Täällä kun kovasti keskustellaan suhteista, miehistä ja naisista. Olisin halunut tietää, mitä sinä nainen tuot suhteeseen?
Ihan rehellinen kysymys ja olisin mielelläni halunut kuulla muutakin kuin seksi. Suhde ja kanssakäyminen on paljon muutakin. Pitäähän myös miehillä olla syitä miksi he haluaisivat olla ja viettää aikaa sinun kanssa.
Kommentit (14)
Älykästä, syvällistä ja usein myös hauskaa ajatustenvaihtoa - mikäli mies yltää minun tasolleni. Harva on yltänyt.
Musta saa hauskaa seuraa reissuihin ja olen hyvä kokki ja rakastajatar.
Tuon suhteeseen pettuleipää ja fugua.
Hyvää seuraa, kumppanuutta, tukea, huolenpitoa, olen auttavainen. Olen äiti yhteisille lapsille. Taloudellisesti tulen toimeen omillani, yhdessä voimme toteuttaa haaveita, jotka kummaltakaan ei onnistuisi yksin
Itse en jaksa enää muita kuin kevytsuhteita. Pari kertaa kuussa intohimoinen viikonloppu hauskassa seurassa ja muina aikoina kevyttä viestittelyä.
Samaa odotan myös miehen tarjoavan.
Olen hyvää seuraa. En edes yritä väittää että minusta olisi jotain erityistä hyötyä miehelle. En oikein jaksa sellaista että minusta yritetään hyötyä ja välttelen sen tyyppisiä miehiä. Heitä kyllä on yllättävän paljon. Seura on kuitenkin itselleni ainoa syy olla suhteessa toisen kanssa ja samaa toivon myös toisin päin.
Osa näistä aloituksista on aika surullisia!
Olen sekä eksiltä että miehiltäni kuullut seuraavaa:
minun kanssani on kiva keskustella
autan näkemään asiat eri tavalla
kannustan ja autan saavuttamaan haaveita (tämän ystävätkin ovat sanoneet)
tiedän paljon asioita ja olen innostunut oppimaan lisää
kohtelen hyvin perheenjäseniä
Kaikki eivät näistä varmaan perusta mutta ne jotka tykkäävät, tykkäävät kovasti.
Kuulemma laitan hyvää ruokaa, vaikka mies usein sylkeekin sen lautaselle. Mutta sitä se kehuu kavereilleen mitä nyt kuulen kun puhelimessa on. Seksiä ei halua kanssani, ei suostu. Itse epäilen että se on raha. Tänäänkin olen miltei kympin laittanut, vaikkei ole nähty kuukausiin.
Oletko joku autisti, kun sulle pitää selittää, miten ihmissuhteet toimivat?
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku autisti, kun sulle pitää selittää, miten ihmissuhteet toimivat?
Illan viimeiset autistivihat näköjään. Hyvät illanjatkot ja kauniita unia
Kiitos vastauksista, oikein hyviä kommentteja.
-aloittaja
Ei tähän ole yksiselitteistä vastausta. Suhde on molemminpuolista ja riippuu siitäkin, millainen sinä olet. Ennenkaikkea suhteeseen tarvitaan kemiaa. Sitä tarvitaan paitsi rakkaus- myös ystävyyssuhteissa. Noo... olen hyvin luotettava kumppani ja kuuntelen toisten huolia enkä haasta helposti riitaa. Enkä vaadi selvitystä menoistasi.
Tuotahan pitäisi kysyä aviomiehiltä, että mitkä asiat ovat niitä, joita he arvostavat.
Oma mies on sanonut että se, että olen vain minä, on parasta. En aivan tarkkoja sanakäänteitä muista, mutta suurin piirtein noin. Yhdessä olemme olleet 35 vuotta, joten emme ihan nuoripari ole.