Lue keskustelun säännöt.
Äitiseuraa Etelä-Tuusulasta ja lähialueilta
27.09.2010 |
Täällä 34v äiti ja 6kk tyttö etsivät syksyisiin päiviin lenkkeiley ja kahvitteluseuraa.Auto on käytössä, joten pääsemme liikkumaan myös pidemmälle mm. Tikkurilassa käymme muskarissa sekä Jumbossa kaupoissa. Etelä-Tuusulasta olisi toki kiva löytää uusia ystäviä niin ei tarvisi aina lähteä autolla liikenteeseen.Mikäli kiinnostaa viestiä voi laittaa johteinen@luukku.com niin tutustutaan!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla