Omenaviinietikka+disperin tuotti tulosta
Haluan kertoa kertomukseni sillä että aina on olemassa toivoa. Aluksi kerron hieman taustaa.. Olen 36 v. kahden lapsettomuushoidoilla syntyneen lapsen äiti. Lapsettomutta alettiin selvittämään 9v. sitten. Minulla todettiin endometrioosi, miehen siittiöt olivat hitaita ja niitä oli keskimääräistä vähemmän, lapsettomuuden syy tuntematon. Onneksemme ensimmäisen ivf:n tuoressirrosta syntyi poika v.2002 ja pakastimeen saimme 12 alkiota. Toinen poika syntyi v.2004 kolmannesta pas.sta. Myöhemmin teimme vielä kaksi pas.a. jotka eivät tuottaneet tulosta.
Päätimme miehen kanssa ettemme enää uusiin hoitoihin lähde. Mielessä kuitenkin kaihersi ajatus kolmannesta lapsesta. Ehkäisyä emme ole käyttäneet kymmeneen vuoteen. Aloin jälleen kerran lueskella näitä lapsettomuusjuttuja. Pongasin jossain vaiheessa jutut omenaviinietikasta+disperiinistä. Ajattelin että tätä täytyy kokeilla, koska ei ole mitään menetettävää. Alkuvuodesta olin kokeillut pelkkää omenaviinietikkaa yhdessä kierrossa.
Joten huhtikuun kierrossa aloin kierron eka päivä ottamaan n. ruokalusikallisen omenaviinietikkaa+ n.1/6 500mg disperiiniä, ja jatkoin tätä kierron puoliväliin, puhumatta miehelle mitään. Kunnes tän viikon torstaina plussasin ensimmäisen kerran elämässäni luomuplussan. En ollut uskoa silmiäni katsoessani testin kahta viivaa. Joko tämä oli hullun tuuria tai sitten nämä taika-aineet tehosivat. Toivottavasti masuasukki pysyy kyydissä loppuun saakka. :)
Kommentit (43)
Tein positiivisen raskaustestin 25.09.2008 ja nyt mennään viikoilla 12+1. Huomenna olisi niskapoimu-ultra. Alkuraskauden ultrassa kävin viikolla 7. Samaa ohjetta kokeilin keskenmenon jälkeen. Kolmannessa kierrossa tärppäsi. Eli kymmeneen vuoteen en ole tullut raskaaksi normaalisti (ifv+pas-lapset syntyneet) muuten kuin näistä kierroista, joissa olen käyttänyt disperiiniä ja omppuviinietikkaa. Lykkyä kaikille muillekkin.
Onnea odotukselle!!!! Mie kokeilin kans niitä muistaakseni puoli vuotta mut ei tärpänny..:( Nyt sit odotellaan että päästäis sinne lääkäriin parempiin tutkimuksiin.
Meillä ei ole ainakaan tapahtunu mitään. Nyt vain saatiin lääkäri aika lapsettomuuden takia sairaalaan. Mut sekin on vasta tammikuun lopulla..:( Ja olen laihduttanu melkein 5 kiloo kun lääkäri sanoi että viiden kilon painon pudotus ei olisi pahitteeksi..