä.
Näytti viettävän erittäin pinnallista ja tyhjää elämää ja haaveili sellaiseen takaisin. Toivottavasti tämä pysäyttäisi miettimään elämää vähän syvemmin. Ehkä se oli koko tapauksen tarkoituskin sen elämässä.
kaikella on tarkoitus. Tuntui elävän melko pinnallista elämää. Ehkä hänelle ei enää kaikki olekkaan itsestäänselvää.
ap
tuhosi ne kasvonsa itse. Koko juttu oli huijausta, julkisuudeen pääsy tavoitteena
mä luin kans vasta tuosta, että joku oli tuhonnut kasvonsa itse. Mutta sen eilisen dokumentin tapaushan oli tallentunut valvontakameralle ja tekijä sai vankeustuomion.
pidä kostaa, mutta oli varmasti aikamoinen herätys siitä maailmasta missä eli. Kauhea juttu, sattuisi sitten kenelle tahansa.