Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko 4kk ikäisenne saavat soseita päivittäin (vellejä)?

11.02.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö päivittäin aamupuuron n. 1dl (maissi tai riisi), puolenpäivän aikaan kasvissoseen n1-1½dl, iltapäivällä hedelmä/marjasosetta puoli purkkia, iltapuuro n. 1dl ja velli 2dl ennen yöunille menoa.

Vierailija
2/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuudes päivä sosetta ja tänään annoin eka kertaa aamulla 2tl päärynää ja aamu ruoalla pari tl perunaa ja pari päärynää!

muuten rintaruokinnalla!

mielenkiinnosta laitan tähän lisä kysymyksen(sorry ap)

minkä ikäisenä olette soseet aloittaneet?

-äiti ja neiti 4kk-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi tänään ekan kerran yhden kokonaisen valmisosepurkin! Eli onx se 125g?

Maisteltu ollaan reilu viikko ja aloitettiin vain teelusikallisella omatekoista pottua. Yx päivä ei ollukaan perunoita, ni annoin valmista peruna-porkkanaa testiksi ja sehän upposi tosi hyvin.

Muutoin mennään rintamaidolla. Enkä haluaisikaan kiirehtiä syönnin kanssa. Yksi ateria päivässä saa riittää niin kauan ku se tosiaan tuntuu riittävän rinnan ohella. Ei olisi ollut pakko vielä aloittaakaan, mutta ihan omaa mielenkiintoani sen tein...enkä nyt sit osaa enää olla antamattakaan, kun tyttö suu auki odottaa seuraavaa lusikallista ja alkaa kitisemään, kun ruokailu on loppu =)

Vierailija
4/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän jahkailun jälkeen tänään 4kk ja 11päivää vanha tyttömme sai ensimmäiset lusikalliset porkkanasosetta. Hyvin maistui! Nyt ajattelin viikon verran jatkaa porkkanan kanssa ja sitten perunaa. En haluaisi luopua vielä pitkään aikaan rintaruokinnasta ja mietinkin, millainen määrä soseen syömistä alkaa vaikuttaa rintamaidon vähenemiseen. Onko kenelläkään kokemusta?

Soseet aloitimme terkkarin suosituksesta jo nyt kokeilumielessä ja toiveena on myös, että pian tyttömme saisi soseen illalla, mikä mahdollisesti vaikuttaisi hänen yöunien pituuteen. Tällä hetkellä yösyömistä tapahtuu turhan tiheään.

Huhuilu

Vierailija
5/5 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan 4,5 kk tytöllemme kiinteitä niin, että lounaalla n. 2 tl kasvis sosetta ja iltapalaksi samanverran hedelmäsosetta. Tuo määrä on ainakin meillä pidentänyt päiväimetysten välejä, mutta yöimetyksiin ei ole vaikutusta.

Minä myös haluan imettää mahd. pitkään ja kiinteitä annankin lähinnä totuttelumielessä. Meillä ei tuttipullo kelpaa lainkaan ja ajattelin, että jos täysin rm:lla mennään ja ruokahalu vielä kasvaa ja imetysvälit lyhenee, niin itse en jaksa! Päivisin minulla kotihoidossa 2v esikoinen ja nukkuvat eri aikaan. Ei toivoakaan päikkäreistä ja isi ei voi mitenkään auttaa ruokailuissa. Mutta tyttö ei huoli soseitakaan isin syöttämänä! Huoh...