Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo menee yleislääkärille terv.keskukseen peräpukamien takia,

Vierailija
14.10.2005 |

niin katsooko se lääkäri sinne reikään ja jollei pukamia ulkopuolella näy, niin kokeileeko sormin? Ja mitä sitten, hirttääkö se itse ne vai joutuuko sairaalaan vai miten se käytännössä menee?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin vastaavasta äitiysneuvolakäynteihin liittyvän lääkärintarkastuksen yhteydessä ja hän määräsi siihen hoitavan voiteen sanallisen kuvaukseni perusteella; tosin hän oli tehnyt gynegolisen tarkastuksen hieman sitä ennen. Kuitenkaan hän ei sen kummemmin tarkistanut enää sitä uudelleen (veikkaan, ettei edes huomannut sitä gynetarkistuksen yhteydessä, sillä pukamat eivät olleet kovin suuria). Uskoisin, että saattaa tarkistaa, mutta voi olla, että pelkkä sanallinenkin kuvaus riittää, jos menet muissa asioissa lääkärikäynnille.

Vierailija
2/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typo -> siis *gynekologisen tarkastuksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeelle lähdetään vähän kevyemmillä hoidoilla. Saattaapa tuo tuseerata, eli työntää liukastetun hanskanpeittämän sormen peräreikään. Varsinkin jos sulla on verisiä ulosteita, niin näkee, onko veri helakanpunaista vai tummaa.

Vierailija
4/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo ensin silmillä, sitten kokeilee liukastetulla sormella. Sitten kirjoitti mulle lähetteen leikkaukseen. Eipä sen kummempaa

Vierailija
5/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo ensin silmillä

Meilläpäin oli 80-luvulla tapana sanoa "katso silmilläs äläkä peräreijälläs" :)

Vierailija
6/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiksoo ihan hyvä vääntää rautalangasta? =D

Vierailija
7/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on sisäisiä pukamia , niin vietän ne itse. En samalla ajalla , vaan myöhemmin , kun pitää varata tmp huone.

Vierailija
8/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia jota voit itse tehdä myös ja kestää viikon parin.

Vierailija
9/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saat luultavasti reseptillä pukamavoidetta. Jos ei auta, niitä saattaa jotkut ko. homman hallitsevat tk-lääkärit hirttää vastaanotollakin. Toiset taas lähettää eteenpäin.

Vierailija
10/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oireet eivät ole pitkittyneitä (yli 2–3 viikkoa kestäneitä) tai häiritseviä, ei lääkäriin tarvitse ottaa yhteyttä, vaan pelkkä omahoito riittää.

Tarkista ruokavalio ja muuttuneet lääkkeet.

Vierailija
11/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs semmoset lerpukkeet joita ei saa työnnettyä takaisin ja joka ei ole kipeä? Näyttää kun kurkkaa peilistä perään, että olisi pikkunyppy ja kun tarkastelee lähemmin, ihan kuin perseestä tuleva pikkuheltta.. Tekeekö ne noille mitään?

On ollu pitkään tuos ja nyt olen raskaana, tuleeko niitä 10 lisää?

Vierailija
12/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitin mahakipuja ja pukamia. nuori mieslääkäri teki sekä sisätutkimuksen että työnsi sormet pyllyyn. minä itkin. tuli jotenki hyväksikäytetty olo.

Vierailija
13/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

räpelöidessäs sun pukamia.

Vierailija
14/14 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukamia??

Joskus kakkiminen sattuu, tuntuu melkein haavaiselle se persus. Ja sitten siitä jää sellainen epämukava olo, jota pikkuhousutkin tuntuvat painavan. Kokeillessa tuntuu ihan kuin suoli törröttäisi vähän ulkopuolelle. En vaan yhtään muista mille se tuntui silloin joskus, ennen lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi