rv29 ja vauva tärisee vatsassa!?!?
Mitähän se vois olla? Aina välillä pitkin päivää tulee näitä tärinäkohtauksia pienelle. Kestää ihan pari-kolme sekuntia kerralla. Muilla vastaavaa? Tai tietoa.
Kommentit (9)
oli noita tärinäkohtauksia odotusaikana, tyttövauvalla ei ollut.
tärinät johtuu, siitä kun vauvan keskushermosto alkaa kehittyä ja joillakinn se tuntuu selvästi. Aivan normaalia. Ole huoleti!
Tämä on siis tieto ei arvaus!
jos mietityttää. Täällä on yhtä monta tietäjää kuin vastaajaakin.
Täältä saa paljon vastauksia.
Toiset väittää että pissii toiset että hermosto kehittyy. Minulla myös mahassa tärisi odotus aikana ja sama tärinä jatkuí lapsen synnyttyä.(sokerit oli alhaalla) Se voi olla mitä vaan mutta tuskin mitään mistä kannattaa huolestua :D
ja sitten lapseni synti keskosena rv 31, ja tärisi keskoskaapissa myös! tai siis vauva venytteli kaikki jäsenensä ja tärisi samalla ja tunnistin sen liikkeen, että samaa teki masussa ollessaan. en tiedä mistä tuo johtui, mutta loppui kun ikää tuli lisää :) oli vinhan tuntoista ja näköistä :)
Täältä saa paljon vastauksia. Toiset väittää että pissii toiset että hermosto kehittyy. Minulla myös mahassa tärisi odotus aikana ja sama tärinä jatkuí lapsen synnyttyä.(sokerit oli alhaalla) Se voi olla mitä vaan mutta tuskin mitään mistä kannattaa huolestua :D
Kiitos kaikille vastanneille! Mulla onkin huomenna neuvola, joten kysäsen terveydenhoitajalta tätä asiaa!
Hyvät illan jatkot kaikille!
-ap
kans oli sellasta tärinää ja huomasin että tytön synnyttyä vauvan jalka tärräsi samalailla esim kun söi tissiä tai oli vieressä sängyssä.
Ekassa raskaudessa en huomannut tämmöisiä tärinöitä..
-ap