Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omenaviinietikka+disperin tuotti tulosta

10.05.2008 |

Haluan kertoa kertomukseni sillä että aina on olemassa toivoa. Aluksi kerron hieman taustaa.. Olen 36 v. kahden lapsettomuushoidoilla syntyneen lapsen äiti. Lapsettomutta alettiin selvittämään 9v. sitten. Minulla todettiin endometrioosi, miehen siittiöt olivat hitaita ja niitä oli keskimääräistä vähemmän, lapsettomuuden syy tuntematon. Onneksemme ensimmäisen ivf:n tuoressirrosta syntyi poika v.2002 ja pakastimeen saimme 12 alkiota. Toinen poika syntyi v.2004 kolmannesta pas.sta. Myöhemmin teimme vielä kaksi pas.a. jotka eivät tuottaneet tulosta.

Päätimme miehen kanssa ettemme enää uusiin hoitoihin lähde. Mielessä kuitenkin kaihersi ajatus kolmannesta lapsesta. Ehkäisyä emme ole käyttäneet kymmeneen vuoteen. Aloin jälleen kerran lueskella näitä lapsettomuusjuttuja. Pongasin jossain vaiheessa jutut omenaviinietikasta+disperiinistä. Ajattelin että tätä täytyy kokeilla, koska ei ole mitään menetettävää. Alkuvuodesta olin kokeillut pelkkää omenaviinietikkaa yhdessä kierrossa.

Joten huhtikuun kierrossa aloin kierron eka päivä ottamaan n. ruokalusikallisen omenaviinietikkaa+ n.1/6 500mg disperiiniä, ja jatkoin tätä kierron puoliväliin, puhumatta miehelle mitään. Kunnes tän viikon torstaina plussasin ensimmäisen kerran elämässäni luomuplussan. En ollut uskoa silmiäni katsoessani testin kahta viivaa. Joko tämä oli hullun tuuria tai sitten nämä taika-aineet tehosivat. Toivottavasti masuasukki pysyy kyydissä loppuun saakka. :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primaspan on itsehoitovalmiste. Siihen ei tarvita reseptiä.

Täysin vastaavia, mutta edullisempia tuotteita ovat Disperin 50 mgja 100 mg, sekä ASA-ratiopharm 100 mg.

Sama löytyy vielä Aspirin cardio-nimellä (100 mg), mutta se on kalliimpi.

Kysykää apteekista lisää.

Vierailija
22/43 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valmiste kuuluu lääkeryhmään (tulehduskipulääkkeet), joka voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Ja sen käytöstä raskauden aikana on neuvoteltava lääkärin kanssa.

Mihin nyt sit pitäis uskoa ja luottaa?

Mitä auhalle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt meni eka ovulaatio disperinin kanssa.. Onkohan tää ihan totta että mulla on helpompi olla ku aloin ottamaan disperiniä.. Mulla on todella korkeet hemoglobiini arvot 148-152. Onko tietoa kuinka nopeasti disperin alkaa vaikuttaa siis verenohennusta ajatellen? Mulla on ihan kauheen odottava olo että onko tärpänny vai ei.. NO kohta sen näkee ja sit taas pettyy..:( Olispa jo vihdoinkin.. Mitä Auhalle kuuluu?

Vierailija
24/43 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun oli helpottavaa lukee sinun korkeesta hemoglobiinista. Mulla viimeks verenluovutuksessa oli 158 :/ Siks aattelin ens kierrossa kokeilla noita disperiinejä ja tietty etikkaa :)) Tosin ei lääkäri polilla mitää sen kummemmin hemoon puuttunu, sano vaan että ompas hyvä. No SPR:n mukaan naiseks vähän turhanki hyvä ja siellä vilauteltiin jo verenohennuslääkkeitä jos pysyy vaan noin korkeena.

Vierailija
25/43 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä kierrossa mukana. Menkat tuli sit aika nopeesti keskenmenon jälkeen, 30 päivää oli väliä. Ja vuosin kuin niagaran putous. On ainakin kohtu hyvin tyhjentynyt. Nyt olis menossa kierron kahdeksas päivä, ja katotaan mitä se tuo tullessaan. Lomailen parasta aikaa, ja viikonloppuna lähdemme mökille pariksi viikoksi, joten olen netti pimennossa jonkin aikaa. Mut jos ei nyt tärppää, niin kokeilen yhdistelmää vielä muutaman kierron ajan, ja ehkä otan apuun lisäksi noita vitamiineja.

Vierailija
26/43 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että olen todella väsynyt ollut ennen kuin aloitin disperinin syömisen.. Nyt on paljon pirteempi olo.. Johtuukohan siitä, että verikin virtaa paremmin tai siis helpommin..:) Ei oo niin sakeaa. Mie yritin ottaa tuota omppuviinietikkaa vaikka miten niin ei onnistu en saa alas.. Tulee saman tien takas. Onkohan niitä kapseleina myytävänä?

Vierailija
27/43 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan kiertoon lähtee meilläkin Disperiinit ja ommpuviinietikat.. Ellei sattuisi niin että saatais nyt plussat ( kierron 28pv huomenna ) Eli viikonloppuun mennes pitäis alkaa jos alkaa..

Mieltä rauhoittaa et yks ässä hihassa... Mies ei lääkärille testeihin/hoitoihin suostu, et kaikki luomu vinkin taitaa tulla tarpeeseen!!

(lenkkeilen päivittäin koiran kans mutten laihdu, pitäis varmaan miettiä viel tarkemmin mitä syö, ylipainon puolella kun on)

KIITOS!

ps:kauako teillä muilla yritystä enen lääkärille hakeutumista meillä takana 2.5v kolmosen tekoa (00 ja 02 luomusti saadut lapset)

Vierailija
28/43 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kapseleina ainakin luontaistuotekaupoissa. Itelläki toi teki alkuun pahaa, tuntu että tosiaan tulee samantien takas. Se oli sellasta hörppäys ja juoksu keittiön ympäri :)) Mut kyllä se on nyt pikkuhiljaa alkanu mennä alas ilman keittiölenkkiä. Nappasen aina jälkiruuaks salmiakkia suuhun :)

Syötkö muuten tuota disperiiniä kokoajan vai vaan johonkin tiettyyn päivään kierrossa?

Vierailija
29/43 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie yritin melkein viikon ja päätin että saa jäähä tuo etikka.. :/ Täytyy käydä hakeen noita kapseleita.. MIe syön disperiniä koko ajan keskeytyksettä.. Mulle neuvottiin niin ettei saa lopettaa.. Ja jos tärppää niin sittenki pitää vaan jatkaa syömistä. Sit vaan täytyy kertoo lekurille että on syönyt disperiniä.. disperinin kesken lopetus voi aiheuttaa keskenmenon.. Mulla on itellä sitä babydisperiniä.. eli 50 mg:sta..

Vierailija
30/43 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on reilu 2 vuotta yritystä takana ja ollaan käyty lekurilla. Määräsi hormonit ja niistä tulin todella kipeeks.:( Nyt ajateltiin vuoden loppuun asti kokeilla tuota disperin hommaa ja sit taas uudestaan lekurille..

Vierailija
31/43 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ei tosiaan ollutkaan reseptilääke, muistin väärin. Mutta se on ihan sama kuin disperin, sama vaikuttava aine. Myös disperinin tuoteselosteessa lukee tuo "kuuluu ryhmään tulehduskippulääkkeet, eikä suositella raskauden aikana jne.." Primaspan sopii niille, joille disperin aiheuttaa vatsavaivoja. Se ku sulaa vasta ohutsuolessa, disperin jo vatsalaukussa.

No se siitä. Samalla kokeilulla ollaan täälläkin ja annostus 50mg. Katotaas miten käy =)

Vierailija
32/43 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla onneks vielä oo tullu maha kipeeks.. Kuinkahan kauan sitä uskaltaa tai voi syödä tuota disperiniä? Onko kellään tietoo?:)

Vierailija
33/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 1 rkl:sta etikkaa ja isosta lasillisesta vettä mahdollisimman laihaa seosta. Juon sen pillillä suoraan kurkkuun, kuvittelen ainakin et tää säästäis hampaita. Maku ei ainakaan tunnu juurikaan eikä tunnu että hampaat "huuhtoutuis" litkulla... Samoin teen laimentamattomalle greippimehulle.

En oo uskaltanu aspiriineille ruveta, clomitkin on tässä luomukonstien ohella jo nimittäin menossa. Mitenkä te joilla sakea veri/tukostaipumus jo todettu, onko teissä PCO-laisia? Tai siis oletteko kuullut että liittyis PCOhon? Itsellä PCO ja mietin mikä mättää kun oviksia on kai ollu mut ei oo tärpänny. Kaikki vinkit kehiin, tämä on mielenkiintoinen ketju!

Vierailija
34/43 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todettu PCO ja mulla on sakea veri. Veri on ollut aina sakeaa. En osaa sanoa onko ne yhteyksissä toisiinsa jotenki..Olen käynyt luovuttamassa mutta nyt en oo voinu kun olen syöny hormoneja. Olen syönyt kuukauden disperiniä ja nyt alko menkat eli ei tärpänny tässä kierrossa. Mut jatkan disperinien syömistä ja sit loppu vuodesta täytyy taas mennä lääkäriin. Siis jos ei sitä ennen ole tärpänny..

Vierailija
35/43 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, et miten teillä joilla on sakea veri ja syötte siihen tuota asperinia, niin on se todettu? Onko se ihan hb testissä, et hb on korkealla vai onko siihen joku oma testi? Miten se vaikutti kuukautiskiertoon tai voi vaikuttaa hedelmöittymiseen? Sorry jos joku oli jo pinossa aiemmin kerrottu, mut en jaksanu lukea koko pinoa uusiksi kun olen aiemmin jo lukenut.

Kiitos! :)

Vierailija
36/43 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu1099/4.htm]

Ainakin mulla menee tuo Molkosan paremmin alas. Onko kukaan muu juonut Molkosania?

Vierailija
37/43 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hb otetaan ihan sormen päästä. Ja mitä korkeampi se on niin sen paksumpaa se on. Aina kun multa on otettu hb niin aina on sanottu että mun pitäis luovuttaa verta koska mulla on jo liian sakeaa. Niinpä olen käyny luovuttamassa verta. Mut nyt en oo ku olen syöny hormooneja niin ei voi luovuttaa ja kuitenkin verenluovutuksesta voi mennä kuukautiskierto sekaisin ja sitä en nyt halua.Joten veri täytyy saada lääkkeen avulla juoksevammaksi. Minulla ainakin oli kuukautiset helpommat ja kivuttomat kun olin ottanut disperiniä. :) Mulla on sellainen tieto että kun on ohuemmat veret niin ovulaatio tapahtuu varmemmin kuin että on paksut veret.. Mut onko muilla sama tieto asiasta? Olis kiva tietää onko muuta tietoa..:)

Vierailija
38/43 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo tuota molkosan juomaa niin meneekö siitä maha ihan sekaisin? Mistä sitä saa? Olisi mielenkiintoista kokeilla. Mulla on todella surkee aineenvaihdunta ja tuo omppuetikka on tosi pahaa..

Vierailija
39/43 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitukseni oli kysyä että oletteko käyttäneet koskaan Valmarin-juomaa etikan tilalla? Sekin korjaa happo- ja emästasapainoa ( ja ruoansulatukseen). Kai se etikan tarkoitus on sama?

Tätäkin on helppo juoda. Ei maistu pahalta.

Olen myös tuota Molkosania joskus juonut ja ei mennyt vatsa sekaisin siitä.

[http://www.valmarin.fi/index.html]

Vierailija
40/43 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä tapahtunut mitään? Ovat keinot tepsineet?