Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka inhoavat vaipanvaihtoa?

Vierailija
13.10.2010 |

Vauva vasta 2 viikkoa, ja inhoan jokaista vaipanvaihtohetkeä. Onneksi mies vaihtaa aina, kun on kotona. Mutta jos olen kahdestaan vauvan kanssa, mun hommahan se on...

Kohta vauva taas herää ja taas on vaippa vaihdettava. Yäk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä sitä inhoakkaan. Mut syömistä/syöttämistä inhoan. Ainaista temppuilua ja kiistelyä, vauvasta asti. Nyt ikää 1vee.

Vierailija
2/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syykin yksinkertainen: paska haisee aina pahalle. Toki pienen vauvan kakka haisee vähemmän kuin isomman lapsen, mutta pahalta se silti haisi. Lisäksi tunsin vaipanvaihtoinhostani vielä huonoa omaatuntoa kun tosi monessa paikassa toitotettiin että vaipanvaihtohetki on lapsen ja vanhemman miellyttävä seurusteluhetki! Juu ei...

Juhlistin vaippojen poisjääntiä kakulla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun neiti on reilun 1v. ei vaipanvaihdosta meinaa tulla mitään. Lapsi ei yksinkertaisesti pysy paikoillaan...eikä anna laittaa uutta vaippaa kovin helpolla. Ei mua paskanhaju haittaa.

Vierailija
4/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskanhajuisen osuuden tosi nopeasti, ja nautiskelet siitä muusta, vauvan kanssa seurustelusta, pienen pukemisesta ja riisumisesta jne.?

Jos tuo on esikoisesi, kannattaa muistaa, että vauvan kakkailut kuitenkin aika pian vähän säännöllistyy, ja elämä on muutakin kuin kakkavaipan vaihtoa.

Vierailija
5/5 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa vauvojen vessahätäviestintä...

Mä en vaihtanut kakkavaipaa juurikaan vauvalta ja olen siitä tosi onnellinen. Nekin kerrat kun jouduin vaihtamaan meinas laatta lentää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän