Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjät

Vierailija
04.08.2026 |

Miksi sähkösopimusten ja puhelinliittymien puhelinmyyjät soittelevat aina sen jälkeen, kun olet saanut tehtyä sopimuksen toisen firman kanssa. Ennen edellisen sopimuksen päättymistä olisi monta kuukautta hyvää aikaa soitella ja tehdä tarjouksia, mutta ei. Soitot tulevat vasta, kun olet tehnyt uuden sopimuksen ja sitoutunut esimerkiksi kahdeksi vuodeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saavat juuri silloin tiedon ko. asiasta. Ja on ohjeistettu soittamaan silloin. Osa vaihdoista onnistuttaneen estämään täten.

Vierailija
2/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tieto että oot vaihtanut liittymää on kai jotenkin julkista ja sitä kautta näkevät että sulle voi alkaa soitella että olet otollista maaperää. Sama jos muutat niin osoitteenmuutostieto on myös saatavissa jotenkin ja ne puhelut alkaa yleensä aivan liian myöhään kun oot jo laittanu kaikki asiat kuntoon. Itelle ei soita yksikään liittymä- eikä sähkömyyjä. Liittymää en ole vaihtanut tai päivittänyt 15 vuoteen ainakaan ja sähkömyyjille sanoin pari kuukautta etten päätä meillä näistä asioista vaan mies (mikä on valetta mutta toimiva sellainen) niin ei oo sen jälkeen kuulunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu on kovaa.

Vierailija
4/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata koskaan vastata tuntemattomien soittoihin koska ei ole mitään takuuta kuka siellä puhelimen päässä on. Voi olla tekoäly tai muu huijari.

Vierailija
5/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kun olen vaihtanut liittymän niin on entiseltä operaattorilta tarjous joka aina euron halvempi ja jos lahjakotti, usein 10e isompi. En ole koskaan tarttunut tilaisuuteen , vuoden päästä taas kyselen tarjouksia itse soittaen, olen saanut edullisia liittymiä ja viimeeksi 60e lahjakortit lidliin, mulla on 2 puhelinliittymää.

Vierailija
6/6 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata koskaan vastata tuntemattomien soittoihin koska ei ole mitään takuuta kuka siellä puhelimen päässä on. Voi olla tekoäly tai muu huijari.

Minä vastaan aina, voi tulla puhelu myös terveyskeskuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi