Pojalta leikattiin sairauden takia esinahka, eli tehtiin ympärileikkaus
Ja oli se hurjaa. Lapsi nukutettiin, leikkauksessa meni oma aikansa ja toipumisessa kesti pitkään. Tokihan se leikkaushaava vuoti verta, lapseen sattui, ei saanut urheilla ja nyt puuttuu vehkeestä osa pysyvästi. Sitä esinahkaa kun ei saa takaisin.
Olen jyrkästi uskonnollista ympärileikkausta ja muuta perusteetonta lapsiin kajoamista vastaan. Jos aikuisiällä haluaa poistattaa sormiaan, tehdä korviin reikiä tai leikkauttaa häpyhuulet, klitoriksen tai esinahan pois, niin siitä vaan ja omalla rahalla. Lapsiin ei kosketa.
Kommentit (10)
Mulla on kokemusta molemmista. Ympärileikatuilla on inhottava kova parkkiintunut iho terskan päässä ja usein myös laukeamisongelmia.
En tarkoita loukata ja sulla on pieni lapsi juuri leikattu, mutta oikeasti: kun hän siitä kasvaa aikuiseksi niin taatusti tulee olemaan tyytyväisiä tyttöystäviä! Leikattu on aina paljon puhtaampi, ja paremman näköinen ja tuntuinen.
Mun miesystävällä leikattiin esinahka terveydellisistä syistä 23vuotiaana ja hän on sanonut, että seksi on PALJON parempaa näin!
Häntä pilkattiin siskonmakkaraksi :/
Mun miesystävällä leikattiin esinahka terveydellisistä syistä 23vuotiaana ja hän on sanonut, että seksi on PALJON parempaa näin!
Sitäpaitsi ei voi verrat lapsena ja aikuisena leikattuja. Miehelläsi on esinahka ollut terskan suojana 23 vuotta, minun poikani on siihen ikään mennessä ollut jo 20 vuotta ilman suojaavaa esinahkaa.
En tarkoita loukata ja sulla on pieni lapsi juuri leikattu, mutta oikeasti: kun hän siitä kasvaa aikuiseksi niin taatusti tulee olemaan tyytyväisiä tyttöystäviä! Leikattu on aina paljon puhtaampi, ja paremman näköinen ja tuntuinen.
Ehkä huomaat, että kokemuspiirisi vähän rajallinen? Voi oikeasti olla haittaakin: tuntoherkkyyden menettäminen, tai penis vääntyy erektiossa mutkalle. Puhtaus on huono argumentti maassa, jossa pystyy hyvin peseytymään päivittäin.
ja enemmän siitä iloa on kuin haittaa.
Vai mutkalle :D
... aluspöksyjä, pitäkää niitä AINA - jopa pitkien kalsarien alla talvisin. jolletteö löydä omaa kokoaan silkkisenä.
Teette palveluksen pojalle, niin ihokaan ei parkkiinnu. Pieni hinta siitä vuosien mittaan kuitenkin!
Mukavaa syksyä! Hienoa kun poika on toipunut kumminkin...!
Miksi se nyt mutkalle vääntyisi.
kokemusta ja kaikki 15 miestä, jotka olen kokenut ovat olleet ympärileikattuja.
On iha pehmee pää ja suorana sojottaa. Eikä jää enää oo sitä mönjää joka kertyy päivän aikana esarin alle.