Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi laihdutuskuurilla

Vierailija
29.09.2010 |

pitäisi pudottaa painoa sellaisen 5kg, että olisi normaalipainoinen. Kotona on kiinnitetty asiaan huomiota, herkkuhammas on eli mitään makeita ei voi ostaa kotiin kun ne härnää lasta ja saattaa käydä syömässä ilman lupaakin luullen etten huomaa.

Isällään uusi perhe ja häntä on uusi äitipuoli alkanut suorastaan häiriköimään asiasta! Haukkuu, huomauttelee, komentelee jne. Haukkuu siis lähinnä minua, kun en ole saanut lapselta vielä pois kuin kilon, huomauttelee ettei lapsi saa kysyä mitä on ruoaksi heillä tai ei saa katsoa mitä kaupasta on ostettu. Jääkaapille ei ole asiaa. Komentelee ja laittaa koiriensa kanssa tuntien lenkille, nurmikon leikkuuseen, ojan kaivuuseen. Lapsi ei enää halua mennä isälleen, ymmärrän. Mutta miten tän asian ottais puheeksi kun välit on huonot muutenkin. Auttakaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tuhoamassa lapsen itsetunnon!

Laihduttaminen on sinânsä tietysti hyvä juttu mutta (tietämättä lapsen ikää) yleensä riittää ettei paino nouse ja pituuskasvu pitää huolen lopusta.

Vierailija
2/3 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko lapsi ihan itse sanoa isälleen, ettei pidä

äitipuolen käytöksestä.

Minkälainen isä ei pidä lapsensa puolia???

Minä sanoisin isälle itse suoraan, kohta teillä on hieman punkero mutta pahasti masentunut lapsi.

Lapsi kasvaa pituutta koko ajan, kun paino ei nouse, pituuskasvu tosiaan tasaa pienen ylipainon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyse ole jo teini-ikäisestä joka ei juurikaan kasva pituutta, ei varsinaisesti painon tarvitse pudota vaan pituuskasvu korjaa ylipainoa.

Pystyisittekö menemään keskustelemaan asiasta aikuisten kesken lasta hoitavan tahon luo (terkkari, ravitsemusterapeutti, perheneuvola?)? Jos joku muu kuin sinä sanoisi, ettei syyllistämisestä ja painostamisesta ole hyötyä vaan asiaa täytyy lähestyä ihan muulla tavoin, voisi mennä paremmin perille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi