Kenelle mun pitäis olla vihainen...vai ei kenellekään? Tai olla hiljaa vaan?
Sain just tietää et mun yks hyvän päivän tuttu (N) on kirjoitellu facebookissa miesystävälleni... kertonut "tosiasioina" esim. että minä olen kirjoitellut exälleni kaipaavani häntä ja haluavani nähdä häntä joku päivä. Ja tämä hyvänpäivän tuttuni on kuullut nämä exältäni!! (joko ex on puhunu paskaa tai sitten tämä HPT)
Miesystäväni taas ei ole sanallakaan sanonut saaneensa tälläisiä viestejä, on vaan kysellyt tältä tutulta enemmän et kuka on halunnu nähdä ja ketä jne... ja mua loukkaa se et se ei oo heti ottanu puheeksi ja kysyny MULTA et onks nää totta.
En tiedä mitä teen, olenko vihainen jollekin vai en? VIELÄ TOISSAILTANA kysyin miesystävältäni onko hän saanut viestejä tältä tutulta, ja kielsi kaiken. Eli valehteli päin näköö :(:(
Ja nyt tänä aamuna sain siis itse tietää tältä tutulta et oli kertonu tälläisiä juttuja minusta. Joku tässä valehtelee ja se en todellakaan ole minä... Ja tiedän et tää on ihan typerää kysyä neuvoa tälläisessä asiassa ku mun pitää itte ne päätökset tehhä tunteideni mukaan, mutta vähän neuvoa nyt sit kuitenkin kyselisin?
Kerro hyvänpäivän tutullesi ettet ole ollut yhteydessä eksääsi näin ja toivot ettei tämä jatkossa levittelisi sinusta perättömiä huhuja. Joko eksäsi yrittää hankaloittaa elämääsi tai sitten tämä hyvänpäiväntuttu. Vähintäänkin tämän HPT käyttäytyy tahdittomasti enkä haluaisi olla hänen kanssaan jatkossa.
Selitä miesystävällesi vain että jompikumpi noista yrittää mustamaalata suhdettanne syystä tai toisesta (lyhyesti ja selittelemättä enempiä). Sitten kerrot mitä tunnet nyksääsi kohtaan ja kysyisit onko asia tällä selvitetty.