3 lasta samaa sukupuolta-ja surkutteluja tulee!
Eipä ole ihmisten typeryydellä rajaa. Ollaan saatu kolme tervettä lasta samaa sukupuolta, ja haaveissa on ehkä vielä neljäskin - oli samaa tai eri sukupuolta. Ollaan jo monesti törmätty idiootteihin kommentteihin, että "voi harmi kun teille ei tullut sitä tyttöä". Vielä lasten kuullen, joista vanhin on 8, eli ymmärtää kyllä. Kyllä voi ihmiset olla typeriä, eivät ymmärrä, että monet on kiitollisia terveistä lapsista, oli kumpaa sukupuolta tahansa ja kokee asian niin, että "tulee sitä sukupuolta kuin on tarkoitetu".
Kommentit (30)
vain, jos joskus niitä poikia on 5. Ihmiset nauraa päin naamaa ;) Kukaan ei enään kehtaa edes surkutella XD
ja aika usein on kuultu kommentteja tyyliin: "pitää teidän vielä se prinsessa HANKKIA". Minä olen silloin yleensä vastannut, että niitä prinsessoja tulee sitten (toivon mukaan) poikien kautta myöhemmin: miniät ja mahd. tyttölapsenlapset. Minulle riittää hyvin kolme poikaa, joista olen äärettömän iloinen ja ylpeä.
Kun kolmatta odotin, niin jopa anoppini (niin ihana ihminen kuin onkin...) sanoi, että toivottavasti olisi tyttö, ettei taas poika...
Tiesin kyllä jo tuolloin odottavani poikaa ja kommentti tuntui pahalta =(
ja hän vitsaili että olis nyt kolmaskin ollut poika niin olisi samat vaateet menneet kolmannen kerran.
Mutta mikä pakko on olla perheessä sekä tyttöjä että poikia? Lapsia ne on kaikki.
ja taas odotan tyttöä. Täällä voin nimettömänä myöntää, että olen hieman pettynyt. Olisin jo ekan toivonut olevan pojan. Mitä siitä jos poika on mahdollisesti rämäpää tai villimpi. Pikku neitien maailma on kuitenkin niin suppea, aina vaan tätä prinsessaa. Eilen viimeksi oikein yritin tyrkyttää meidän tyttöä kiipeilemään puuhun ja rakentamaan majaa naapurin poikien kanssa. Mutta ei.. No onneksi ovat tyttöni terveitä ja rakastan heitä yli kaiken, mutta mielelläni olisin myös pojan äiti.
ja olen raskaana, en tiedä sukupuolta. Salaa toivoisin poikaa, sillä lapsi on viimeinen ja jos nyt ei tule poikaa niin minusta ei tule koskaan pojan äitiä. Tietenkin rakastan tyttöjäni todella paljon jne mutta ehkä joku ymmärtää?
Lapsiluku on kolmannen jälkeen täynnä, eli vaikka mitä sukupuolta tulee niin enempää lapsia ei ole toivumuslistalla! Ja saapa sitten naapurit jupista ja juoruta ja mummot kauhistella!
voin silti myöntää että ääneen olen toivonut tyttöä, se ei ole salaisuus. olen myös lisännyt ettei sillä ole väliä, sillä tämä on kuopus ja sillä sipuli! :)
samoihin aikoihin tulossa vauva, ja tiedämme sukupuolet jo.
Minulle kolmas poika tulossa, kaverille tyttö.
Kaveri toivoi että meille tulisi tyttö että olisi sitten hänen prinsessalla leikkikaveri ja kun meillä nyt on jo poikia.. ja sanoi vielä että toivottavasti se neljäs olisi sitten tyttö..
Vähän kyllä huvitti nuo kommentit, sanoinkin että olemme oikein onnellisia tästä kolmannesta pojasta :)
olis vounu tulla kans poika et olisi sitten leikkikaveri..
Kaveri toivoi että meille tulisi tyttö että olisi sitten hänen prinsessalla leikkikaveri ja kun meillä nyt on jo poikia..
kolmas haaveissa.
Toisesta vähän toivoin poikaa, mutta ihana tyttö syntyi. Kolmannesta tuntuu, että toivon kolmatta tyttöä. Olisihan poikakin kiva. Jotenkin sitä vaan on nyt orientoitunut tähän tyttöjen äitiyteen, ja olen tyytyväinen näinkin. Pääasia, että lapsi olisi terve.