Äkkipikaiset, temperamenttiset, jätkämäiset naiset! Kysymys
millaisiin ja minkä tyyppisiin miehiin te ihastutte? Mitkä piirteet vetävät puoleensa?
Olen tuon toisen ketjun ap, jossa pohdin mieheni ihastumista toiseen naiseen, joka on jätkä. Pohdin, onko tunne molemminpuolinen.
Kommentit (34)
Minua kiehto enemmän käden- ja elämäntaidot kuin akateeminen älykkyys.
Siinä suhteessa olemme mieheni kanssa samalla aaltopituudella että vasaraa ja ompelukonetta pitää molempien osata käyttää.
iltaisin sivelen kynsinauhavoidetta, käsivoidetta ja uusi huulipuna pelastaa päiväni. Joskus saan lapsellisia kiukkukohtauksia, varsinkin PMS-vaiheessa. Suklaa ja hellyys auttaa siihen.
Kaikki asiat "teen" vaikeaksi ja monimutkaiseksi. En osaa olla suoraviivainen aina tulee mutkia :D
Kuten moni aiemminkin vastannut on todennut, miehekkäisiin miehiin. Haluan olla vähemmän maskuliininen osapuoli suhteessa. :) Mulla on siis vähän sellainen asenne, että pystyn samaan kuin miehetkin, todennäköisesti vähän enempäänkin. Olen töissä perinteisesti miehiseksi mielletyllä alalla ja harrastan miesmäisiä lajeja. Enkä tykkää laittautua kamalan paljon, pukeudun kyllä naisellisesti ja meikkaan, mutta en ikinä voisi kuvitella itseäni mihinkään "Martina Aitolehti" -lookiin, eli paljon meikkiä ja tissit, perse ja sääret niin esille kuin vain saa.
Mä en todellakaan kaipaa miestä, joka myöntyy kaikkeen ja hymistelee. Ja antaa mun hoitaa kaikki "miesten työt". Olisi joskus kiva tuntea itsensä avuttomaksi naiseksi miehen seurassa.
kuulostaa aika tutulta kirjotuksesi. lisäksi muhun on aina vedonnut ns."pahat pojat" jollain tasolla edes :-P näyttää pahoilta jne.mutta sisällä asuu lepposa karhu.vaikkei sitä myöntäiskään...siis kotioloissa jne. jos joku tajus pointin
iltaisin sivelen kynsinauhavoidetta, käsivoidetta ja uusi huulipuna pelastaa päiväni. Joskus saan lapsellisia kiukkukohtauksia, varsinkin PMS-vaiheessa. Suklaa ja hellyys auttaa siihen.
Kaikki asiat "teen" vaikeaksi ja monimutkaiseksi. En osaa olla suoraviivainen aina tulee mutkia :D
tää joku kehun arvoinen asia? Olet tainnut lukea liikaa naistenlehtiä.
temperamenttinen, äkkipikainen ja jätkämäinen joissain asioissa. Pidän naisellisista vaatteista mutta en jaksa puhua pelkästään meikeistä. Otan itselleni tilaa, en miellytä ja kikattele. Mutta en voi sanoa että olisin epätyypillinen nainen, kuka muka on tyypillinen? Ja on minulla tappopitkät kynnet joilla en saa mitään auki, pelkään hyönteisiä, kärsin pms:stä, olen itkuherkkä ja herkkä muutenkin.. No joo.
Tykkään vähän nörtin oloisista miehistä, joista huokuu kunnon perheenisä -fiilis. Mutta tämä mielellään yhdistettynä pitkiin hiuksiin ja soittotaitoon (kyllä tuollaisia on, uskokaa pois!) NAM. Lisäksi pitää olla keskustelukykyä ja älliä päässä. Ehdottomasti. Tyhmien kanssa en puhu edes baarissa.
ja olen aina ollut :D Lähtien barbeista, prinsessa ja muotileikeistä.
En voisi minäkään sietää miestä, joka jäisi sanattomaksi väittelyssä. En pidä myöskään junttiehdottomuudesta - vahvat, perustellut mielipiteet vetoaa. Ulkonäkö saakin sitten olla mielellään vaikka vähän naismainen. Lihaskimput ei kiinnosta. Muusikot tekee vaikutuksen myös minuun, tai intohimo musiikkiin on oleellista, vaikkei mitään soitinta soittaisikaan.
Yksi ehdottomuus on: EI VIIKSIÄ. :)
Enpä tiedä mutta sellanen mä olen ja olen aina ollut :D Lähtien barbeista, prinsessa ja muotileikeistä.
Miksi koit tarvetta tulla sen ilmoittamaan, kun sinulta ei mitään kysytty? Nyt en varmaan tajunnut jotain. Vai oletko Ap?
mutta en kylla yhtaan tunnista itseani jatkamaiseksi, ulkoisesti olen nimittain hyvinkin naisellinen. Mutta persoonallisuuden puolella myonnan kylla etta mussa on paljon yleensa miehissa tavattavia piirteita.
Mina ihastun jarjestaan alykkaisiin miehiin joilla on sana hallussa; mielellaa saa olla myos hiukan pehmeaa puolta (ruuanlaitto ja lastenhoitotaidot ovat plussaa ;-)), mikaan nosso ei silti tarvitse olla; yleensa olen myos ihastunut komeisiin ja maskuliinisen nakoisiin miehiin.
Sama täällä!!
ehkä olen sitten jätkämäinen osittain, en meikkaa tai pukeudu paljastavasti, en ole monien naisten tapaan pirtsakka ja positiivinen vaan sarkastinen ja kyyninen. Olen myös melko hymytön kuten miehet, en esitä kaikkia asioitani hymyn säestyksellä naisten tapaan. Jos ihannemiehen voisi valita, niin minullakin se olisi miehekäs, ei ulkonäöltäänkään heiveröinen ja ei tartte olla kiinnostunut animesta, pukeutua che queavara- huiviin ja pitää korvakoruja. Jos tiedät sarjan Gilmoren tytöt niin siinä oleva Luke olisi ihannemieheni. Muakin ärsytti yksi eksä, joka vollotti toisinaan kuin tyttö ja toinen eksä, joka sanoi olevansa hyvin herkkä ja todella olikin. Mä olen muiden vastaajien tapaan joskus sanonutkin jollekin, että tunsin joidenkin miesten kanssa olevani itse mies siinä suhteessa, ja sitä en kyllä halua.