Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen vieminen töihin tuskaa :(

Vierailija
14.10.2005 |

Tätä on jatkunut siitä asti, kun lomat päättyi. Aamulla saa väkisin pukea ulkovaatteita päälle ja toinen pyristelee vastaan. Sitten saatan miehen töihin, ettei eksy matkalla. Aikaisemmin riitti, että jätin miehen pihaan, mutta nyt olen joutunut viemään toimistolle kolmanteen kerrokseen ja istuttamaan työpöydän ääreen. Siellä mies sitten alkaa aina itkeä ja raivota, jos yritän lähteä ja tarttuu lahkeeseen kiinni. Huomasin, että muut miehet työpaikalla eivät käyttäydy näin. Mitä tässä voi oikein tehdä?

Huh..tulipahan valitus. Olen vain niin väsynyt.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä viitsi heitteille jättää. Minkäs teet..

Vierailija
2/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut myös tuo vaihe. Se menee kyllä ohi, kunhan tottuu uuteen tilanteeseen. Oletko muistanut selvittää tilanteen miehellesi? Muista myös kertoa selvästi, monelta tulet hakemaan hänet. Se ehkä helpottaa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä konsernissa, ja elämänhalu ja yöunet ovat palanneet. Suosittelen!

Vierailija
4/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuuluu vain uhmaikään kyllä se menee ajan kanssa ohi.

Vierailija
5/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hurjalta! Oletko kysellyt mieheltä, onko töissä nyt lomien jälkeen sattunut jotain? Jos miestäsi kiusataan tai ei saa tarpeeksi huomiota? Pitäisikö sinun ottaa asia puheeksi pomon kanssa?

Minusta nyt kannattaisi pitää palaveri, jossa tuot miehen esimiehelle ilmi, että epäilet jotain kummaa olevan meneillään. Jos tilanteeseen ei tule muutosta, niin kehottaisin harkitsemaan työpaikan vaihtamista.Kyllä miehen pitää saada sellaista huomiota ja lämpöä töissä, että vaimo voi hänet sinne hyvillä mielin jättää.

Vierailija
6/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain kääntää kylkeä ja jatkaa uniaan. Illalla miestä taas on vaikea saada nukkumaan ajoissa. Rytmiä ollaan yritetty vaihtaa. Huonolla menestyksellä. Muu rytmi ruokailuinen sujuu hyvin. Mitä tehdä? Olen ihan kyllästynyt tähän ongelmaan.

Vierailija
7/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oikein kärjistyi yhdessä vaiheessa tilanne niin, että mies meni aamuisin kaappiin piiloon, jotta en löytäisi häntä, ja hän ei joutuisi menemään töihin=(

Voimia, ja hali=)

Vierailija
8/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaikka töissä on sattunut jotain mistä mies ei halua sinulle kertoa.

Meillä mies käyttäytyi vähän samalla lailla viime vuonna ja sainkin sitten selville pomon kautta, että naapuri huoneen mies oli käynyt ottamassa aina mieheltä kynät ja paperit käsistä, sotkenut tietokoneen ja nimitellytkin vielä. Pomo ei ollut saanut asiaa järjestykseen joten eräänä päivänä menin miehen kanssa tämän kiusaajamiehen kotiin ja yhdessä sitten juteltiin miesten ja toisen miehen vaimon kanssa ja loppujen lopuksi kiusaaja katui kovin tekoaan. Ei miehet vieläkään mitään ystäviä ole, mutta tulevat sentään toimeen ja miehenikin menee taas ihan kiltisti töihin.

On jopa alkanut ehdotella, että jos menisi työmatkat itse eikä minun kanssa, mutta siihen en taida vielä luottaa.

Sori jos on paljon kirjotusvirheitä kun miehellä on tänään vapaapäivä ja yrittää koko ajan näprätä tätä näppistä.

Vierailija
9/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies heräilee öisin vähintään kerran ja alkaa kähmiä minua. Unikoulua on kokeiltu, mutta emme saaneet apua siitä.

Vierailija
10/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa siis työskentelee valtava määrä ihmisiä. Tuota olenkin miettinyt, että jos aloittaisi jostakin pk-yrityksestä ja sitten siirtyisi isompaan, kun miehen riippuvuus minusta helpottaa. Tosin työhaastattelussa lupailin miehen pomolle, että mies on hyvinkin itsenäinen ja mitään ongelmia ei tulisi. Siksi tuntuisi nyt ikävältä vaihtaa yhtäkkiä pienempään työpaikkaan.

-ap

Vierailija
11/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin tehty se valinta, että mies pysyy kotona. Toki välillä tekee taloudellisesti tiukkaa, mutta ei se raha niin tärkeää ole. Tärkeämpää on, että mies saa viettää päivät rauhassa, omassa tahdissaan ja oman vaimon hoidossa. Oikeasti, nuo työpaikat ovat ihan kamalia säilytyslaitoksia. Tietäisitte vain mitä siellä tapahtuu, kun vaimot lähtevät pois. Tästä vaan ei paljon puhuta. Totuus kuitenkin on, että kotona hoidetut miehet ovat huomattavasti tasapainoisempia ja onnellisempia! En ymmärrä miten joku voi olla noin säälimätön, että vie miehensä joka aamu töihin, varsinkin jos mies ei siellä selvästikään viihdy! Häpeäisit!

Vierailija
12/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika samanlaista, kun mies aloitti uudessa työpaikassa pari kuukautta sitten. Mies valitteli vatsakipuja ja aamut oli tuskaa, kun ensin ei meinannut saada miestä ylös sängystä, sitten ei suostunut syömään aamupalaa, ja pukiessa pyristeli ja joskus koetti karata vielä matkalla ovelta autolle...

No me tehtiin sitten niin, että juttelin asiasta miehen pomon kanssa ja sovittiin, että pidetään totutteluvaihe, jonka aikana minä olin siellä töissä miehen kanssa. Alkuunhan se oli sellaista, että minä koetin saada miestä innostumaan palavereissä ja juttelemaan rohkeasti toisten miesten kanssa kahvihuoneessa, ja mies vaan roikkui ujona käsipuolessa. Sitten pikkuhiljaa kuitenkin hänkin alkoi innostua toimistossa levitettävistä pikkutuhmista sähköposteista ja yhtenä päivänä sitten huomasin jääneeni yksin siihen miehen työpäätteelle, ja mies itse oli innoissaan toisten miesten kanssa kokouksessa, selitti ideoitaan ja naureskeli pomon vitseille ja kaikkea!

Nykyään mies ei tulisi töistä kotiin ollenkaan. Harmi ja hankaluus se on sekin. Minä menen töihin ja mies alkaa vinkua ja itkeä, että ei hän nyt vielä, kun on tää kokous kesken, tai kun pitää saada tilaukset hoidettua, tai mitä milloinkin. Noloa oikein, mikä kohtaus siitä aina syntyy, että saan miehelle takin päälle ja raahattua autolle ja kotiin...

Vierailija
13/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaista voi pahimmillaan tapahtua, jos ei eletä miehentahtisesti, vaan mies pakotetaan töihin silloin, kun hän ei ole siihen valmis. Rikkoutunutta kiintymyssuhdetta on TODELLA vaikea korjata jälkeenpäin.

Vierailija
14/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain kaipaisi omaa rauhaa miehen 24h hoitamiselta. Aion etsiä miehelleni lämminhenkisen pienen työpaikan jostain tästä kotimme läheltä. Olen nimittäin melko varma, että nykyisessä paikassa miestä kiusataan.

ap

Vierailija
15/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin aamut on vaikeita. Kun mieheltä kysyy, haluatko mennä töihin, se vastaa et haluaa mutta sitteku pitäis pukea se juoksee karkuun. Oon aina ihan hiestä märkä ja raivona siinä vaiheessa ku oon saanu sen puettua lähtökuntoon. Oon ajatellu että kuuluu ikään tuo kiukuttelu, mut välillä tuntuu ettei vaan enää jaksais tasitella sen kanssa........

Vierailija
16/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan miehen hoitaminen kotona voi olla joskus rankkaa. Mutta hyvä vaimo kyllä jaksaa, onhan se toisaalta erittäin palkitsevaakin. Onko sinulla tukiverkosto kunnossa? Tiesitkö, että on mahdollista saada hoitoapua kotiin, jos omat voimat eivät riitä?

Vierailija
17/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa noin, että mies itki ja roikkui lahkeessa, kun mun piti lähteä. Kysyin sitten kerran pomolta, että jatkaako se sitä itkemistään pitkäänkin sen jälkeen kun lähden. Pomo sanoi, että se lopettaa heti, kun mä häivyn näköpiiristä. Muutenkin työpäivät sujuvat ilman mitään ongelmia.

Mitäpä jos viettäisitte aamuisin vähän " laatuaikaa" ennen töihin vientiä, auttaisiko se ;)

Vierailija
18/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte yhdessä miehesi kanssa jossain missä on muitakin miehiä, hän oppisi paremmin olemaan muidenkin kanssa. Kuvittele, hän oppisi kaikkia uusia juttuja muilta miehiltä, ehkä hän löytäisi miehen, joka on jo aika itsenäinen. Miehesi voisi ehkä ottaa mallia hänestä=)

Muistelen omia aikojani, kyllä se oli raskasta, mutta onnellista aikaa.

Vierailija
19/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa lounaspaikoissa ruokaan lisätään helposti kaikkea allegisoivaa ja nuo miehi oireet viittavat vahvasti allegiaan. Alitajuisella tavalla hän tiedostaa tuon syyn eikä siksi halua lähteä töihin. Suosittelen allergiatesteissä käymistä ja miehesi ruokavalion suunnittelua yhdessä ravitsemusterapeutin kanssa. Itse tietysti valmistat miehellesi parhaat eväät.

t. cxxyz

Vierailija
20/37 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

15, teillä on selvästi kiintymyssuhde katkennut

Autossa jo juttelee iloisesti, laulaa musiikin mukana ja kertoilee päivästään. Illat menee ihan hyvin, ja nykyään aamutkin. Luulen vaan, että miehellä on niin kivaa töissä poikien kanssa, että ei malttaisi tulla pois, mutta sitten kun ymmärtää, että pois lähdetään, tahtoi hän tai ei, niin muistaa, että kotonakin on ihan kivaa.

Meillä mies oli ennen kotona vaan, mutta minusta tuntuu, että ei hän kotona saanut tarpeeksi virikkeitä. Minulla ei ollut aina aikaa huolehtia hänen virikkeistään ja tarpeistaan (kun on nuo lapsetkin). Välillä luin ääneen ja koetin leikityttääkin, mutta kiukutteluksi se yleensä meni, kun miehelle ei kelvannut kuin pleikkari...

15