Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajani oli nostanut hintoja 20 %

Vierailija
07.12.2022 |

En kyllä aio käydä enää niin usein tai vaihdan halvempaan. Mun palkka ei ole noussut.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun kerroit.

Vierailija
2/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista tämä aika on. Käy vaikka viikkoa paria harvemmin.

Terveiset täältä ruokatunnilla. En raaskinut mennä ulos syömään, vaikka kaapissa oli vain ankeita eväitä. 😃 Samassa veneessä on meitä aika moni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kun kerroit.

Niin, nyt meidän pitää enää keksiä mitä tällä tiedolla teemme.

Vierailija
4/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset täältä ruokatunnilla. En raaskinut mennä ulos syömään, vaikka kaapissa oli vain ankeita eväitä. 😃 Samassa veneessä on meitä aika moni.

Ateriaetu. Kiva lisä, voi hakea lounasta reilummin ja syödä vielä toisenkin kerran.

Vierailija
5/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nykyinen hinta?

Vierailija
6/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät nostaa hintoja siellä sun täällä mutta aika uhkarohkeaahan tuo on. Kuluttajien tulot eivät ole nousseet, joten joutuu vain käyttämään palveluita vähemmän.

Vierailija
7/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkoa paria harvemmin? Siis kuinka usein te kampaajalla oikein käytte? Mulle 2xvuodessa on jo usein...

Vierailija
8/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset ulottuu puoleen selkään, ja annoin miehen leikata kuivat latvat pois.

Säästin aika monta kymppiä.

Vierailija
9/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat ensi vuodelle sinun suunnitelmasi, että ensi vuonna pääset paremmille ansioille?

Vierailija
10/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kampaajan toimitilan sähkö ja vuokra ovat nousseet, kuten vaikka kaikkien käytettävien tuotteiden hinnatkin?

Vierailija
11/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on hyviä vinkkejä miten leikata itse. 

Olen viimeksi käynyt kampaajalla vuonna -94 ja olen säästänyt aika monta satasta, kun en tuhlaa niitä turhanpäiväisiin asioihin.

Vierailija
12/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kampaajalla on varmasti myös kustannukset nousseet (sähkö, tarvikkeet ym.) joten on luonnollista, että nostaa hintoja. Ei kukaan työtä hyväntekeväisyytenä tee. 

Varmasti monet muutkin yritykset joutuvat nostamaan hintojaan. Ja kun palkat eivät nouse, ja kaikki kustannukset kuitenkin nousevat, niin sittenhän ihmiset tekevät tällaisia päätöksiä, kuten etteivät käy enää niin usein tai ollenkaan kampaajalla, ravintolassa syömässä jne. Yritykset ajautuvat vaikeuksiin, kun asiakkaat kaikkoavat, mutta nousevat kulut vain juoksevat. Tulee konkursseja, irtisanomisia jne. 

Vierailija
13/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa kampaajan toimitilan sähkö ja vuokra ovat nousseet, kuten vaikka kaikkien käytettävien tuotteiden hinnatkin?

Jospa? Kun ne ovat nousseet...

Vierailija
14/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi käynyt kampaajalla vuonna -94 ja olen säästänyt aika monta satasta, kun en tuhlaa niitä turhanpäiväisiin asioihin.

Oot säästänyt tuhansia!

Vierailija
15/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei ne tulot vaan ne menot.

Vierailija
16/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kampaajalla on varmasti myös kustannukset nousseet (sähkö, tarvikkeet ym.) joten on luonnollista, että nostaa hintoja. Ei kukaan työtä hyväntekeväisyytenä tee. 

Varmasti monet muutkin yritykset joutuvat nostamaan hintojaan. Ja kun palkat eivät nouse, ja kaikki kustannukset kuitenkin nousevat, niin sittenhän ihmiset tekevät tällaisia päätöksiä, kuten etteivät käy enää niin usein tai ollenkaan kampaajalla, ravintolassa syömässä jne. Yritykset ajautuvat vaikeuksiin, kun asiakkaat kaikkoavat, mutta nousevat kulut vain juoksevat. Tulee konkursseja, irtisanomisia jne. 

Näinhän se menee. Yritykset saavat kuitenkin vähentää kulut verotuksessa joten olisin maltillinen hinnannousujen kanssa. Kohta ei ole tuloja mistä vähentää kuluja,

Vierailija
17/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn parturissa niin lyhemmän tukan 5 milliin koneella saa parturi lyhentää. Siinä kestää noin 6 minuuttia. Ennen hinta oli 11 euroa, nyt se on 22 euroa.

Vierailija
18/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Yritykset saavat kuitenkin vähentää kulut verotuksessa joten olisin maltillinen hinnannousujen kanssa. Kohta ei ole tuloja mistä vähentää kuluja,

Ja kun tulos pienenee, pienenee veron määräkin eli ei yritys hirveästi jää tappiolle vaikka kulut nousevatkin koska maksaa silloin vähemmän veroja. Toista se on tavallisilla palkansaajilla.

Vierailija
19/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kampaajalla kymmeneen vuoteen.

Riistohinnat.

Sakset pysyy vielä omissa käsissä.

Vierailija
20/51 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tulos pienenee, pienenee veron määräkin eli ei yritys hirveästi jää tappiolle vaikka kulut nousevatkin koska maksaa silloin vähemmän veroja. Toista se on tavallisilla palkansaajilla.

On se epäreilua miten säännöllistä palkkatuloa saavaa aina sorretaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän